TorbenT 139 Skrevet 10. Oktober, 2019 Du er en sand præmie tyr @Mr Comeagain. Jeg håber dine gener en dag bliver bragt videre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 10. Oktober, 2019 Lady C skrev, for 6 minutter siden: Er lidt forvirret nu. Er du den samme som mr Comeagain? Når jeg skriver umodent så er det fordi jeg kun har set en sådan tilgang til sex hos meget unge mænd der ikke rigtig har fundet deres vej i livet endnu eller som flygter fra et eller andet i dem selv ved at springe forvildede rundt blandt så mange kroppe som muligt. Men det kan da være der findes et motiv som jeg har overset. Og det er jeg da nysgerrig på for jeg vil da gerne blive klogere. Så derfor lad mig spørge : Hvad giver det dig på det personlige plan at have flere nye sex partnere hver dag? Hej C, Nej min profil har været den samme i en del år nu, hvis du læser op på mine indlæg (hvilket jeg naturligvis ikke kræver) men så vil du se jeg holder mig til de GPér til hvem jeg kan udvikle et varig forhold, ja det vil altid være et kunde forhold men dog en form for et forhold. Måske skal man netop acceptere at andre har et andet forhold til det at besøge GPér end man selv har. Det er naturligvis helt at have en holdning omk. det kunne jeg aldrig nyde, men hver sin lyst. Jeg læser også indlæg herinde om ting jeg aldrig vil kunne finde på, men jeg kan sagtens sige "fedt du har haft en god oplevelse". Jeg personligt kan sagtens switche imellem ganbang/sex med 9 forskellige på en aften og min faste GPér. Jeg tror ikke vi, mere voksne, skal moralisere over unge menneskers leden efter deres lyster i det seksuelle univers. Du spørger efter motiver, der er ingen motiver, den dag vi holder op med at lede efter andres motiver men blot lever i vores eget liv og egne lyster, tror vi er kommet langt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 10. Oktober, 2019 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 8 minutter siden: Hej C, Nej min profil har været den samme i en del år nu, hvis du læser op på mine indlæg (hvilket jeg naturligvis ikke kræver) men så vil du se jeg holder mig til de GPér til hvem jeg kan udvikle et varig forhold, ja det vil altid være et kunde forhold men dog en form for et forhold. Måske skal man netop acceptere at andre har et andet forhold til det at besøge GPér end man selv har. Det er naturligvis helt at have en holdning omk. det kunne jeg aldrig nyde, men hver sin lyst. Jeg læser også indlæg herinde om ting jeg aldrig vil kunne finde på, men jeg kan sagtens sige "fedt du har haft en god oplevelse". Jeg personligt kan sagtens switche imellem ganbang/sex med 9 forskellige på en aften og min faste GPér. Jeg tror ikke vi, mere voksne, skal moralisere over unge menneskers leden efter deres lyster i det seksuelle univers. Du spørger efter motiver, der er ingen motiver, den dag vi holder op med at lede efter andres motiver men blot lever i vores eget liv og egne lyster, tror vi er kommet langt. Jeg skrev mit indlæg i den tro at du var mr Come again og det var faktisk en kommentar til hans opremsninger af besøg hos en hel masse kvinder jeg kom med. Jeg er stadig spændt på at høre svaret på mit spørgsmål som jeg stillede. Men Jeg forstår ikke rigtig hvordan jeg er havnet i dialog med en helt anden profil end den min kommentar var tiltænkt. P. S. Jo der er altid et motiv / en årsag til vores adfærd Redigeret 10. Oktober, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 10. Oktober, 2019 Lady C skrev, for 7 minutter siden: Jeg skrev mit indlæg i den tro at du var mr Come again og det var faktisk en kommentar til hans opremsninger af besøg hos en hel masse