Hop til indhold
Store Brune Øjne

Julie K - Dansk brunette og luksus luder

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/273170

Overskriften på tråden er fra hendes egen annonce, ikke mine ord. Ikke dermed sagt at jeg er uenig i noget af det, jeg har bare et lidt anspændt forhold til ordet luder ;)

Jeg har siddet i timevis og overvejet hvordan jeg skulle gribe denne anmeldelse an. På den ene side ved jeg at jeg er nødt til at skrive den, det syntes jeg Julie fortjener. Hun var simpelthen så sød ved mig. På den anden side føler jeg at min oplevelse med hende var meget intim og personlig, og jeg har mere lyst til at gemme den inden i mig end at dele den. Og desuden var jeg i perioder så grebet af stemningen og nærværet at jeg ikke kan huske det præcise forløb godt nok til at beskrive det.

Men det er måske i virkeligheden også en ret god anmeldelse i sig selv? Det er i den grad ment sådan.

Hun gjorde sit allerbedste for at give mig den oplevelse jeg gerne ville have, og hun var tydeligvis klar på at gøre mere hvis jeg havde haft specifikke instruktioner til hende. Jeg havde brug for tålmodighed, forståelse, accept, nærvær og nydelse. Hun gav mig så meget jeg var i stand til at tage imod af alle fem ting, og samtidig følte jeg at der var endnu mere at komme efter. Tag ikke fejl, jeg tror bestemt også hun er klar på (og god til!) noget mere lige på og hårdt :P

Jeg er taknemmelig over min tid med Julie, og glæder mig til hun er på mine kanter igen. Det kan vel godt ses som advarselstegn på at hun er vanedannende :wub:

Alt info og billeder er troværdigt, dog har hun en smule mere mave for tiden. Og et virkeligt kønt ansigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefar1900 skrev, for 2 timer siden:

Pas på med og blive for glad for hende. Er selv blevet forelsket i en gp og det er sgu ikke sjovt 

Jeg ville lede andetsteds hvis det var et forhold jeg ville have.. Men point taken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har osse været forbi denne pige 

rigtig god service 

stedet er pænt rent og ok diskret til mig 

god diskret parkering

pigen er sød og pæn dog lige rigeligt makeup alm bygning passer med billeder 

absolut intet hastvæk med at blive færdig 

kommer helt sikkert igen når jeg er i området igen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Store Brune Øjne skrev, den 13.4.2019 at 18:19:

Jeg har siddet i timevis og overvejet hvordan jeg skulle gribe denne anmeldelse an. På den ene side ved jeg at jeg er nødt til at skrive den, det syntes jeg Julie fortjener. Hun var simpelthen så sød ved mig. På den anden side føler jeg at min oplevelse med hende var meget intim og personlig, og jeg har mere lyst til at gemme den inden i mig end at dele den. Og desuden var jeg i perioder så grebet af stemningen og nærværet at jeg ikke kan huske det præcise forløb godt nok til at beskrive det.

Kender det alt for godt , måske en lidt overset side efekt af at besøge GP der er for dejlige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været ved Julie K - Rent og pænt sted. Altid sød og rar pige, som bare er hammer lækker! 

De øjne og det smil og gode store bryster, det spiller bare! 

Jeg er ofte hos Julie, og det er mit frirum. 

Kan kun Anbefale Julie! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Julie. Jeg er lidt trist over at du har blokeret mit nummer blot efter at jeg har afløst en tid pga bilen ikke gad at starte. Har forventet forstårelse og ikke en blokering af nummeret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flinkwolf skrev, for 16 minutter siden:

Hej Julie. Jeg er lidt trist over at du har blokeret mit nummer blot efter at jeg har afløst en tid pga bilen ikke gad at starte. Har forventet forstårelse og ikke en blokering af nummeret 

Og vi er mange der er skuffet over at Julie holder åbent nu - og at du er egoistisk nok til at ville købe sex mens verden er lukket ned pga. en smitsom pandemi.

Men hey! Sådan er der jo så meget som er uretfærdigt her i verden, og som man kan være træt af. Nyd en dejlig sommerdag og tag en spiller - hjemme hos dig selv!

Redigeret af DonX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...