Hop til indhold
22 cm and thick

Yvonne 18 Tarup. Ung sød, stram og sexet.

Recommended Posts

Hallo folkens. :)

Så blev det lørdag, jeg var liderlig og havde penge på lommen. Havde set mig ret lun på Yvonne, men var lidt tilbageholdende p. g. a. en knap så god anmeldelse. Men - der blev så sået lidt tvivl om hvorvidt den anmeldelse var helt retfærdig, så jeg besluttede mig for at lave en aftale med Yvonne og drage mine egne konklusioner. Kunne jo altid gå igen hvis det ikke lige var min kop the. Nå men skrev en sms til hende der ret hurtigt blev besvaret og der blev aftalt tid og længde af besøget. Fik hende til at tage den røde kjole på som hun bærer på det ene foto.
Vel ankommet på adressen fik jeg den nøjagtige lokation og gik op for at se hende. Kunne ret hurtigt erkende at hvad man ser på billederne - det er lige akkurat hvad man får. :) Ret høj pige, 175 cm som hun skriver skal nok passe og de 70 kg som hun ligeledes skriver er nok heller ikke helt ved siden af. Om hun er 18 år er svært at sige, men det er under alle omstændigheder ikke meget galt tror jeg. Hår og rød kjole er også som de to af billederne. Er ret sikker på at billederne er HELT nye. Skal der knyttes lidt flere ord om hendes udseende må det være helt almindelig sød pige med et dejligt udsende. Som sådan ikke noget specielt, men absolut en man godt kunne vende sig om og kigge efter på gaden. Nå men videre.... ;)
Som det første da jeg kom ind af døren gav hun mig hånden og præsenterede sig som Yvonne. Fik aftalt tid og ydelser og pengene skiftede hænder. Hun var lige hurtigt på badeværelset mens jeg tog tøjet af. Havde lige knap smidt det hele da hun kom tilbage og begyndte at omfavne og kærtegne mig. MIne hænder gik på opdagelse på hendes krop som var dejlig berøringsvenlig. Hendes hænder fandt vej ned i mine boksershorts - uhhh stor og tyk kommenterede hun. Det kunne hun godt lide. Samtidig fandt mine fingre vej ned i hendes trusser. Fissen var fugtig og glat og kunne vist også lide at blive rørt ved. Lidt mere kælen og gramsen og jeg fik trukket trusserne af hende og resten af mit tøj røg af. Hende ned på madrassen og liggende på ryggen fik hun slikket sin fisse. Ingen tvivl om at det kunne hun lige. Hun skulle så også af med resten af tøjet og vi kom så ned i en 69'er. Der blev slikket fisse og suttet pik.... Så skulle hun have pik. På med gummiet og vi startede i missionæren. Først med hendes ben på mine skuldre for derefter at skifte til at ligge helt tæt.og kneppe stille og rolig. Så skulle hun om på alle fire og have den bagfra. Dejligt at glide op i hendes våde fisse med udsigt til en dejlig røv. Fik kneppet hende godt og grundigt bagfra, men selv jeg kan ikke holde evigt ;) så blev nød til at aflevere ladningen i et ordentligt sprøjt. Fik gummiet pillet af og rengjort den nu knap så store og stolte pik. Derefter en tur på badeværelset til en hurtig skyller. 
Tilbage til Yvonne og fik tøjet på. Vi fik snakket lidt om løst og fast mens jeg kom i tøjet. Viste sig at hun har lidt samme interesser for et bestemt emne som jeg også har, så det blev der snakket lidt om. Yvonne er virkelig en rigtig sød og behagelig pige, kunne have blevet i flere timer og snakket med hende og nydt hendes selskab. 
Lidt tilbage til om hun er tyk og udseendet af hendes bryster. Hun er på ingen måde slank, hun er en "curvy" pige med lidt på sidebenene, men det klæder hende og kunne ikke forestille mig hende slank som en ål. Hendes bryster er store, bløde og dejlige at røre ved, og så er de ÆGTE. Ikke nogen silicone eller andre indgreb, så derfor er det vel meget naturligt at de "hænger" en smule, men ville også have været mærkeligt om den størrelse bryster strutter lige ud i luften. :P;)
Kort opsummeret er hun en sød pige, ganske almindelig af udseende og gør virkelig meget for at vi kunder skal gå derfra glade og tilfredse. Det lykkes hende til fulde i mit tilfælde. Hun kan tydeligvis lide at dyrke sex, og selvom hun selvfølgelig gør det for pengene virker det så afgjort som om hun kan lige det. :P Og ja, selvfølgelig var hun da også vild med mig og nød mit selskab. ;):D Gentagelse? Ja så absolut! Er helt overbevist om at jeg besøger hende næste gang hun er i nærheden. Vær sød ved hende, så er jeg overbevist om at hun gør det ypperste for også at være sød ved jer. Hun er helt nybegynder og det kan man også mærke på hende, men det synes jeg ikke gør noget. Så bliver det på ingen måde på noget tidspunkt til "maskinsex" som man i nogen tilfælde godt kan være lidt uheldig af komme ud for med de mere erfarne. 
Hvis I er til en ung lidt "curvy" pige der på ingen måde er en lille nips er det bare af sted. Og som altid: Husk at være rigtig sød og god ved hende, det har hun så rigeligt fortjent, og så giver hun tifoldigt igen. 