kvinder jeg kom med. Jeg er stadig spændt på at høre svaret på mit spørgsmål som jeg stillede. Men Jeg forstår ikke rigtig hvordan jeg er havnet i dialog med en helt anden profil end den min kommentar var tiltænkt. P. S. Jo der er altid et motiv / en årsag til vores adfærd Sov godt C, jeg vender til bage i morgen. PS jeg tror du og jeg kunne få en interessant psykologisk snak, trods jeg aldrig kunne begå mig i dit "sexsuelle "univers som jeg acceptere 100% og tror på giver dig og dine gæster mange fantastiske oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 11. Oktober, 2019 wow, kan se der er kommet lidt spændende, skal prøve at samle op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. Oktober, 2019 @Mr Comeagain Jeg synes det er klasse det du har gang i her. Jeg misunder dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 11. Oktober, 2019 Lady C skrev, for 18 timer siden: Det kommer vel an på om man foretrækker kvantitet fremfor kvalitet. Vil man gerne lære at blive en god og fantastisk elsker kan det ikke nytte at skøjte overfladisk rundt blandt forskellige kroppe. Det lærer man intet af. De bedste elskere jeg nogensinde har haft har været dem der har forstået at nærhed og intimitet er uundværlige ingredienser i et godt sexliv. Og det er de elskere der har haft nære og længerevarende relationer der er de mest empatiske og gode sex partnere det andet med at hoppe fra den ene til den anden uden dybde og nærvær virker så uendelig meningsløst og overfladisk. Og temmeligt umodent. Temmelig umodent. Den skulle jeg lige tænke lidt over. Jeg er 49. Jeg tror vi alle skal adskille GP besøg og kærester i det her. Har kun haft få og meget lange forhold privat. Synes det er underligt du forventer jeg investerer i forholdet til en GP, og kalder det umodent når jeg ikke gør.?? Hvor meget professionel distance holder en GP normalt.? Og den lektie får vi kunder lært igen og igen angående GP´er, og minder hinanden om. Styr følelserne. Altså de helt rigtige. For hun tager hjem til kæresten når du har betalt hende for den opmærksomhed du har fået. Altså så simpelt og kold er det. (Spillet, legen og omstændighederne. Men pigen kan godt være super varm, det tager jeg ikke fejl af) Så temmelig umodent.? fordi jeg er min GP´er utro eller hvad.? Fandt det udsagn lidt komisk i den henseende. Hele konceptet prostitution er vel grundlæggende "uendelig meningsløst og overfladisk". Synes tit jeg kan læse kundernes oplevelse i den retning (Havde egentlig da jeg startede tråden bestemt mig for ikke at komme med den helt store psykologiske evaluering. For folk er forskellige. Meget endda) Nå men, når alt det så er sagt. Ja der kan opbygges lidt varm sex kontakt, og bla. gensynsglæde, og har haft få GP´er hvor jeg har en aftale. Og i løbet af arbejdsdagen bytter vi så frække sms´er. Både om sidste besøg og det kommende. Og hvor meget jeg glæder mig, hvad jeg vil gøre osv...... (og gør det kun ved en GP´er der svarer i samme stil. Envejs-kommunikation skal man stoppe med) Men tror måske mere du bare stille og rolig tænkte på, jeg selv ville få mere ud af sexen og kærtegnene ved at besøge en jeg kender, og en der kender mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 11. Oktober, 2019 TheVoice skrev, for 20 timer siden: Jeg skulle hilse fra din mor, og give dig følgende besked. Hun er rimelig utilfreds med: At du aldrig har tid til at besøge hende Hun ønsker sig også en svigerdatter og nogle børnebørn Pokkers. Du tror det ikke. Men hvem ringede mens jeg sad og læste...... jep du gættede det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 11. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 19 timer siden: Min egen lille personlige erfaring er at jo mere sex man dyrker, jo mere har man lyst, hvad enten det er med GP eller veninder Jeg har i perioder haft flere veninder og dyrket temmelig meget sex, nogle dage med mere end en af mine veninder, men jeg har også prøvet det modsatte, hvor arbejdet tog overhånd og der kunne gå en måned eller endda to, hvor jeg slet ikke nød "duften af en kvinde" Jeg har oplevet at det faktisk blev nemmere at undvære sex, jo længere der gik og modsat kunne jeg sagtens være liderlig dagen efter at have dyrket sex med flere piger samme dag Så svaret på dit spørgsmål, må for mig være. Jo flere jo bedre Jeg har præcis samme oplevelse af det, gennem flere år. Lige pt med den spændende mdr. Så havde jeg jo ikke andet end fisse i hovedet. (undskyld udtrykket) Men det havde jeg denne gang bevist valgt og afsat fokus til. Andre tider går man op i arbejde, haven, bygge hus, spille PC eller hvad pokker man nu laver. Men ja, fokus kan brænde for noget andet, så jeg slet ikke mangler sex. (er ikke sex afhængig, men åbenbart altid afhængig af et eller andet ha ha) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 11. Oktober, 2019 Lady C skrev, for 18 timer siden: Er du den samme som mr Comeagain? Hvad giver det dig på det personlige plan at have flere nye sex partnere hver dag? Hej Jeg er Mr Comeagain, og der er kun en af mig Punkt 1. Jeg kan lide sex, jeg kan rigtig godt lide sex. Det er jo nok en grundlæggende forudsætning. Punkt 2. Jeg kan dyrke sex i 1 time uden pause, slikker ALLE steder, kysser alle steder og meget, sveder, knepper. Men elsker også at ligge og kæle, kysse og nusse. Men det er sådan lidt for dyrt bare at købe et kram i en time. Det kan trods alt skaffes andet sted, og er mere til kæreste og kone tænker jeg. Nå men Pkt.2 gør jeg skal lede igennem mange for at finde en der tilbyder samme totale begær som jeg selv bringer til legen. Jeg elsker at sluge en kvinde, og hun mærker det. Nogle få er til det, og suger mig ind. Dem besøger jeg nu også igen. Har haft ca 10 års pause fra GP. og så var det bare super spændende at læse alle de fantastiske anmeldelser om fantastiske kvinder. Så ønskede simpelthen at møde en del af dem. For at se om der var nogle jeg delte "interesser" og kemi med Fik ideen til tråden, og tænkte det var sjovt at skrive lidt ned. Men personligt var der ikke som sådan noget indre mål i forskellige piger. Det var gengældelse af begær der tæller. GFE fik jeg til sidst. Der vil du også kunne se jeg tog farten af. For fandt 3 jeg nu ved jeg kan besøge og få total lækker fræk oplevelse. Så er helt rolig og besøger ikke nogen pt. Håber det besvarede lidt af dit spørgsmål. Mvh Mr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 11. Oktober, 2019 TorbenT skrev, for 18 timer siden: Du er en sand præmie tyr @Mr Comeagain. Jeg håber dine gener en dag bliver bragt videre. Et eller andet sted står der også om min tur i Saunaclub i Tyskland. Det blev til en hel del piger. Det fedeste var da jeg hen mod slutningen trådte ind i bio´en igen. Der er 5 piger og 3 fyre. Tænker den ene pige ikke kan få et værelses besøg lokket ud af en ung fyr. De vil bare drikke øl og glo. Som nok mere er anledning til hendes udbrud end mig. I hvert fald peger hun på mig, og råber. He´s the Champion.!! (og så diskuterer hun lidt videre med de unge fyre der ikke gider købe sex.) Men jeg synes det var en fantastisk kommentar at tage med hjem. Og den unge fyr måbede da hun fortalte om mine bedrifter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Oktober, 2019 Mr Comeagain skrev, for 5 timer siden: Hej Jeg er Mr Comeagain, og der er kun en af mig Punkt 1. Jeg kan lide sex, jeg kan rigtig godt lide sex. Det er jo nok en grundlæggende forudsætning. Punkt 2. Jeg kan dyrke sex i 1 time uden pause, slikker ALLE steder, kysser alle steder og meget, sveder, knepper. Men elsker også at ligge og kæle, kysse og nusse. Men det er sådan lidt for dyrt bare at købe et kram i en time. Det kan trods alt skaffes andet sted, og er mere til kæreste og kone tænker jeg. Nå men Pkt.2 gør jeg skal lede igennem mange for at finde en der tilbyder samme totale begær som jeg selv bringer til legen. Jeg elsker at sluge en kvinde, og hun mærker det. Nogle få er til det, og suger mig ind. Dem besøger jeg nu også igen. Har haft ca 10 års pause fra GP. og så var det bare super spændende at læse alle de fantastiske anmeldelser om fantastiske kvinder. Så ønskede simpelthen at møde en del af dem. For at se om der var nogle jeg delte "interesser" og kemi med Fik ideen til tråden, og tænkte det var sjovt at skrive lidt ned. Men personligt var der ikke som sådan noget indre mål i forskellige piger. Det var gengældelse af begær der tæller. GFE fik jeg til sidst. Der vil du også kunne se jeg tog farten af. For fandt 3 jeg nu ved jeg kan besøge og få total lækker fræk oplevelse. Så er helt rolig og besøger ikke nogen pt. Håber det besvarede lidt af dit spørgsmål. Mvh Mr. jeg kan godt se at du forsøger at besvare mit spørgsmål. Men du har bare ikke rigtig svaret på hvad det giver dig på det personlige plan. Du beskriver hvad det giver dig på det seksuelle - og jeg er med på at det giver dig noget seksuelt. Det kommer jo i og for sig heller ikke mig ved og du behøver jo ikke at svare. Men grunden til jeg spørger er dels at du lægger ud med et spørgsmål i din overskrift : " hvor mange GP skal der til" og dels kommer med 3 dele hvor du i hver del laver en opremsning på hvor mange piger ( forskellige ) du hver dag har sex med. Du beskriver ligeledes at det er mange mange penge du bruger og mange kilometre du kører for at opfylde dit seksuelle behov. Derfor læser jeg også i din blog/debat at du egentlig gerne vil have svar på hvor mange piger der skal til for at blive tilfredsstillet ?? Og hvis du reelt gerne vil have et svar på det spørgsmål så skal man jo se på HVAD det er du dybest set jagter ? For det lader jo ikke til at mange ( kvantitet ) giver dig tilfredsstillelse. Så altså må der ligge noget mere og andet bag end bare sexhunger. Du kunne jo også have valgt at holde dine sexeskapader for dig selv men du må jo have en grund til at lægge dem ud til skue og samtidig stille det spørgsmål " hvor mange GP skal der til " Derfor fanger det min interesse for jeg vil til enhver tid forsøge at finde mening med noget der umiddelbart virker meningsløst. Jeg kunne også bare vælge at blande mig udenom , men tænker at du selv lægger op til " indblanding" med dit spørgsmål. mvh Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 11. Oktober, 2019 (edited) Lady C skrev, den 11/10/2019 at 00:04: Er lidt forvirret nu. Er du den samme som mr Comeagain? Når jeg skriver umodent så er det fordi jeg kun har set en sådan tilgang til sex hos meget unge mænd der ikke rigtig har fundet deres vej i livet endnu eller som flygter fra et eller andet i dem selv ved at springe forvildede rundt blandt så mange kroppe som muligt. Men det kan da være der findes et motiv som jeg har overset. Og det er jeg da nysgerrig på for jeg vil da gerne blive klogere. Så derfor lad mig spørge : Hvad giver det dig på det personlige plan at have flere nye sex partnere hver dag? Jeg tager selv på sexrejser og tager for mig af retterne. Det er himmerige og langt