Hop til indhold
kjeldranum

Michelle#Nør rebro#anal without#wild ...... en dejlig oplevelse.

Recommended Posts

Er i kbh for weekenden og havde på forhånd allerede sat mig for at starte det hele op med noget lir.  Michelle på Nørrebro faldt valget på, og iøvrigt et rigtig godt valg. Hun er super skinny hvilket jeg tænder max på, smilende, serviceminded, og lader en mand kneppe igennem. Alle forudgående aftaler blev holdt, og ingen bs.  1 time, 1000 kr + 500 for anal.

https://redbell.dk/display/profile/110171 

Nu er jyden glad og kan starte sit forretningsmøde imorgen, dejlig udtømt:rolleyes:.   Kommer Michelle til det jyske kunne en gentagelse helt sikkert være en mulighed.

God weekend til jer derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Hun er totalt sexet jeg tror at jeg må kneppe hende. Holder hun til i en nogenlunde ordentlig lejlighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Desværre er hun flyttet tilbage til ‘hendes’ tidligere lejlighed på Nørrebro, der har et tarveligt præg...

Tilslutter mig i øvrigt anmeldelsen, jeg har været forbi efterhånden mange gange, også sidst da hun var gravid :-)

Alle tænkeligelige ydelser til meget konkurrencevenlige priser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
drvoy skrev, for 15 timer siden:

Tak for anmeldelsen..

Er hun gravid nu? Kan hun gape analt? 

Nej, hun er ikke gravid mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu med højere priser, hvilket synes fair, da hun nu også er blevet 5 år yngre end i sin forrige annonce!

Redigeret af riberhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tallguy

Er hun virkeligt kun 155 cm høj som hun skriver? 

Jeg spørger fordi jeg er på udkig efter en GP på ca. 150 cm som tager anal uden forbehold. 160 cm er for højt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tallguy skrev, for 4 timer siden:

Er hun virkeligt kun 155 cm høj som hun skriver? 

Jeg spørger fordi jeg er på udkig efter en GP på ca. 150 cm som tager anal uden forbehold. 160 cm er for højt. 

Ja, det passer nok meget godt.
Målte ikke efter, men hun er en tynd, slank lille nips.

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 18 timer siden:

Ja, nu med højere priser, hvilket synes fair, da hun nu også er blevet 5 år yngre end i sin forrige annonce!

Haha...  Nej, 19 er hun i hvert fald ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tallguy skrev, for 5 timer siden:

Er hun virkeligt kun 155 cm høj som hun skriver? 

Jeg spørger fordi jeg er på udkig efter en GP på ca. 150 cm som tager anal uden forbehold. 160 cm er for højt. 

:D:D:D...160 er for højt! - Fed kommentar @Tallguy Gætter på at det ikke har noget med din højde at gøre men snarere længden af dit lem som helst skal passe som hånd i en handske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, den 25.4.2019 at 22:28:

Ja, nu med højere priser, hvilket synes fair, da hun nu også er blevet 5 år yngre end i sin forrige annonce!

:lol: Hun var også 19 i hendes annonce da hun var gravid. Så blev hun 24 efter fødslen og er nu 19 igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløja...for en interessant pige. Er der lidt indisk over hende in real life?

Slanke Punjabi teenage piger kan være noget så sensuelle i det rigtige lys og så tænkte jeg om hun kunne gå for at være lidt indisk..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 22 timer siden:

Halløja...for en interessant pige. Er der lidt indisk over hende in real life?

Slanke Punjabi teenage piger kan være noget så sensuelle i det rigtige lys og så tænkte jeg om hun kunne gå for at være lidt indisk..?

 

Nej, ikke indisk. Minder mig mere om sigøjner eller lign. Hun kan godt fremstå lidt rå på billederne, men hun var stille og lidt genert da jeg var der. Ingen eller meget lidt makeup. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tog jeg så chancen med hende, efter kun at ha læst gode anmeldelser, må sige det blev en blandet oplevelse og konklusionen er jeg kommer IKKE igen.

Det var lidt en pludselig indskydelse fordi min plan a var gået i vasken og jeg så var lige i nærheden. Må indrømme at forhåbningerne udfra anmeldelserne jeg havde læst var temmelige høje, mens min intuition, prisen, stedet osv. nok gjorde at mine forventninger kun var lave/medium. Da jeg så hende var jeg tæt på at vende om, kunne se at hun rent kropmæssigt ikke var min type, men nu var plan a jo lissom gået i vasken og hun havde et sødt smil og virkede meget venlig...så jeg fulgte lillehjernen.

Pigen:
Grotesk tynd/skinny pige, der næsten leder tankerne hen på et barn, dog høj nok til at være voksen - Hofter, og ribben stikker ud alle vegne, men jeg tror sgu ikke hun lider af anoreksi, sikkert bare meget spinkel fra naturens hånd og måske hun så oveni spiser for lidt for lidt!? Ihvertfald alt for tynd til min smag. Flotte naturlig bryster, der helt sikkert har været perfekte, men nu mangler noget fylde, men dejlige og naturlige og vigtige da de bryder det ellers ekstremt skinny look og fastholdt tanken om at være sammen med en kvinde.

Kunne næsten intet engelsk, men var sød og venlig og smilende, altså en pige der i den grad aktiverede ens beskyttergen - spurgte hende vel 15 gange under seancen om hun var ok og havde vel mest lyst til at putte hende i lommen og køre hende på Mcd og proppe hende med burger og milkshakes og så putte hende i seng og sende hende hjem med næste flyver.

Sexen:

Var ikke noget særligt, inititativet lå på mine skuldre og jeg var nok lidt for stor for hende. Kunne ihvertfald fornemme at jeg skulle passe på med at gå for dybt, så det gjorde jeg seføli! Kunne godt få hende lidt med, men generelt hun virkede træt og slidt og tror da også at næste kunde var på trapperne da jeg gik, så hvem kan bebrejde hende. Men intet stress og jag fra hendes side,

Stedet:

Et virkelig tarveligt sted, uegenet til menneskebolig.

Så alt i alt:

Havde hun været en bitch eller snydt med tiden havde jeg været sur og givet dårlige anmeldelser, men her var bare en sød og venlig smilende pige, som helt klar trænger til en pause og noget mad. Så jeg ved sgu ikke helt va man skal sige her, hvis det er hendes eneste levevej så skal jeg ikke tage brødet ud af munden på hende, men jeg hælder nok mest til at bede jer om at give hende en pause! Sgu lige før jeg overvejer at stille mig ned foran hendes dør og afvise nye kunder, hun fortjener noget andet.

Redigeret af riberhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...