Ungfyrpå20 4 Skrevet 21. April, 2019 Da min egen aldersgruppe ikke tiltaler mig, søger jeg nu en kvinde til at oplære mig i at tilfredsstille “ældre” kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 21. April, 2019 Søg på MILF og du vil sikkert finde, hvad du søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. April, 2019 For katten da også ej, der er sindssyg mange smukke og frække og erfarne MILFs derude, det er jeg HELT sikker på. Kom afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyrpå20 4 Skrevet 21. April, 2019 Jeg har skam set mange kvinder som tiltaler mig, men da jeg er studerende er økonomien ikke sååå god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. April, 2019 Ungfyrpå20 skrev, for 2 minutter siden: Jeg har skam set mange kvinder som tiltaler mig, men da jeg er studerende er økonomien ikke sååå god. Enten må du spare op, ellers må du se på alternativer som Dating, Sugardating m.m Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 21. April, 2019 Emmalie skrev, for 2 minutter siden: Enten må du spare op, ellers må du se på alternativer som Dating, Sugardating m.m Sugardating er bestemt ikke et billigere alternativ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyrpå20 4 Skrevet 21. April, 2019 Det har du ret i! Synes bare det er svært at finde en ældre kvinde som er interesseret i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. April, 2019 AlfaN skrev, Lige nu: Sugardating er bestemt ikke et billigere alternativ Ikke som i at han skulle betale altså som boytoy hvis det var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyrpå20 4 Skrevet 21. April, 2019 Ved bare ikke hvor man finder disse kvinder .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 21. April, 2019 Emmalie skrev, for 16 minutter siden: Ikke som i at han skulle betale altså som boytoy hvis det var. Tror nu det vil være lidt svært at være boytoy, hvis man er jomfru. Tror vist han ønsker noget erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9794 Skrevet 21. April, 2019 Lange skrev, for 18 minutter siden: Tror nu det vil være lidt svært at være boytoy, hvis man er jomfru. Tror vist han ønsker noget erfaring. Både mænd og kvinder kan få et kick ud af at oplære en uerfaren ... Ungfyrpå20 skrev, for 23 minutter siden: Ved bare ikke hvor man finder disse kvinder .. Opret dig på scor.dk eller som boytoy (gratis) på sugardaters. Tror førstnævnte er mest effektiv til dit formål. Skriv direkte, at du søger oplæring af en ældre, så kvinderne ved, hvad de får. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 21. April, 2019 Ungfyrpå20 skrev, for 2 timer siden: Det har du ret i! Synes bare det er svært at finde en ældre kvinde som er interesseret i det. Da jeg var ung, hed det sig, at man gik i Magasins eller Illum cafeteria, satte sig ved et ledigt bord med en kop kaffe og så lagde to pakker sukker (de små indpakkede stykker hugget sukker) ovenpå hinanden som signal på, hvorfor man var der. Jeg har ikke selv prøvet, men efter sigende virkede det. Måske er der tilsvarende koder, der i dag anvendes et eller andet sted. Forhåbentlig er der nogen, der endnu ikke er grå i toppen, der kan fortælle, om de4 er noget der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 21. April, 2019 Ungfyrpå20 skrev, for 7 timer siden: Det har du ret i! Synes bare det er svært at finde en ældre kvinde som er interesseret i det. Hvor søger du geografisk, søde??