mere givende end at være sammen med den samme Kvinde, mange gange. Jeg kan leve højt på sådanne oplevelser i lang tid. Huske alle de spændende piger og hvad man lavede med dem. Man er meget opstemt efter sådan en tur Redigeret 11. Oktober, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 14. Oktober, 2019 (edited) Lady C skrev, den 12.10.2019 at 00:09: jeg kan godt se at du forsøger at besvare mit spørgsmål. Men du har bare ikke rigtig svaret på hvad det giver dig på det personlige plan. Du beskriver hvad det giver dig på det seksuelle - og jeg er med på at det giver dig noget seksuelt. Det kommer jo i og for sig heller ikke mig ved og du behøver jo ikke at svare. Men grunden til jeg spørger er dels at du lægger ud med et spørgsmål i din overskrift : " hvor mange GP skal der til" og dels kommer med 3 dele hvor du i hver del laver en opremsning på hvor mange piger ( forskellige ) du hver dag har sex med. Du beskriver ligeledes at det er mange mange penge du bruger og mange kilometre du kører for at opfylde dit seksuelle behov. Derfor læser jeg også i din blog/debat at du egentlig gerne vil have svar på hvor mange piger der skal til for at blive tilfredsstillet ?? Og hvis du reelt gerne vil have et svar på det spørgsmål så skal man jo se på HVAD det er du dybest set jagter ? For det lader jo ikke til at mange ( kvantitet ) giver dig tilfredsstillelse. Så altså må der ligge noget mere og andet bag end bare sexhunger. Du kunne jo også have valgt at holde dine sexeskapader for dig selv men du må jo have en grund til at lægge dem ud til skue og samtidig stille det spørgsmål " hvor mange GP skal der til " Derfor fanger det min interesse for jeg vil til enhver tid forsøge at finde mening med noget der umiddelbart virker meningsløst. Jeg kunne også bare vælge at blande mig udenom , men tænker at du selv lægger op til " indblanding" med dit spørgsmål. mvh Lady C Hej Jeg er 100% sikker på mænd forstår mig. Og nej jeg skylder dig vel ikke en forklaring, når du bare bruger din taletid på en kæmpe sviner, som sjældent set herinde. Hvorfor kører du land og rige rundt for at dyrke sex med forskellige kvinder. Fordi jeg kan lide at køre bil. Det er simpelthen slet ikke så kompliceret inde i en mands hoved. Jeg kan lide kage, der er en butik med kage, jeg køber kage Jeg havde ellers klinisk fjernet alt tekst om hvorfor, og desuden anmeldelser af piger. For det var bare et funny forsøg og indlæg. For som sagt i min intro. Mande-snakken hvor alle mænd har lyst hele tiden. Men hvad ville der ske hvis man rent faktisk FIK sex hele tiden. Altså sex behovet dækket. Og ja det er jo bare sexuelt tilfredsstillet. Men mig bekendt er det jo også en gammel og egenligt ret kendt og vigtig drift. Nå, men nu har tråden jo skiftet kurs. Hvis det ikke er sex købe delen der støder dig så meget, men det at det absolut skulle være forskellige kvinde. Så forstår jeg slet ikke din sviner. Kvinden sælger sex til 10 kunder på en dag, det er helt ok. At jeg besøger hende 5 gange på den dag vil også være helt ok. Men at jeg besøger 5 forskellige er rablende syg i potten. Jeg kan godt være bekymret for at du har bevæget dig ud i et erhverv, hvor du endnu ikke har opdaget præmisserne for køb og salg. Men tak for idéen. For den er faktisk god. Det næste vil være 7 dage med 1 kvinde og så MANGE besøg. Gad vide hvad det vil gøre? Og efter meget søgen fandt jeg jo til sidst et par stykker der rent faktisk havde begær i kroppen, på samme niveau som jeg selv. Så tror @Lady Cherie har helt ret. "Den rigtige er svaret" Har sagt det før, bare det at smider trusserne og sprede ben, det er altså ikke nok. Så vinder højre