Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Guds gave til kvinden

Recommended Posts

Jep. Det er præcist det samme. Rank og stolt derhjemme, men distraheret ude i byen... Kan det mon være tøserne efterhånden er for smukke, så vi ligefrem bliver helt kørt ud i sidespor af det? Gruble gruble. Jeg kan ærligt sige, at af de GP jeg har mødt, har kun en enkelt af mine tidligere kærester, kunne hamle op med dem, når man sammenligner skønhed, og sexuel udstråling. 

Jeg må også hellere krybe til korset og indrømme, at jeg ikke rigtigt er interesseret i et forhold lige nu. Så synes jeg det er 1000x mere ærligt at arrangere et møde med en GP, end at forsøge at score i byen, for derefter at fordufte, når man har duftet til blomsten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse123
Milf GFE skrev, den 25.4.2019 at 19:09:

Nogle gange kunne det da være skønt, hvis man helt omkostningsfrit kunne gengive en besøg herinde.

De forløber jo SÅ forskelligt SF 

Som gæst kunne det da også være rart med en form for tilbagemelding, selv om man nok oftest har en fornemmelse af, om det er gået godt eller skidt.

Det kan både være en form for bekræftelse, men også en hjælpende hånd til forbedring.

Det er altid en balance at give feedback. Det skal være ærligt, men også konstruktivt. For GP'ernes vedkommende kan man diskutere, om andre,  og i givet fald hvem, kan få noget ud af at læse om et vilkårligt møde mellem en vilkårlig GP's møde med en vilkårlig gæst.

Hvis det sker, at der er feedback fra en GP til en gæst, uanset om den er negativ eller positiv, så vil jeg personligt foretrække at få den face to face eller alternativt som en PB.

Oftest er det jo "gæsterne", der kontakter en GP med henblik på et møde. Hvis det modsatte er tilfældet, må GP'en have et reelt ønske om at mødes med den, som hun kontakter. Det skal man være smigret over, uanset årsagen,  uanset om der ikke ligger en "anmeldelse" til grund eller ej.

Bare lige mine tanker her i en enlig stille stund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
oprørt skrev, den 30.4.2019 at 22:40:

Kan det mon være tøserne efterhånden er for smukke, så vi ligefrem bliver helt kørt ud i sidespor af det? Gruble gruble. Jeg kan ærligt sige, at af de GP jeg har mødt, har kun en enkelt af mine tidligere kærester, kunne hamle op med dem, når man sammenligner skønhed, og sexuel udstråling. 

Det er også kommet noget bag på mig, at pigerne ser så godt ud.
Jeg har besøgt et par stykker, der mere end tangerede det modelsmukke.
Men nej, jeg synes ikke bliver kørt ud på sidesporet af dét.
Pigerne - også de smukkeste - er utrolig søde, synes jeg slapper meget af i selskab med dem.
Om noget, så synes jeg man får rammet en pæl igennem nogle af fordommene om smukke piger - og kommer af med den benovelse, som nogle måske har ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...