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. April, 2019 warmgun skrev, for 5 timer siden: Da jeg var ung, hed det sig, at man gik i Magasins eller Illum cafeteria, satte sig ved et ledigt bord med en kop kaffe og så lagde to pakker sukker (de små indpakkede stykker hugget sukker) ovenpå hinanden som signal på, hvorfor man var der. Jeg har ikke selv prøvet, men efter sigende virkede det. Måske er der tilsvarende koder, der i dag anvendes et eller andet sted. Forhåbentlig er der nogen, der endnu ikke er grå i toppen, der kan fortælle, om de4 er noget der. ja den er god nok dengang i 60/70/80 delvis i 90 erne men i dag er det også på digitale forums men ja Illums cafeteria så kunne man(d) blive bedt om at hjælpe en moden kvinde ned med sine indkøb og så hjem i forstadsvillaen og laden den forsømte kvinde stille sin sex sult - Og betalingen var fin - de fleste af kvinderne var flotte velholdte milfs, men forsømte af deres mænd..selv var jeg for gammel i de år jeg skriver om men har det fra troværdig kilde. Der finansierede sine studier, jeg var hans mentor.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyrpå20 4 Skrevet 21. April, 2019 Milf GFE skrev, for 51 minutter siden: Hvor søger du geografisk, søde??? Midtjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 21. April, 2019 Ungfyrpå20 skrev, for 16 minutter siden: Midtjylland øv, dur ikke. Men hvis du kommer til Aarhus på et tidspunkt, så er jeg da ikke afvisende. Blev selv lært op af en dejlig dejlig mand, som jeg var kærester med fra jeg var 17 og i en fem års tid. Han var ni år ældre end mig. Jeg har ham at takke for, at jeg bare har været vildt med det seksuelle univers og alle dets kringlekroge lige siden. Han indviede mig i elskovens ædle kunst og intet var forbudt eller mærkeligt. Alt kunne prøves af og så fandt man jo over tid ud af hvad, man var vild med og ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 21. April, 2019 Milf GFE skrev, for 32 minutter siden: øv, dur ikke. Men hvis du kommer til Aarhus på et tidspunkt, så er jeg da ikke afvisende. Blev selv lært op af en dejlig dejlig mand, som jeg var kærester med fra jeg var 17 og i en fem års tid. Han var ni år ældre end mig. Jeg har ham at takke for, at jeg bare har været vildt med det seksuelle univers og alle dets kringlekroge lige siden. Han indviede mig i elskovens ædle kunst og intet var forbudt eller mærkeligt. Alt kunne prøves af og så fandt man jo over tid ud af hvad, man var vild med og ikke. Et godt råd ung fyr. Få lidt styr på økonomien og tag til Århus og få indvielsen. Da jeg var i din alder havde jeg via annonce i Weekens Sex (brev)kontakt med en 35-årig svensk kvinde i Stockholm. Alene fordi jeg ikke fandt ud af at få sat penge af til det, mødtes vi aldrig. Jeg har så siden fået et rigt sexliv, så på den lange bane, skal jeg ikke klage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1119 Skrevet 22. April, 2019 warmgun skrev, den 21/4/2019 at 14:14: Da jeg var ung, hed det sig, at man gik i Magasins eller Illum cafeteria, satte sig ved et ledigt bord med en kop kaffe og så lagde to pakker sukker (de små indpakkede stykker hugget sukker) ovenpå hinanden som signal på, hvorfor man var der. Jeg har ikke selv prøvet, men efter sigende virkede det. Måske er der tilsvarende koder, der i dag anvendes et eller andet sted. Forhåbentlig er der nogen, der endnu ikke er grå i toppen, der kan fortælle, om de4 er noget der. Jeg har også stablet sukker i cafeteriet en gang for mange år siden. Var det gået dårligt, læs uden at score i byen, i løbet af weekenden var det ofte godt givet ud at bruge lidt tid først på ugen på de omtalte steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkeydick 27 Skrevet 4. Maj, 2019 Du kan melde dig ind i en gruppe på facebook, der hedder "kvinder til unge fyre" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 921 Skrevet 4. Maj, 2019 Ja eller en annonce på Cougars, så er det også nemmere at strække SU'en. Jeg havde det helt som du beskriver, da jeg for mange år siden, var i din alder. Du kan roligt glæde dig, jeg syntes også det var meget sjovere med modne kvinder, istedet for jævnaldrende, som troede de havde fået den til at koge kaffe i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg