Gæst Skrevet 29. November, 2012 Jeg undrer mig lidt over folks anmeldelser herinde Nuvel, der er afsindig forskel på hvad lækre piger, god service, god sex, god indlevelse er!!!! Men jeg læser ofte, at i bestiller 30 min til 50 eller 70 euro........ så slutter akten efter 15-20 min, altså det der minder om dansk/fransk herhjemme (ikke 30 min!!!) Jeg har kun prøvet en gang at blive gjort færdig efter 15-20 min, og det var jeg da sindsyg utilfreds med. Elendig service i mine øjne. Nu lyder min overskrift, hvordan griber i besøget an???? som sagt 30 min er 30 min....... enten er der plads til rigtig mange stillinger+ gensidig fransk....... ellers er der plads til relativ langt forspil+blowjob/sex+ evt lidt massage bagefter..... Når jeg besøger klinikkerne, vil nogle af pigerne (specielt de unge) meget gerne hurtig igang med blowjob. Her spørger jeg direkte, om det ikke er 30 min, så der burde være god tid? hvordan gør i??? eller slutter i bare efter de ca20 min ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. November, 2012 Flyttet fra Anmeldelser Tyskland :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 29. November, 2012 Næ normen er 30 minutter, syntes ikke jeg har problemer med at blive smidt ud efterfølgende før tid. Bagefter kan der være tid til lidt nusseri og lidt snak med pigen, men en ting er sikkert 30 min er kun 1 udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. November, 2012 Hej Liderligfyr. Jeg har et par gange sluttet tidligere end det, jeg har betalt for . Forrige sommer var jeg på et besøg hos Varme Marcela i Willemoesgade. Jeg havde bestilt en halv time, og hun indledte med at ville sælge mere tid, men som førstegangsbesøgende ville jeg lige se hende an . Hun gjorde mig færdig på ca. 15 minutter og begyndte at tage tøjet på. Jeg spurgte om resten af tiden, men hun fortsatte uanfægtet påklædningen . Nu var det altså ikke længere et spørgsmål om at sælge mere tid, jeg skulle bare ud hurtigst muligt. Heldigt for hende stod en anden allerede og hamrede på døren Måske ikke så heldigt for ham. For et års tid siden var jeg i Sønderjylland. Her havde jeg fået opsnuset en fræk negerpige, som lovede guld og grønne skove på den aftalte halve time. Det kostede 1000 gryn og viste sig at bestå i en dårlig fransk – heldigvis med regnfrakke på. Selv optrådte hun fuldt påklædt. og nægtede at tage tøjet af. Jeg kunne ikke engang få lov til at pakke de svulmende, fristende bryster ud. Efter et kvarter havde jeg fået nok af den forestilling og skred uden diskussion. Det gad jeg ikke bruge krudt på og gik tilbage til hotellet. Her rakte jeg tungen ud ad vinduet – det havde jeg sgu' ærlig talt meget mere ud af . Siden disse dårlige oplevelser slog jeg mig en tid på den relativt sikre thaimassage og nærmest tæppebombede piger, der fik gode anbefalinger. Det sidste med vekslende held. Nu har jeg fundet en pige, jeg kommer fast hos. Det er et givende arrangement, hvor jeg ved, at jeg ikke bliver skuffet. Jeg kan varmt anbefale andre et sådant arrangement, hvis erfaringerne "derude" skulle blive for brogede :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. November, 2012 nu har jeg selv, kun prøvet 1 gang (ud af ca 60 gange) hvor tiden ikke bliver rimelig holdt. Men oplever af og til, de meget unge piger har travlt, lige indtil man gør dem opmærksom på det er 30 min. men læs anmeldelser, der står tit, det varede kun 15-20 min, og folk virker rimelig afklarede med det. (havde personlig en oplevelse med nicol finkenstrasse, der ville slutte mig af efter 15-20 min, besøger hende ALDRIG igen) ja faktisk har konditoren fået den opfattelse, at 50 euro kun er 20 min x jeg er ikke så gammel endnu, så jeg kan holde mig til 1 dame, så hellere tage lussingerne hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. November, 2012 Så er det sgu' da godt, at det ikke er i røven, man normalt får lussinger – den har jo en reel brugsværdi Du kan jo altid grave mit indlæg frem igen, når du kommer lidt op i årene Jeg glemte i øvrigt i mit indlæg, at jeg for 15 måneder siden også var udsat for en ualmindelig hård tidspresser hos Valby Roses :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 30. November, 2012 Har problemerne med "forståelse" fra den prostitueredes side ikke meget med "betaling før levering" systemet. Der er nogle situationer, hvor det ikke kan undgåes, men jeg nægter normalt at betale forud. Har I andre prøvet det, at insisterede på at betale efter levering? Jeg er nogle gange bare gået igen, andre gange er det blevet accepteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2012 Jeg er af og til blevet bedt om at betale midt i behandlingen. Når vi gik fra massage til sex. Det er lidt turn off. Som om hun ikke stoler på mig? Det har været hos thai piger, som jo ellers selv er ærligheden selv, når det kommer til penge. Somme tider har jeg betalt på forhånd på eget initiativ. Det er hvis jeg fornemmede pigen var lidt nervøs, usikker. Så kunne