hånd klart på oplevelsen. Så de mange er mere et udtryk for den rigtige ikke blev fundet. Til sidst fandt jeg nogen jeg godt kunne finde på at besøge flere gange. Det har noget med duft, kys, kemi, at gære, alle de små ting. (Er VILD med duft) Det med kys fx. Jeg spørger aldrig i tlf. Jeg spørger når hun har set mig. Står lige foran hende. Kysser du, tunge kysser du. Ja og ja er svaret. Og i sengen er det så små afvisende tantekys. = Ny pige. Men vi kan aftale du finder svaret på hvorfor kvinder sælger sex, og hvorfor mænd køber sex. Altså det store spørgsmål om hvorfor det er verdens ældste erhverv. Og stadig er en af de største. Hvorfor der findes harem i verden. Hvorfor der findes Saunaklubber. Og for øvrigt sexklubber hvor par besøger andre. Så skal jeg nok sige hvilken lille boks af dette jeg passer ind i. For lige nu er det som om en journalist fra kanal5 vil have den vinklet med en specielt årsag. Jeg tænker bare at når EG gemmer alt for evigt. Så skal det ikke være så man kan læse min ene årsag, som forklaring på alle mænds handlinger. Med venlig Hilsen Mr Håber du kan bruge mig svar lidt. Selvom jeg stadig ikke svarer på dit spørgsmål Redigeret 14. Oktober, 2019 af Mr Comeagain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 15. Oktober, 2019 Mr Comeagain skrev, for 17 timer siden: Hej Jeg er 100% sikker på mænd forstår mig. Og nej jeg skylder dig vel ikke en forklaring, når du bare bruger din taletid på en kæmpe sviner, som sjældent set herinde. Hvorfor kører du land og rige rundt for at dyrke sex med forskellige kvinder. Fordi jeg kan lide at køre bil. Det er simpelthen slet ikke så kompliceret inde i en mands hoved. Jeg kan lide kage, der er en butik med kage, jeg køber kage Jeg havde ellers klinisk fjernet alt tekst om hvorfor, og desuden anmeldelser af piger. For det var bare et funny forsøg og indlæg. For som sagt i min intro. Mande-snakken hvor alle mænd har lyst hele tiden. Men hvad ville der ske hvis man rent faktisk FIK sex hele tiden. Altså sex behovet dækket. Og ja det er jo bare sexuelt tilfredsstillet. Men mig bekendt er det jo også en gammel og egenligt ret kendt og vigtig drift. Nå, men nu har tråden jo skiftet kurs. Hvis det ikke er sex købe delen der støder dig så meget, men det at det absolut skulle være forskellige kvinde. Så forstår jeg slet ikke din sviner. Kvinden sælger sex til 10 kunder på en dag, det er helt ok. At jeg besøger hende 5 gange på den dag vil også være helt ok. Men at jeg besøger 5 forskellige er rablende syg i potten. Jeg kan godt være bekymret for at du har bevæget dig ud i et erhverv, hvor du endnu ikke har opdaget præmisserne for køb og salg. Men tak for idéen. For den er faktisk god. Det næste vil være 7 dage med 1 kvinde og så MANGE besøg. Gad vide hvad det vil gøre? Og efter meget søgen fandt jeg jo til sidst et par stykker der rent faktisk havde begær i kroppen, på samme niveau som jeg selv. Så tror @Lady Cherie har helt ret. "Den rigtige er svaret" Har sagt det før, bare det at smider trusserne og sprede ben, det er altså ikke nok. Så vinder højre hånd klart på oplevelsen. Så de mange er mere et udtryk for den rigtige ikke blev fundet. Til sidst fandt jeg nogen jeg godt kunne finde på at besøge flere gange. Det har noget med duft, kys, kemi, at gære, alle de små ting. (Er VILD med duft) Det med kys fx. Jeg spørger aldrig i tlf. Jeg spørger når hun har set mig. Står lige foran hende. Kysser du, tunge kysser du. Ja og ja er svaret. Og i sengen er det så små afvisende tantekys. = Ny pige. Men vi kan aftale du finder svaret på hvorfor kvinder sælger sex, og hvorfor mænd køber sex. Altså det store spørgsmål om hvorfor det er verdens ældste erhverv. Og stadig er en af de største. Hvorfor der findes harem i verden. Hvorfor der findes Saunaklubber. Og for øvrigt sexklubber hvor par besøger andre. Så skal jeg nok sige hvilken lille boks af dette jeg passer ind i. For lige nu er det som om en journalist fra kanal5 vil have den vinklet med en specielt årsag. Jeg tænker bare at når EG gemmer alt for evigt. Så skal det ikke være så man kan læse min ene årsag, som forklaring på alle mænds handlinger. Med venlig Hilsen Mr Håber du kan bruge mig svar lidt. Selvom jeg stadig ikke svarer på dit spørgsmål øhh - jeg synes da egentlig bare jeg stillede nogle - faktisk ret relevante spørgsmål . jeg synes ikke der var nogen sviner gemt i de spørgsmål. Men jeg skulle nok slet ikke have stillet dem for de ramte åbenbart et ømt punkt eller gik for tæt på et eller andet. Jeg beklager at jeg har fornærmet dig med mine spørgsmål. Trækker mig fra tråden. mvh Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 15. Oktober, 2019 Mr Comeagain skrev, den 14-10-2019 at 17:03: Hej Jeg er 100% sikker på mænd forstår mig. Og nej jeg skylder dig vel ikke en forklaring, når du bare bruger din taletid på en kæmpe sviner, som sjældent set herinde. Hvorfor kører du land og rige rundt for at dyrke sex med forskellige kvinder. Fordi jeg kan lide at køre bil. Det er simpelthen slet ikke så kompliceret inde i en mands hoved. Jeg kan lide kage, der er en butik med kage, jeg køber kage jeg ved såmænd ikke om jeg forstår det helt, selvom jeg er en mand. Det var til-værte-fald noget af en lang "tour de fiss". Taler vi en "tour de fiss", så kan jeg såmænd godt forstå hvad det handler om. Et eller andet sted har alle mænd vel en fantasi om bare at kneppe en forskellig kvinde hver dag, for en periode. Det ligger nødvendigvis ikke noget dybere i det, med mindre vi taler en stationær situation, hvor det altid skal være således, så er vi nok ovre i noget afhængighed, misbrug osv osv. For mange år siden, da jeg kom ud på den anden side af et længere varende parfold med børn, hus, vovse og hele svineriet, fik jeg også en umådelig trang til bare at kneppe igennem. Jeg opdagede at man på datingsites rimeligt nemt kunne komme på dates, og efter første eller anden date, kunne det føre til spændende seksuelle oplevelser. Ok, da mediet er skriftligt forudsætter det selvfølgelig at man har tale-gaverne iorden og et præsentabelt udseende. Jeg fik så den idé/fantasi, at jeg ville være seksuelt sammen med en forskellig kvinde hver dag i en uge. Hvorfor det ? tja, det var en fantasi, som jeg ville se om kunne lade sig gøre. Man kan sige at der gik sport i det. Udfordringen handlede, set i bakspejlet, mere om planlægning, diverse former for førings tekniker og ikke uvæsentligt at holde styr på at huske navne på der unger, kat og en helvedes masse andre info. Fantasien handlede måske..... om at få en helvedes masse bekræftelse, fed sex, og føle sig som en "rigtig Carl mar mand" Det lykkedes, og det lykkedes faktisk også at slippe ud af det igen, på "anstændigvis" uden nogen opdagede dette skøre projekt. Den uge var jeg rimeligt oppe og kører. Sexen var såmænd ok, men det at jeg lavede noget rimeligt forbudt, umoralsk, noget der ikke måtte opdages m.v. gav et kæmpe kick. hvis jeg skulle drage lidt paralleller til branchen, så tror jeg faktisk godt at mange kender lidt til det kick man kan få ved at lave noget meget "tys-tys". Kunne jeg tænke mig, at lave noget tilsvarende igen ? Nej, og ja det var nok drenge-barnet der fik sin vilje. Det er vel lidt lige som når ens unger ønsker at komme på MC D hver dag i en uge, og bare fylde sig grådigt med burgere hver dag. Skulle man ganske uvoksent prøve dette, så bliver resultatet nok noget i samme stil. Det ønskes ikke gentaget, og de begynder sikkert også værdsætte noget sundere kost. Om det gav nogen mening, ved jeg ikke, men nu har jeg løftet sløret for, hvad nogen mænd, eller i hvert fald jeg kan/kunne få at skøre ideer. Tja en psykolog ville nok sige, at det var min måde at komme videre i livet på efter et brud, samt at jeg skulle genfinde og redefinere min plads i det maskuline univers. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 478 Skrevet 16. Oktober, 2019 Toddy skrev, den 10.10.2019 at 22:08: Hvor mange er nok?? Godt spørgsmål Min egen lille personlige erfaring er at jo mere sex man dyrker, jo mere har man lyst, hvad enten det er med GP eller veninder Jeg har i perioder haft flere veninder og dyrket temmelig meget sex, nogle dage med mere end en af mine veninder, men jeg har også prøvet det modsatte, hvor arbejdet tog overhånd og der kunne gå en måned eller endda to, hvor jeg slet ikke nød "duften af en kvinde" Jeg har oplevet at det faktisk blev nemmere at undvære sex, jo længere der gik og modsat kunne jeg sagtens være liderlig dagen efter at have dyrket sex med flere piger samme dag Så svaret på dit spørgsmål, må for mig være. Jo flere jo bedre Jeg tror du rammer hoved på sømmet Toddy, når du siger at jo mere sex man dyrker, jo mere har man lyst. Sådan oplever jeg også min egen drift. Mere vil ha mer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 16. Oktober, 2019 Jeg har fulgt lidt med i denne tråd fordi jeg fandt emnet interessant og på nogen punkter kan se mig selv. @Mr Comeagain Jeg synes nu ikke at @Lady C på noget tidspunkt giver dig en sviner, hun spørger måske lidt tæt ind, og men er sikker på, at det er af oprigtig interesse. Jeg køber også din forklaring om hvorfor, nemlig "hvorfor bestige bjerget?, fordi det står der såmænd, og fordi jeg har muligheden..., men og der er et men, jeg fornemmer måske også lidt middel age cerise idet? , samtidig med at du så også søger den ultimative oplevelse med den rette GP. (som du skriver at du også faktisk har fundet, og tillykke med det.) og derved må jeg også give @Lady Cherie ret. I mit tilfælde besluttede jeg mig ret tidligt for at intet skulle være uprøvet!, Urationelt? Ja for helvede, men som du skriver "jeg vil have kage, der er en kagebutik... og for det meste har det været sjovt. Min lære af det forsøg har været, at nogen ting bør man lade blive ved fantasien, nogen ting fungerer kun med den rette partner, og andre ting ting var ubetinget mere pirrende at tænke på, end at rent faktisk føre ud i livet. Jeg har dog stadig et par ting, som egentlig er afprøvet, uden den store success, klart fordi der ikke har været kemi. Men ting der stadig pirre min fantasi. Jeg håber at det en dag lykkedes for mig at udleve disse, og jeg har på fornemmelse at jeg også har funden den "rette til opgaven" der har blot være flere forskellige forhindringer. Man kan sige at din tilgang til projektet har tilsyneladende været "At kneppe jorden flad i forsøget" hvor jeg har brugt mere tid på research inden jeg kastede mig ud i det, men omvendt var det også to forskellige ting vi gik efter Så et bud på et svar til @Lady C`s spørgsmål ville nok være, så mange der skal til for at finde den rette, eller rettere sagt, den oplevelse jag har i tankerne og leder efter, og hvorfor ikke have det sjovt i forsøget, når jeg nu har muligheden. Hvorfor så den metode?, fordi vi er Mænd! og ikke altid har nogen dybere tanker før vi handler Håber det giver mening Kh Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg