Hop til indhold
Wranglerman

Pære Dansk blondine - ren dansk dynamit

Recommended Posts

Kære alle

efter mit meget sørgelige ungarske 'eventyr' måtte jeg i læ hos en dansk mis koste hvad det ville. 

Sandt at sige startede min dialog med hende på Sugardaters for 1 måned siden. Men nu er hun åbenbart blevet sulten på luderlegen og hvem kan bebrejde hende- jeg har selv siddet i saksen i 20 år - suk og/eller PYT!

Efter en længere snak endte vi med at aftale at jeg skulle komme hjem til hende i dag. Hun havde åbenbart skulle leje et sted, men det var gået galt. Så jeg traskede afsted til Vesterbro. 

Mette-Line er en super sød service minded dansk kvinde på ca det hun skriver - aka 37 år. Lange blonde logger og meget levende øjne. Pyha ingen ungarsk vampyr mamma klar til at lægge sig på mig så jeg langsomt døde - death by fat bitch......

Jeg havde bestilt en hel time - og den blev brugt i godt selskab - dejlige varme kæreste kys og damen kan satme slikke....og det havde jeg brug for....hendes fisse smagte også godt....alt sammen leveret med smil og små støn. Var jeg ikke en hærdet stodder ville jeg næsten have troet vi havde mødt hinanden på Pate Pate og bare ikke kunne lade være med at fortsætte i hendes seng....men ak....

Vi afsluttede efter svedigt doggy med et lækkert øko blæs....tror sgu hun slugte....mission accomplished!

Der var tid til bad og sågar kaffe bagefter. Hun fortalte hun lever livet efter en skilsmisse og kun gør det for sjov. Hvem kan bebrejde hende. Ikke jeg! :-)

Varme anbefalinger herfra. 2000 kr for ca 75 min....i meget godt selskab....nogen gange er kvalitet bare værd prisen!

Mette-Line er vel 168/70  - dejlige øko d skål...

https://annoncelight.dk/showad/273154

En glad Wranglerman

 

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god anmeldelse.Lyder som vildbasse der skal besøges. Min bekymring er de 37 år. Er hun stadig godt fast i kødet ? ser hun pæn ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle

jeg kan se hun har rettet sin alder....det kan bestemt godt være det er den rigtige alder....men da jeg troede hun var 37 så hun altså sådan ud...men det kan jo være jeg har været blændet og kun haft blikket rettet mod.-...ja...i forstår...

ville blot lige sige at jeg tror hun lavede en klassisk begynder fejl - men servicen manglede altså intet.....

Over and out

Del dette indlæg


Link til indlæg
jep66 skrev, den 15.4.2019 at 15:24:

At hun er 44 er da kun en fordel

så ved hun da hvad den skal bruges til

hahaha...jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg bliver ved med at læse hendes profil igen og igen. Og hun lader til at have en fest, fordi hun må da have den længste annonce tekst på annoncelight og den bliver længere og længere. Tror hun favner alt inden for menneskelig seksualitet - eller næsten alt.

Specielt hendes massage/domina setup og en tur på loftet fangede min opmærksomhed.

Der er noget frækt ved at mødes med en helt alm kvinde udenfor hendes dør og så gå op på hendes loft og kneppe....nok bare mig

God fredag!

Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 2 timer siden:

Hvor holder hun til.?

Tjek annoncen - der står Islands Brygge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...