Ha' en god weekend folkens og få jer noget:
FISSE!

Nå ja, så havde eroguide lige besluttet sig for at logge mig ud og glemte så også lige linket, men her er det så:

https://annoncelight.dk/showad/273090

  • Synes godt om 14
  • Tak 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eroguide loggede dig nok ud, da de troede at nu måtte du da have skrevet lang nok anmeldelse ;-):-)

nej pjat, god anmeldelse, dog en af de længere anmeldelser

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse. Har meget lyst til at besøge hende. Sejer

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 11 timer siden:

Eroguide loggede dig nok ud, da de troede at nu måtte du da have skrevet lang nok anmeldelse

Nå nå, prøvede da at begrænse mig. :-)

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 10 timer siden:

Dejlig anmeldelse. Har meget lyst til at besøge hende. Sejer

Det er jeg sikke på du ikke vil fortryde. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 13.4.2019 at 17:41:

Hallo folkens. :)

Så blev det lørdag, jeg var liderlig og havde penge på lommen. Havde set mig ret lun på Yvonne, men var lidt tilbageholdende p. g. a. en knap så god anmeldelse. Men - der blev så sået lidt tvivl om hvorvidt den anmeldelse var helt retfærdig, så jeg besluttede mig for at lave en aftale med Yvonne og drage mine egne konklusioner. Kunne jo altid gå igen hvis det ikke lige var min kop the. Nå men skrev en sms til hende der ret hurtigt blev besvaret og der blev aftalt tid og længde af besøget. Fik hende til at tage den røde kjole på som hun bærer på det ene foto.
Vel ankommet på adressen fik jeg den nøjagtige lokation og gik op for at se hende. Kunne ret hurtigt erkende at hvad man ser på billederne - det er lige akkurat hvad man får. :) Ret høj pige, 175 cm som hun skriver skal nok passe og de 70 kg som hun ligeledes skriver er nok heller ikke helt ved siden af. Om hun er 18 år er svært at sige, men det er under alle omstændigheder ikke meget galt tror jeg. Hår og rød kjole er også som de to af billederne. Er ret sikker på at billederne er HELT nye. Skal der knyttes lidt flere ord om hendes udseende må det være helt almindelig sød pige med et dejligt udsende. Som sådan ikke noget specielt, men absolut en man godt kunne vende sig om og kigge efter på gaden. Nå men videre.... ;)
Som det første da jeg kom ind af døren gav hun mig hånden og præsenterede sig som Yvonne. Fik aftalt tid og ydelser og pengene skiftede hænder. Hun var lige hurtigt på badeværelset mens jeg tog tøjet af. Havde lige knap smidt det hele da hun kom tilbage og begyndte at omfavne og kærtegne mig. MIne hænder gik på opdagelse på hendes krop som var dejlig berøringsvenlig. Hendes hænder fandt vej ned i mine boksershorts - uhhh stor og tyk kommenterede hun. Det kunne hun godt lide. Samtidig fandt mine fingre vej ned i hendes trusser. Fissen var