Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvad pokker nu igen,,,,

Recommended Posts

Hej venner 

Hvad pokker sker der lige herinde nu, de sidste par gange vil jeg fx lige lave kortere skriv måske ca 5-10 min.,men når nu jeg så skal lægge dem ud så er jeg logget af, OG mit skriv er mistet, det er ikke særlig sjovt,oplever i andre det samme.

Jeg blir enten nød til at skrive meget kort og eller citere mit eget indlæg af flere gange for at ikke at miste det, og kunne skrive videre i dette.Synes faktisk at det er ret underligt ,sådan har det da aldrig været før,,hvad siger i andre , blir i også "logget" af ? kan det evt. ha noget at gøre med en større opdatering ?  ,,hjæææææælp :)

PFT.   mvh.  Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Skriv eventuelt det du vil poste i Word, eller lignende program - og bagefter kan du så kopiere teksten, og så i løbet af no-time lægge der gemte over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ok takker for info.,, 

Det gør jeg også med længere indlæg fra nu af men de korte her på under 10 min dem burde man da lige kunne nå,, 

Er der kommet en max grænse for tid inden man blir logget af fx 10 min nogen som ved dette? 

Pft igen :) VH H. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 46 minutter siden:

Ja ok takker for info.,, 

Det gør jeg også med længere indlæg fra nu af men de korte her på under 10 min dem burde man da lige kunne nå,, 

Er der kommet en max grænse for tid inden man blir logget af fx 10 min nogen som ved dette? 

Det er bare den nye automatiske kvalitetskontrol der er trådt i kraft :lol::lol::lol:

Nej støj til side. Jeg har ikke selv oplevet det problem men skriver også ofte tekster der skal online i word eller lignende inden det kopieres og sendes. På den måde kan du også gå-til-og-fra uden at skulle skrive det hele ud i en køre....

God påske og god weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Hunting for beaver skrev, for 50 minutter siden:

Ja ok takker for info.,, 

Læs 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En meget simpel sikkerhedsmetod hvis man er længe om at skrive, er at kopiere din tekst før du trykker på "Udgiv dit svar". Ctrl a og ctrl c på PC. Hvis så du er logget ud og teksten er væk, kan du bare logge ind og paste teksten igen. Ctrl v på PC.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

En meget simpel sikkerhedsmetod hvis man er længe om at skrive, er at kopiere din tekst før du trykker på "Udgiv dit svar". Ctrl a og ctrl c på PC. Hvis så du er logget ud og teksten er væk, kan du bare logge ind og paste teksten igen. Ctrl v på PC.

Takker ven :)

I er sgu flinke lige at hjælpe allesammen,, super service og rigtig dejligt    

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 34 minutter siden:

Det er bare den nye automatiske kvalitetskontrol der er trådt i kraft :lol::lol::lol:

Nej støj til side. Jeg har ikke selv oplevet det problem men skriver også ofte tekster der skal online i word eller lignende inden det kopieres og sendes. På den måde kan du også gå-til-og-fra uden at skulle skrive det hele ud i en køre....

God påske og god weekend :)

Takker ven,, long time No see,, og hear 

Alt ok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...