Hop til indhold
BadbiBoy87

Hjælp :)

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Det virker som en ret forvirrende annonce. Er du til mænd eller kvinder? Hvis du er til begge dele, så skriv det I teksten og fjern "gay" i beskrivelsen af hvad du tilbyder. Vil du betale 10000 kr eller er det det andre skal betale? For du leder også efter en sugardadddy. Beslut hvad du søger og fjern det andet, for du risikerer at en evt seriøs mand /kvinde vil finde dig for useriøs, fordi du både vil betale og vil betales. Og 10000 kr? Sæt et mere realistisk beløb. Ellers blive du kimet ned af kvinder, der ikke vil hjælpe dig med det du vil have. Men de vil helt sikkert gerne give dig en udløsning så hurtigt som muligt til den pris. Og det er ikke det du leder efter. Held og lykke med at finde den rette. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Christina.

Tusind tak...

Jeg suger alt hvad du siger til mig:shock:

Prisen er hvad jeg er villig til at betale, der er nogle der tilbyder "overnight" men er lidt usikker på om de er rigtige mm. 

Jeg er ikke homoseksuel men jeg er nok "tryseksual" det er en fejl og bliver rettet nu;) jeg kan godt se det du siger og er rigtig glad for at du påpeger disse ting.

Vil skrive en bedre profil tekst hurtigst muligt.

 

Bedste hilsner Andreas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Du skal ikke betale 10000 kr for en overnatning, medmindre du har en flok piger du kan forlyste dig med hele natten. Det kan du finde langt billigere. Så fjern beløbet. 

Hvorfor ikke oprette en annonce hos Annoncelight? Det er gratis, og du er fri for den liste af ting som du har derinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

hej andreas

jeg har ikke kommentarer til din annonce, den er fint kommenteret/kritiseret :)   der er en gp der har en sex skole måske det du leder efter, det er ikke helt klart hvad du søger, er der udleven af fantasier eller ????

 

Link til hende  http://www.cherie.dk/forsog/mak/Undervisning.htm

 

Held og lykke fremover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...