Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. April, 2019 Hej venner Hvad pokker sker der lige herinde nu, de sidste par gange vil jeg fx lige lave kortere skriv måske ca 5-10 min.,men når nu jeg så skal lægge dem ud så er jeg logget af, OG mit skriv er mistet, det er ikke særlig sjovt,oplever i andre det samme. Jeg blir enten nød til at skrive meget kort og eller citere mit eget indlæg af flere gange for at ikke at miste det, og kunne skrive videre i dette.Synes faktisk at det er ret underligt ,sådan har det da aldrig været før,,hvad siger i andre , blir i også "logget" af ? kan det evt. ha noget at gøre med en større opdatering ? ,,hjæææææælp PFT. mvh. Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 19. April, 2019 Skriv eventuelt det du vil poste i Word, eller lignende program - og bagefter kan du så kopiere teksten, og så i løbet af no-time lægge der gemte over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. April, 2019 Ja ok takker for info.,, Det gør jeg også med længere indlæg fra nu af men de korte her på under 10 min dem burde man da lige kunne nå,, Er der kommet en max grænse for tid inden man blir logget af fx 10 min nogen som ved dette? Pft igen VH H. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 19. April, 2019 Hunting for beaver skrev, for 46 minutter siden: Ja ok takker for info.,, Det gør jeg også med længere indlæg fra nu af men de korte her på under 10 min dem burde man da lige kunne nå,, Er der kommet en max grænse for tid inden man blir logget af fx 10 min nogen som ved dette? Pft igen VH H. Det er bare den nye automatiske kvalitetskontrol der er trådt i kraft Nej støj til side. Jeg har ikke selv oplevet det problem men skriver også ofte tekster der skal online i word eller lignende inden det kopieres og sendes. På den måde kan du også gå-til-og-fra uden at skulle skrive det hele ud i en køre.... God påske og god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 19. April, 2019 Hunting for beaver skrev, for 50 minutter siden: Ja ok takker for info.,, Det gør jeg også med længere indlæg fra nu af men de korte her på under 10 min dem burde man da lige kunne nå,, Er der kommet en max grænse for tid inden man blir logget af fx 10 min nogen som ved dette? Pft igen VH H. Læs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. April, 2019 (edited) Tatra skrev, for 19 minutter siden: Læs Super,, og takker for infoen @Tatra Redigeret 19. April, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17716 Skrevet 19. April, 2019 En meget simpel sikkerhedsmetod hvis man er længe om at skrive, er at kopiere din tekst før du trykker på "Udgiv dit svar". Ctrl a og ctrl c på PC. Hvis så du er logget ud og teksten er væk, kan du bare logge ind og paste teksten igen. Ctrl v på PC. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. April, 2019 (edited) Bananas skrev, for 11 minutter siden: En meget simpel sikkerhedsmetod hvis man er længe om at skrive, er at kopiere din tekst før du trykker på "Udgiv dit svar". Ctrl a og ctrl c på PC. Hvis så du er logget ud og teksten er væk, kan du bare logge ind og paste teksten igen. Ctrl v på PC. Takker ven I er sgu flinke lige at hjælpe allesammen,, super service og rigtig dejligt Redigeret 19. April, 2019 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 19. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 34 minutter siden: Det er bare den nye automatiske kvalitetskontrol der er trådt i kraft Nej støj til side. Jeg har ikke selv oplevet det problem men skriver også ofte tekster der skal online i word eller lignende inden det kopieres og sendes. På den måde kan du også gå-til-og-fra uden at skulle skrive det hele ud i en køre.... God påske og god weekend Takker ven,, long time No see,, og hear Alt ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 19. April, 2019 Hunting for beaver skrev, for 31 minutter siden: Takker ven,, long time No see,, og hear Alt ok Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg