Hop til indhold
pgcand

Kan jeg være blevet smittet med Herpes?

Recommended Posts

Hej,

Jeg besøgte fredag en GP, hvor jeg b.la. fik et BJ uden kondom, da det var med  i prisen. 

I dag ca. godt et halvandet døgn efter besøget kan jeg på mit penishoved se en lille rift/sår. 

Kan det tænkes hun måske har smittet mig med herpes. 

Det skal siges, at jeg ikke har haft ubeskyttet sex med andre i 2 år. Altså er det første gang jeg får et blowjob uden komdom.

Hvad tænker i andre? Kan det være tilfældigt jeg får en lille rift/ sår på penishoved? Er jeg måske bare paranoid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke helt hvilken hjælp du forventer vi kan levere her på EG, andet en, JA der er risiko for smitte ved ubeskyttet sex/BJ, om det rent faktisk er tilfældet kan ingen af os jo svare på...

Du blev forslået at gå til lægen i den anden tråd du oprettede inden den blev slettet, og det kan jeg kun være enig i er en god ide hvis du er i tvivl om du er blevet smittet med en sygdom....

Held og lykke med det...

Redigeret af James B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Du er åbenbart i tvivl om du har en sygdom, eroguide er et debatforum for interesenter i købesex branchen, i det her forum, drøfter vi erfaringer med vort køb af sex, og der er et politikforum, og et generel debat forum, og et hyggesnak forum, det er ikke en digital læge brevkasse, herfra skal jeg opfordre dig til at opsøge læge.

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Prøv at sætte et billede af din penis herinde, så kan vi se om det er herpes :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg har lagt mærke til at dette emne interesserer dig meget. Du har i andre tråde spurgt meget til kønssygdomme og også undret dig over at der overhovedet  var nogle der ville slikke en Gp af selv samme grund.  Hvis du frygter en kønssygdom så meget som dine kommentarer i diverse tråde indikerer - ja så virker det temmelig selvmodsigende at dyrke nogle former for sex uden kondom. Jeg tror du er så fokuseret på det emne at du ser kønssygdomme alle vegne. Skån dig selv for bekymring og knald kun med kondom 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerede i onsdags åbnede du en tråd om din frygt for smittefare ved bj uden kondom.

Fredag køber du så et bj uden.

I dag søndag åbner du en ny tråd, fordi du mistænker en navngiven GP for at have smittet dig med herpes ved at give dig det bj uden kondom, som du har købt af hende. Hertil kommer, at du i to eksisterende tråde spørger, om andre er blevet smittet af samme navngivne GP.

Dine indlæg bliver slettet af EG, da man selvfølgelig ikke må sætte grundløse rygter i gang om navngivne GPer.

Og nu starter du igen med at lufte din fobi omkring bj uden kondom. Denne gang dog uden at nævne den sagesløse GP.

Når du allerede i onsdags vidste/mistænkte, at du ville blive syg af et bj uden, hvorfor i alverden købte du så ét ? Jeg tror, at du gør klogt i at finde en voksen, der kan hjælpe dig med dine problemer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, jeg ser ingen kønssygdomme alle vegne, selvom jeg da godt forstå i gør jer den tanke. 

Det er helt korrekt, at jeg netop havde spurgt til risikoen for sygdomme ved oralsex.  Jeg kunne her forstå, at der var en risiko for kønssygdomme ved oralsex, og jeg besluttede mig derfor for, at jeg ikke vil have oral uden kondom. 

Dog kunne jeg ikke modstå fristelsen, og lod mig rive med af stemningen, selvom det på forhånd var min klare strategi, at jeg ikke ville have bj uden kondom. 

Min vilje var ikke stærk nok til  at sige fra, og jeg gjorde det jeg nu gjorde. 

At jeg har fået en rift/ sår er ikke noget jeg tror eller bilder mig selv ind.

Der er sku et lille sår / rift på penishovedet, som ikke var der i fredags.  Derfor kan jeg ikke lade være med at tænke  tanken - hva nu hvis -  netop det, at jeg er opmærksom på ikke at få sygdomme og ikke dyrker sex uden beskyttese - med undtagels af i fredags - gør at jeg naturligvis er opmærksom på det. 

Til de af jer som undre sig over hvorfor jeg skriver det herinde, er svaret , at jeg  tænkte. at hvis nogen havde "erfaring/ kendskab/ viden" om kønssygdomme må det næsten være i dette forum.  Derfor skrev jeg det herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man tør jo næsten ikke skrive noget her uden faren for at blive slettet. Eller tråden bliver slettet. Det er massiv censur på trådene. 

Og hvis man på jævn dansk skriver at trådstarter får som han vælger og er en IQ på størrelse med en pakke palmin fedt. Ja så bliver man slettet. 

Brug kondom. 

Lad være med tro du er Jesus og kan gå på vandet. 

Og lad være med at tage hele pakken hjem til dit netværk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Alle sygdomme har en inkubationstid inden symptomerne viser sig. For herpes vedkomne er det 4-7 dage som minimum. Altså er det ikke et tegn på herpes da det kun er 2 dage siden du fik dig en fin sutter.

Men søg læge og bliv testet efter ca. 14 dage så du kan få de tanker ud af hovedet.

Du må herefter gøre op med dig selv om denne her branche er noget for dig og stoppe eller slå koldt vand i blodet og leve med risikoen at uheldet kan være ude. Et kondom kan jo også springe. 

