Hop til indhold

Recommended Posts

just a man skrev, for 1 minut siden:

det er da mærkeligt --jeg oplevede lidt det samme -- og jeg ville gerne se hende fast--hendes fotos  var super--vi var også enige om pengene --og så lige med et--hørte jeg ikke mere .

 

hvor  snakkede du med hende om mødet--fornyligt ??

Jeg snakkede med hende på sugardaters om et møde hos mig. alt var også lagt fast mht pris osv. ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
M_33 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg snakkede med hende på sugardaters om et møde hos mig. alt var også lagt fast mht pris osv. ! 

nøjagtigt det samme med mig-- men hun har brændt mig af 2 gange .

 

er det her fornyligt du har snakket med hende--

 

jeg snakkede med hende for et par uger siden --og blev så blokeret---men er ikke blokeret mere -nu??

hun virker jo ellers både fræk og erfaren nok --og jeg ville faktisk gerne haft besøg af hende -regelmæssigt.

 

lad os se !!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bluebird skrev, 1 time siden:

Drenge brødre gutter... I have Been to Valhalla! No comment bare wauw!

Stort tillykke !!!--- tager du tilbage der igen--eller var det et enkelt besøg ??

Guderne -må være på din side !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en fake profil

 

Jeg blev lokket til Vordingborg. “Hun” ville ikke give præcis adresse før jeg ankom og den eneste sikkerhed var, at “hun” ville ringe på det tidspunkt jeg regnede med, at være der. 

Intet opkald og ikke online da jeg ankom. 10 minutter senere kommer “hun” online og vil møde mig på stranden, hvor jeg ventede. Den eneste, der dukkede op, var en fyr, der kiggede sig meget nysgerrigt omkring. Jeg gætter på, at det er “hende”, der åbenbart får et kick ud af at lokke fyre dertil. 

Redigeret af Keeper
Fjernet vejnavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, den 4/8/2019 at 20:16:

Det er en fake profil

 

Jeg blev lokket til Vordingborg. “Hun” ville ikke give præcis adresse før jeg ankom og den eneste sikkerhed var, at “hun” ville ringe på det tidspunkt jeg regnede med, at være der. 

Intet opkald og ikke online da jeg ankom. 10 minutter senere kommer “hun” online og vil møde mig på stranden, hvor jeg ventede. Den eneste, der dukkede op, var en fyr, der kiggede sig meget nysgerrigt omkring. Jeg gætter på, at det er “hende”, der åbenbart får et kick ud af at lokke fyre dertil. 

jøsses --tak for dit indlæg !!!!!!!

Redigeret af Keeper
Fjernet vej navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er fake, hun har brændt mig af 2 gange i løbet af de sidste 2 uger jeg har været i kbh..  hun dukker bare ikke op ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...