vi jo også på forhånd aftale hvad vi skulle foretage os den næste times tid ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. November, 2012 Nu lyder min overskrift, hvordan griber i besøget an???? som sagt 30 min er 30 min....... enten er der plads til rigtig mange stillinger+ gensidig fransk....... ellers er der plads til relativ langt forspil+blowjob/sex+ evt lidt massage bagefter..... God kemi er altafgørende for god service. Ofte giver god kemi faktisk lidt ekstra tid end jeg betaler for... Men er kemien dårligt synes nogle gange 30min for at være lang tid, hvis man bare vil have det overstået og væk i en fart... På FKK er det relativt "nemt" at opnå god kemi ved at small-talk med pigerne inden jeg beslutter mig. På klinikker og private er det sværere at vurdere kemien baseret på de få sekunder jeg hilser på pigerne. Så her skal man nok have lidt held med sig... Det er grotest at nogle piger snyder med tiden... her anbefaler jeg at man forinden er enig om tiden og hvis du er i tvivl kan du bruge mine metoder ( et godt trick er at spørge pigen om hvad klokken er inden så ved du hvor I står mht. start tiden. Du kan også have ur på så kan du selv holde øje med tiden, selvom det er vildt usexet at kigge på uret, men så mindsker du risikoen for at blive snydt. Men er pigen ude på at snyde, så er hun ofte heller ikke interesseret i at yde godt service, så tag det som en nitte, advarer andre, glemt hende, op på hesten igen og finde en anden pige. Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2012 der er jeg enig nille, god kemi giver ofte ekstra tid. Har en enkelt gang oplevet 30 min blev til 90 min. Så har det været godt for begge parter, og man går glad ud af døren. Sådan skal det naturligvis ikke være hver gang, vi skal jo huske de kære piger lever af det (de skulle jo nødig stoppe) lyder til, det er noget i er opmærksomme på, og har Jeres egne små tricks til at håndtere Så min opfattelse af, at folk er ligeglade med at blive hældt ud efter 15-20 min, holder ikke vand. Og det er jeg egentlig glad for den ikke gør. For personligt pisser det mig ret meget af, hvis pigerne gør det og tak for jeres tilbagemeldinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. November, 2012 der er jeg enig nille, god kemi giver ofte ekstra tid. Har en enkelt gang oplevet 30 min blev til 90 min. Så har det været godt for begge parter, og man går glad ud af døren. Sådan skal det naturligvis ikke være hver gang, vi skal jo huske de kære piger lever af det (de skulle jo nødig stoppe) For personligt pisser det mig ret meget af, hvis pigerne gør det Det er en rar fornemmelsen at der ikke hele tiden kigges på uret fra begge partner... Jeg kunne godt finde på at give et tips hvis oplevelsen er ekstra god og der blev sexet over tiden. På FKK er der mulighed for at klage over piger som snyder til klubben, hvis man er sikker på sin sag. Får pigen mange klager ryger hun ud... jeg har da også klaget et par gange gennem min FKK-karriere hvor pigen mente jeg skulle betale for en hel time selvom vi kun sexede i 30min ... heldigvis var der ikke noget at komme efter for pigen fordi klubben havde noteret start-tiden ned Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. December, 2012 Har prøvet at spørge et par gange før i forbindelse med andre tråde, hvor det nok ikke hørte ind Hvordan opgør man de 30 min i klinik?? Og for dens sags skyld fkk..... Når jeg selv skriver fakturaer ud, er det for den totale tid, altså fra ind til ud dør. Er tiden i bordel også det??? Altså fra ind ud dør inklusiv bad. Eller er det tiden isengen??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. December, 2012 @liderligfyr. Oftest synes jeg ikke pigerne går så meget op i tiden, altså på thai klinikker. Jeg er vist kun blevet kostet på gaden på under den tid jeg betalte for en enkelt gang. Til gengæld har jeg ofte fået langt mere tid end først aftalt, uden ekstra charge. Danske piger har jeg ikke så stor erfaring med at jeg kan bidrage med noget materiale der er statistisk holdbart ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. December, 2012 Hvordan opgør man de 30 min i klinik?? Og for dens sags skyld fkk..... Når jeg selv skriver fakturaer ud, er det for den totale tid, altså fra ind til ud dør. Er tiden i bordel også det??? Altså fra ind ud dør inklusiv bad. Eller er det tiden isengen??? den gylden regel, Hvis du bestiller/betaler for 30min. er det 30min. samvær med pigen (dvs. snakke, kæle, kysse, sex, massage). Bad og ventetid bør/skal ikke tælles med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9738 Skrevet 1. December, 2012 ----jeg har da også klaget et par gange gennem min FKK-karriere hvor pigen mente jeg skulle betale for en hel time selvom vi kun sexede i 30min ... heldigvis var der ikke noget at komme efter for pigen fordi klubben havde noteret start-tiden ned Ja Nille, der hersker ordnung på de tyske FKK klubber Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg