Hop til indhold
Findus

Babygirl - en GFE oplevelse på Frederiksberg

Recommended Posts

Det har været rigtigt fint vejr hele dagen men nu er det koldt. Det lægger jeg nu ikke specielt mærke til for godt nok var jeg afsted i god tid, men jeg har af samme grund sløset, så nu er jeg ved at komme for sent og går hurtigt. Endelig smutter jeg forbi en vandpibecafe og ind gennem porten i nr. 37, gennem endnu en port og så til højre for at ringe på - jeg er der 4 min. før, lige til tiden. Eller det troede jeg da.

Meget ukarakteristisk har jeg taget en chance. Normalt satser jeg på de sikre kort men idag skal jeg besøge en helt nystartet pige uden omtale, og jeg har ikke andre forestillinger om hende end dem jeg selv har dannet mig ud fra Pussy Gallores profiltekst, pigens egen annonce og et par billeder - faktisk specielt ud fra et par billeder. For det var begyndelsen på historien.

En uge før, lå jeg på sofaen og flippet frem og tilbage mellem EG og Pinterest lige ukoncentreret om begge dele. Pinterest robotten mente jeg burde være interesseret i nogle opslagstavler med titlen "Steampunk", uden dog at jeg fandt noget som var værd at gemme, samtidig var jeg i gang med en PM samtale. Under et af skiftene placerer jeg en finger forkert, og ender i "annonceprofiler".

Lige da jeg skal til at trykke "tilbage" fanger en annonce min opmærksomhed - den med det eneste sort-hvide billede på siden. På det står en pige klædt i arbejdsbukser og seler og ikke så meget andet. Hun står selvsikkert med hænderne i lommen og ligner præcist en af de "greasemonkeys" opslagstavlerne vrimlede med, sej og piget på én gang.

Overskriften var også noget for sig, "Ægte lesbisk" og en opfording til at tage kæresten med og dele fornøjelsen - den havde jeg aldrig set før, så selvom der var et insisterende rødt ettal i højre hjørne måtte PM'en vente.

Det viste sig at det ikke skulle tages helt bogstaveligt, mænd, piger og par var lige velkomne.

I sin annonce på EG hedder hun "Babygirl" og på Pussy Gallores "Babydoll". Der er hun af en eller anden grund ikke på listen over piger, men kun kan findes gennem linket på vagtplanen.

I annonceteksten beskriver hun sig som en "tomboy", en pigetype jeg af uforklarlige grunde altid har har været tiltrukket af. Hmm - jeg skulle alligevel til København snart.

Tilbage i nutiden er det hele ved at slutte lige der i døren da telefonpigen på Pussy Galores har skrevet min tid ind den forkerte dag.

Heldigvist er Baby ledig så skaden er ikke stor og hun dukker op med lidt forsinkelse. Selvfølgeligt ikke klædt som billedernes "geasemonkey" - det havde jeg ikke lige tænkt på at bede om, og det ville jo alligevel have været forgæves pga. kokset - men i et "outfit" jeg ikke har set anvendt før. Høje hæle, almindelige bomuldstrusser, og en for stor habitjakke. Det virkede faktisk ret godt.

Efter at have ordnet formaliteterne, og snakket lidt om mine forventninger, udveksler vi det første kys. Det bliver vi ved med længe, og undervejs forsvinder mit tøj efterhånden som hun piller det af. Mit bidrag er at sende hendes habitjakke samme vej - og da hun træder ud af de højhælede viser det sig, at hun har den perfekte pigehøjde så jeg trækker den lidt endnu inden vi lægger os på sengen.

Baby er ikke supermodel-køn og ditto slank, men almindelig ungpige-køn og slank - som en af de piger man bemærker i bussen med et lille stik af vemod over den tid er forbi hvor det ville have været naturligt at prøve at indlede lidt småflirt.

Hun er mørkhåret med en halvlang pagehårsagtig frisure, som, skulle det vise sig, er temmelig uregelig.

Habitjakken gemte på et par små faste bryster. Jeg ved ikke ved om de skal betegnes som en stor A eller en lille B men de passede ihvertfald præcist i min hånd, og da trusserne lidt senere kommer af afslørede de det der idag er et sjældent syn, en nydelig lille trekant.

Men det jeg lægger mest mærke til er hendes øjne, som er meget levende og nærværende. Det føles meget privat, og GFE illusionen er næsten perfekt, hun kunne have været den pige jeg havde lagt an på i bussen - altså hvis det ikke lige er fordi min ryg mindede mig om jeg er blevet 30 år ældre - jeg forstrakte noget dagen før. Af samme grund har jeg bedt hende om at tage det med ro, og at hun har rollen som den aktive part.

Efter en tid med kyssen kommer kondomet på og hun anbringer sig øverst. Det er fint, men på den måde vil det gå for hurtigt, så jeg trækker hende op og anbringer hende på alle fire over mit ansigt. Det kan hun li' - og mig også. Hun bevæger sig mod min mund og jeg kaster et blik opad. Over mig har jeg hendes mave og bryster, ansigtet er halvskjult af det mørke hår. Vi skifter stilling og hun rider mig på ny - nu går det så godt at jeg bliver overmodig og vil overtage intiativet - vi ruller rundt, og opdager ved samme lejlighed at kondomet er blevet træt. Der skal et nyt til. 

I andet forsøg lykkes det med et undskyldende "jeg har ikke gjort det her så længe", og det tabte genvindes ved et kort blow. Vi begynder igen med mig øverst, og hendes fødder placeret mod mine lår.

Men den går ikke - ryggen er slet ikke samarbejdsvillig, og efter at have snakket om at prøve en sideliggende stilling vender vi tilbage til hende øverst. Jeg griber hende over hofterne med begge hænder, og guider hendes tempo og vinkel. Hendes hår hænger i tjavser ned foran ansigtet, og de små bryster gynger i takt med ridtet, jeg flytter hænderne og knuer dem hårdt.

Pga. de manglende stillingsskift er vi forud for planen og der er en del tid tilbage. Hun putter sig ind til mig, hendes hud er fugtig efter ridtet og hun begynder at nusse. Resten af tiden ligger vi og nusser og snakker - igen er venindeillusionen perfekt som vi ligger der, tæt omslyngede og snakker om løst og fast. Hun er meget nem at snakke med, og "pillowtalken" falder naturligt. Jeg fortæller historien om hvordan jeg bemærkede hende, smådriller med "greasemokey" outfittet på billederne, spørger lidt ind til den usædvanlige annonce og beklager for sjov at jeg ikke havde taget en veninde med til hende. Ikke overraskende er det et ikke særligt anvendt koncept.

Til sidst banker telefonpigen på - tiden er næsten gået, så vi klæder os på, og Baby følger mig til døren.

Hvordan er det samlede indtryk så? - bevares der er andre piger der er vildere på lagnerne, der er piger der mere tjekkede og der er helt klart piger der er mere professionelle - men der er en naturlighed og friskhed over hende som bare virker i GFE sammenhængen, og jeg vil gentage besøget engang når jeg alligevel er i København - og helst i en tilstand hvor jeg er i stand til mere end den mandlige udgave af søstjernen ;)

Redigeret af Findus
Sproglige småfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...