fugtig og glat og kunne vist også lide at blive rørt ved. Lidt mere kælen og gramsen og jeg fik trukket trusserne af hende og resten af mit tøj røg af. Hende ned på madrassen og liggende på ryggen fik hun slikket sin fisse. Ingen tvivl om at det kunne hun lige. Hun skulle så også af med resten af tøjet og vi kom så ned i en 69'er. Der blev slikket fisse og suttet pik.... Så skulle hun have pik. På med gummiet og vi startede i missionæren. Først med hendes ben på mine skuldre for derefter at skifte til at ligge helt tæt.og kneppe stille og rolig. Så skulle hun om på alle fire og have den bagfra. Dejligt at glide op i hendes våde fisse med udsigt til en dejlig røv. Fik kneppet hende godt og grundigt bagfra, men selv jeg kan ikke holde evigt ;) så blev nød til at aflevere ladningen i et ordentligt sprøjt. Fik gummiet pillet af og rengjort den nu knap så store og stolte pik. Derefter en tur på badeværelset til en hurtig skyller. 
Tilbage til Yvonne og fik tøjet på. Vi fik snakket lidt om løst og fast mens jeg kom i tøjet. Viste sig at hun har lidt samme interesser for et bestemt emne som jeg også har, så det blev der snakket lidt om. Yvonne er virkelig en rigtig sød og behagelig pige, kunne have blevet i flere timer og snakket med hende og nydt hendes selskab. 
Lidt tilbage til om hun er tyk og udseendet af hendes bryster. Hun er på ingen måde slank, hun er en "curvy" pige med lidt på sidebenene, men det klæder hende og kunne ikke forestille mig hende slank som en ål. Hendes bryster er store, bløde og dejlige at røre ved, og så er de ÆGTE. Ikke nogen silicone eller andre indgreb, så derfor er det vel meget naturligt at de "hænger" en smule, men ville også have været mærkeligt om den størrelse bryster strutter lige ud i luften. :P;)
Kort opsummeret er hun en sød pige, ganske almindelig af udseende og gør virkelig meget for at vi kunder skal gå derfra glade og tilfredse. Det lykkes hende til fulde i mit tilfælde. Hun kan tydeligvis lide at dyrke sex, og selvom hun selvfølgelig gør det for pengene virker det så afgjort som om hun kan lige det. :P Og ja, selvfølgelig var hun da også vild med mig og nød mit selskab. ;):D Gentagelse? Ja så absolut! Er helt overbevist om at jeg besøger hende næste gang hun er i nærheden. Vær sød ved hende, så er jeg overbevist om at hun gør det ypperste for også at være sød ved jer. Hun er helt nybegynder og det kan man også mærke på hende, men det synes jeg ikke gør noget. Så bliver det på ingen måde på noget tidspunkt til "maskinsex" som man i nogen tilfælde godt kan være lidt uheldig af komme ud for med de mere erfarne. 
Hvis I er til en ung lidt "curvy" pige der på ingen måde er en lille nips er det bare af sted. Og som altid: Husk at være rigtig sød og god ved hende, det har hun så rigeligt fortjent, og så giver hun tifoldigt igen. 

Ha' en god weekend folkens og få jer noget:
FISSE!

Nå ja, så havde eroguide lige besluttet sig for at logge mig ud og glemte så også lige linket, men her er det så:

https://annoncelight.dk/showad/273090

Thank you so much for taking the time to write about our date. I absolutely loved every second and every inch of your impressive equipment. You were the perfect gentleman and dare I say it.. Hot.. 

Love Yvonne 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 12 timer siden:

Nå nå, prøvede da at begrænse mig. :-)

Dejlig anmeldelse..

Så er det ikke kun mig der får gode oplevelser på den adresse..

Sexeren

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 10 timer siden:

Dejlig anmeldelse..

Så er det ikke kun mig der får gode oplevelser på den adresse..

Sexeren

Tak. :) Nej har da selv før haft gode oplevelser på adressen. Nogen er bare bedre end andre. :) Altså oplevelserne... ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yvonne18 skrev, for 13 timer siden:

Thank you so much for taking the time to write about our date. I absolutely loved every second and every inch of your impressive equipment. You were the perfect gentleman and dare I say it.. Hot.. 

Love Yvonne 

Hej Yvonne :)

Velbekomme! Du gjorde det rigtigt godt, var sød, nærværende og ikke mindst rigtig fræk. Så du fortjener hvert et ord jeg skrev. Sikker på at vi ses igen hvis du returnerer til Odense.
Pas på dig selv indtil da.

God dag herfra. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Hvordan er det med parkerings muligheder i nærheden så man ikke lige render ind i de grådige p vagter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan er det med parkerings muligheder i nærheden så man ikke lige render ind i de grådige p vagter?

Der er fine p-pladser.... Gratis.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 30 minutter siden:

Der er fine p-pladser.... Gratis.... 

:D fedt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Fynfyr86 skrev, for 20 timer siden:

:D fedt.. 

Hvorfor arbejder du i det???

Du har da Snuskepigen derhjemme!!:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Sexeren skrev, den 14/4/2019 at 22:11:

Dejlig anmeldelse..

Så er det ikke kun mig der får gode oplevelser på den adresse..

Sexeren

det er der vist heller ingen der siger.men har været på stedet ca 6 gange og vi sige nok ca 50 procent med de fede oplevelser,og resten bare ok som mange andre steder.så nu skal vi alså heller ikke bare pr.definition sige det er fed sex når man kommer der.ret skal være ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 2 timer siden:

det er der vist heller ingen der siger.men har været på stedet ca 6 gange og vi sige nok ca 50 procent med de fede oplevelser,og resten bare ok som mange andre steder.så nu skal vi alså heller ikke bare pr.definition sige det er fed sex når man kommer der.ret skal være ret.

Vil så sige at jeg har været der 3 gange, alle noget over middel. Men det har nok ikke nødvendigvis noget med stedet at gøre, mere som man er heldig til at "fange" de piger der passer til ens smag og kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
lurepikken skrev, for 14 timer siden:

Hvorfor arbejder du i det???

Du har da Snuskepigen derhjemme!!:D:D

Og fordi jeg har det må jeg ikke tage ud og hygge med andre damer eller hvad;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 51 minutter siden:

Og fordi jeg har det må jeg ikke tage ud og hygge med andre damer eller hvad;)

Snuskepigen arbejder måske ikke for tiden? Så må du gå andre steder hen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 6 timer siden:

Snuskepigen arbejder måske ikke for tiden? Så må du gå andre steder hen. ;)

Nu var det ikke meningen at din fine anmeldelse af den frække kvinde skulle ledes over på snuske pigen, jeg spurgte til parkerings muligheder, dem svarede du på godt nok lidt kort. Men svaret kunne da bruges, at lurepikken lige havde en gammel bold der skulle i spil igen skal ikke gå ud over din anmeldelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, 1 time siden:

jeg spurgte til parkerings muligheder

I forbindelse med det "kompleks" hun befinder sig i er der gode P-pladser der ikke koster noget. Er du heldig kan du parkere praktisk talt lige ud for hendes dør. Eller hvis du vil være lidt diskret kan du parkere et stykke derfra. Stadig gratis. En anden mulighed kan være at parkere ved Tarup-centret. Ved ikke om pladserne der er gratis, men det er da i hvert fald diskret.

Fynfyr86 skrev, 1 time siden:

lurepikken lige havde en gammel bold der skulle i spil igen

Var ikke klar over at det var ham der oprindeligt havde sat den bold i spil. -_-
 

 

Fynfyr86 skrev, 1 time siden:

skal ikke gå ud over din anmeldelse

Nej, lad snakke gå på Yvonnes dejlige store bryster i stedet. :P Og alt andet ved hende der er dejligt. Bliver sgu liderlig ved tanken om hende. Øv øv øv GP-budgettet er brugt for denne måned. Ellers havde jeg sgu taget en tur mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

I forbindelse med det "kompleks" hun befinder sig i er der gode P-pladser der ikke koster noget. Er du heldig kan du parkere praktisk talt lige ud for hendes dør. Eller hvis du vil være lidt diskret kan du parkere et stykke derfra. Stadig gratis. En anden mulighed kan være at parkere ved Tarup-centret. Ved ikke om pladserne der er gratis, men det er da i hvert fald diskret.    Jeg takker, er slet ikke kendt i Odense, og sidst resultered det i 750 i p bøde og en lukket dør trods aftalt tidspunkt, dog ikke i tarup...

Var ikke klar over at det var ham der oprindeligt havde sat den bold i spil. -_- Jo han er desværre lidt efter mig fordi han har brændt broen hos snuske pigen.. men såen er det jo, alle fortjener en chance mere:P
 

 

Nej, lad snakke gå på Yvonnes dejlige store bryster i stedet. :P Og alt andet ved hende der er dejligt. Bliver sgu liderlig ved tanken om hende. Øv øv øv GP-budgettet er brugt for denne måned. Ellers havde jeg sgu taget en tur mere. Jeg håber hun er her et gidt stykke tid, trænger sgu til et par nye store lækre babser!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Fynfyr86 skrev, for 3 timer siden:

Nu var det ikke meningen at din fine anmeldelse af den frække kvinde skulle ledes over på snuske pigen, jeg spurgte til parkerings muligheder, dem svarede du på godt nok lidt kort. Men svaret kunne da bruges, at lurepikken lige havde en gammel bold der skulle i spil igen skal ikke gå ud over din anmeldelse..

Jeg har IKKE gamle bolde.....men derimod FRISKE kugler...og de er HELT nybarberede...og påske klar....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Sexeren skrev, den 14/4/2019 at 22:11:

Dejlig anmeldelse..

Så er det ikke kun mig der får gode oplevelser på den adresse..

Sexeren

har i læst at sexeren er blevet ekskluderet pga af snyd,eller rettere sagt anmeldser nok er løgn.vil bare sige jeg var ikke i tvivl.han roste jo kun et sted med en anmeldse på størelse med et a 4 ark.hver gang man anfægtede man ham eller stedet blev han arrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 2 timer siden:

har i læst at sexeren er blevet ekskluderet pga af snyd,eller rettere sagt anmeldser nok er løgn.vil bare sige jeg var ikke i tvivl.han roste jo kun et sted med en anmeldse på størelse med et a 4 ark.hver gang man anfægtede man ham eller stedet blev han arrig.

Nææ havde jeg ikke set, men tak for info. Havde nu også lidt mistanke om urent trav. Det er vist også blevet antydet flere gange i forskellige indlæg. 
Indlægget ang. hans farvel kan læses her:

Thumps up for den pige/de piger der har anmeldt ham for at ville skrive gode anmeldelser mod lavere priser.

God aften herfra.

PS har på fornemmelsen at vi nok skal standse skriveriet om ham her. Ellers bliver vi nok stoppet. ;-) 

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...