Hop til indhold

Recommended Posts

Nedenstående fællessang bringes på opfordring fra Forums herrekor.

(Afsynges på Kom Bar Do/Jamaica)

 

Serrano, Serrano, Serrano

Vi elsker alle sammen højt Serrano.

Serrano, Serrano, Serrano

Vi elsker alle sammen højt Serrano.

Om du er glad eller trist og lidt modløs (eller omvendt)

Så’ det Jessica, du ska ta.

Hun er perle, en engel, en ener.

Sig Serrano og kom a-afsted!

Serrano, Serrano, Serrano.

Vi elsker alle sammen højt Serrano.

Serrano, Serrano, Serrano.

Vi elsker alle sammen højt Serrano.

 

(Alt gentages så længe og så mange gange, som kun vores Jessica S fortjener det)

Forfatteren er Forumkoret bekendt

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Tak Cobham for "anmeldelsen". Der er da ingen tvivl, det er bare Jessica Serrano jeg skal møde når hun kommer tilbage, ved du hvornår det bliver? Mit månedlige budget for GP'ere er brugt op, så det bliver ikke denne gang jeg skal besøge hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår smutter hun hjem? Og ka du fortælle bare en smule om hvad der gjorde dig glad ved besøget? Fordi overvejer stærkt at besøge hende imorgen tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 8 timer siden:

Hvornår smutter hun hjem? Og ka du fortælle bare en smule om hvad der gjorde dig glad ved besøget? Fordi overvejer stærkt at besøge hende imorgen tak

Hun er en sød, køn blondine som altid er venlig dejlig,  glad, og i mødekommende. Lækker krop med flotte naturlige bryster og holder hvad hun lover.  Udseende 9, gfe 10, sex 10 cof 10 gentagelses fare 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 8 timer siden:

Hvornår smutter hun hjem? Og ka du fortælle bare en smule om hvad der gjorde dig glad ved besøget? Fordi overvejer stærkt at besøge hende imorgen tak

Du skal vide, at Forums herrekor har udvidet besætning, når det gælder Jessica. Vi taler ikke et gennemsnitligt dansk amatørkor her.

Vi er flere end i Mormon Tabernacle Choir. Vi overgås formentlig kun af det, som englænderne kalder The Really Big Chorus, der som bekendt er så enormt, at det alene samles en gang om året i Royal Albert Hall. Helt så stor er Jessicas fanklub nok ikke, selv om vi ville fylde godt op selv i The Albert.

Jessica er således særdeles velbeskrevet. Hun linker selv til nogle af Forum-anmeldelserne, men der er flere, og budskabet er det samme i dem alle.

Det bedste, du imidlertid kan gøre for dig selv, er at besøge hende. Så vil du forstå alt.

Og du vil være så velkommen i koret bagefter.

Hun tager hjem på fredag i denne omgang. Ved ikke hvornår hun kommer tilbage.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha (kluklatter) Cobham, du er den der løfter stemningen i koret og gør simpel mandehørm til lidenskab og rocknroll B)

Tager jeg fejl i at det er første Serrano anmeldelse fra din side? Kan ikke forestille mig at du er ny i koret dog...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ballsy skrev, den 17.4.2019 at 08:34:

Tager jeg fejl i at det er første Serrano anmeldelse fra din side? Kan ikke forestille mig at du er ny i koret dog...

 @Ballsy Tak, Appreciate Bro.

Nej, med hensyn til Jessica er jeg ganske rigtigt en gammel fan. Jeg har tilhørt koret siden @frenchlover1 første gang anmeldte hende.

"Så har jeg sgu fundet guld..." som han så rigtigt indledte sin tråd med (anmeldelsen er rent Forum-legendestof i min bog).

Omvendt har du også ret: Jeg har ikke selv anmeldt hende i en selvstændig tråd, men følte måske at tiden var nu.

For uanset hvor mange andre hyldest-tråde, der er startet om hende, er de altid endt med, at en eller anden (eller flere - og vi taler også de helt store Forum-anmeldere her, som jeg selv sætter meget højt) har kommenteret hendes rygevaner. 

Bare slå tilbage i de sidste tråde:

"Jo, I har ret. Jessica er dejlig, men I skal bare vide, at hun.... " ryger som en skorsten ...lugter af røg....og hvad der ellers er blevet tilføjet i så henseende.

Og det er så pointen:

Der er ingen, der er perfekte. Der er altid noget at komme efter. Vi kan altid finde noget på nogen..

Men omvendt:

Hvis der ikke var noget ved nogen, var de heller ikke noget ved.

Langt de fleste piger er rejst mange hundrede kilometer for at gøre os glade. Nogle har endda rejst mange tusinde. Allerede af den grund fortjener de vores respekt.

Og dem iblandt har meget få været her så tit og så længe og i øvrigt holdt et så tårnhøjt niveau som Jessica S. Jeg hader at tale penge i denne sammenhæng, men Jessica har oven i købet gjort os glade for håndører.

Ja, hun ryger. Det er til grænsen for det ulidelige understreget i Forum. 

Men hun er et menneske og et meget dejligt et af slagsen.

Vi trøster os, Ballsy, ved, at vores kor er stort.

Kæmpestort. 

Der er trods alt meget få, der ikke er i stand til at ramme en ren tone, når det gælde Jessica.

Din

Cobham

PS. Ud over domme vedrørende Jessicas rygevaner, må hun, som du godt ved,  døje med betragtninger vedrørende hendes mulige uspanske herkomst. Her er der eksperter i lingvistik, google translate såvel som klogskab ud i europæiske folkevandringer ind over, kan jeg se. Jeg er dog, som sikkert også du, taknemmelig, hvis hun blot er sig selv og fortsat orker os efter at blive sværtet til på den maner.

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@cobham jeg må give dig ret. Er selv en af dem som har kommenteret hendes rygevaner. Faktum er jo at hendes evner hører til i eliten, og trods det at jeg ikke er begejstret for lugten af røg, har jeg besøgt hende mere end én gang og ganske givet kommer til at besøge hende igen. Hun skal have kudos...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt - røglugt er jo fundamentalt usexet. Undtaget .... det eneste tilfælde røglugt er sexet, nemlig i forbindelse med .... sex.:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...