Men du skal ikke rende rundt og panikke over sygdomme bare folk nærmest kigger på din pik - så hellere stoppe med GP’er  

Selv om der er risiko for at blive smittet med sygdomme ved oral sex så er risikoen størst for den der har pikken i munden som jeg også skrev i anden tråd du startede om oral sex og smittefare. 

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Doboj1995 skrev, for 3 minutter siden:

Man tør jo næsten ikke skrive noget her uden faren for at blive slettet. Eller tråden bliver slettet. Det er massiv censur på trådene. 

Og hvis man på jævn dansk skriver at trådstarter får som han vælger og er en IQ på størrelse med en pakke palmin fedt. Ja så bliver man slettet. 

Brug kondom. 

Lad være med tro du er Jesus og kan gå på vandet. 

Og lad være med at tage hele pakken hjem til dit netværk. 

Hvis man skriver i en ordentlig tone og holder sig til emnet, bliver man ikke slettet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara

Såfremt det er så; take it easy. Det går over af sig selv. 

Men det der den slags der sker ved ubeskyttet sex :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
pgcand skrev, for 18 timer siden:

Der er sku et lille sår / rift på penishovedet, som ikke var der i fredags.  Derfor kan jeg ikke lade være med at tænke  tanken - hva nu hvis 

:shock:  Du er desværre allerede blevet smittet med en alvorlig sygdom. Opsøg din egen læge hurtigst mulig, så du straks kan komme  under relevant behandling for din alvorlige fantomsyge.

Husk at bruge kondom en anden gang. Du skal jo ikke smitte andre med din alvorlige sygdom.  :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockford skrev, for 20 timer siden:

Det er en tilfældig rift. Du har ikke herpes.

Brug gummi indtil du er tjekket hos egen læge.

Rockford..det har du  rent faktisk ingen mulighed for at sige....

Tværtom mener jeg at der, ved ubeskyttet blowjob med udenlandsk GP (da de Danske GP'ere ikke gør det uden) er meget stor sansynlighed for at han er blevet smittet med en kønssygdom. Sådan et sår kommer ikke af sig selv …. og tilfældigvis halvandet døgn efter han har fået et blæs.

De udenlandske GP'ere render rundt med alverdens sygdomme...….så på med dutten derude

JR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Du har ikke herpes, jeg er sikker på at det er BongoBongo, du behøver ikke gå til lægen, bare hop lidt på stedet, så falder pikhoved af , helt af sig selv...  tsktsk…..:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 6 timer siden:

Rockford..det har du  rent faktisk ingen mulighed for at sige....

Tværtom mener jeg at der, ved ubeskyttet blowjob med udenlandsk GP (da de Danske GP'ere ikke gør det uden) er meget stor sansynlighed for at han er blevet smittet med en kønssygdom. Sådan et sår kommer ikke af sig selv …. og tilfældigvis halvandet døgn efter han har fået et blæs.

De udenlandske GP'ere render rundt med alverdens sygdomme...….så på med dutten derude

JR

Det var bare for at berolige ham indtil han kom til læge og blev testet. Han er naturligvis smittet med alle udenlandske sygdomme ;-)

Ingen af de skrevne indlæg ved noget som helst omkring hans penis. Vi har ikke engang set den, så vi kunne komme med en bedre vurdering.

Så ja - På med dutten også hos de danske GP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sådan set, som jeg ser det ok som en ny bruger, at oprette den første tråd om emnet, selvom det er uendeligt ulogisk at søge denne hjælp herinde.

Da faglig information findes andre steder på nettet, og det eneste rationelle i sidste ende er, at blive testet efter gældende anbefalinger, når man har dyrket usikker sex, om så noget så lavrisiko, som blot et blow til manden uden kondom.

Men efter min mening er det ikke ok, gentagen at oprette en tråd i samme anledning, som EG har valgt at slette, for så er det nok med god grund at de har gjort det.

Så se at komme til lægen, og spild ikke alles tid i forum, uden at du gør det.

Netdoktor.dk

https://netdoktor.dk/

Der er ligefrem et forum "Spørg lægen".

Vi flest er ikke læger her på EG :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
pgcand skrev, den 14.4.2019 at 16:39:

Jeg besøgte fredag en GP, hvor jeg b.la. fik et BJ uden kondom, da det var med  i prisen. 

I dag ca. godt et halvandet døgn efter besøget kan jeg på mit penishoved se en lille rift/sår. 

Kan det tænkes hun måske har smittet mig med herpes. 

Det er 100 % sikkert ikke smitte fra det besøg, da herpes har en inkubationstid på 4-7 dage. Dvs. der går mindst 4 dage fra smitte til symptom.

https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbogen/koenssygdomme/tilstande-og-sygdomme/herpes-genitalis/

Selv tak.

Riften kan være ... en rift! Det er helt normalt ifm. sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må hellere skære din pik af, smide den ned i bunden af at blikspand, som du så fylder med våd cement, og derefter enten sender til affaldsforbrændingen i Lisbjerg eller dumper den i det gamle færgeleje i Helsingør.

Spøg tilside. Det er nok bare en rift. Den kan være opstået fordi du trukket forhuden tilbage under vask og skåret dig på din negl, eller du har haft fold i dine underhyler som har generet, eller du har kløet dig om natten eller eller eller...

Herpes viser sig ikke som rifter, men som små væskefyldte blærer. Cirka 70-90% af den danske befolkning bærer på antistoffer af herpesvirus, dvs at 70-90% er smittet. Har du nogensinde haft et forkølelsessår, ja så har du herpes. Herpes kan ikke helbredes, men kan behandles med aciclovir der mindsker symptomerne og generne ved udbrud.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...