Hop til indhold
Guest Milf GFE

Påskeferie... - hvad skal i bruge den på?..

Recommended Posts

Guest Milf GFE

Hvis I altså har fri...!

Har nogle dage for mig selv, og søger gode ideer/inspiration til ting/aktiviteter, som jeg måske ikke selv lige havde tænkt over. :biggrin:

Kom frisk. Gode ideer modtages med kyshånd.

Og ellers vil jeg blot ønske jer alle en skøn påske.

Kram

Mila

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Mila, lidt svært at inspirere dig, når du ikke skriver om du er til outdooring, eller musik eller.......men selv har jeg inviteret min sugarbabe på en forlænget weekend til New York, udover en del sex skal vi da se byen og jeg har bestilt bord på en lækker fancy restaurant, og der skal også vises respekt for de afdøde på Ground Zero. 

Hvis det kan lade sig gøre skal hun blive medlem af mile high..:) god påske til dig.

i Jylland er der masser af gode kulturelle tilbud spillesteder med fed musik, og ørnereservat i nordjylland, og i søderjylland sort sol med fugle og dybbøl centret og en gåtur i Møgeltønder eller et “riv stikket ud” ophold i et sommerhus på vestkysten 

kh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt efter hvad du er til så kan du lave noget rigtig lækker mad. Enten til dig selv alene eller sammen med gode venner/familie eller du kan gå ud og spise. Evt. et sted du normalt ikke ville besøge. Udforsk et nyt køkken.

Gå/løbe et par ture og så ellers bare slappe af og nyde det gode vejr...

Jeg har selv planlagt en kombi af ovenstående :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 47 minutter siden:

løbe en tur efter du har lavet mad sammen med milfs venner og familie? :biggrin:

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 2 timer siden:

Kom frisk. Gode ideer modtages med kyshånd.

Hvor bor du? Bor du I Kbh. så gå I Zoo og se Pandaerne - bor du i Jylland så kom og se min øøøhhhhh frimærkesamling - eller noget...:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Ratata skrev, for 20 minutter siden:

Hvor bor du? Bor du I Kbh. så gå I Zoo og se Pandaerne - bor du i Jylland så kom og se min øøøhhhhh frimærkesamling - eller noget...:wub:

Ingen pandaer til mig bor i Aarhus, men ellers god forsøgt, smiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

...men selv har jeg inviteret min sugarbabe på en forlænget weekend til New York, udover en del sex skal vi da se byen og jeg har bestilt bord på en lækker fancy restaurant, og der skal også vises respekt for de afdøde på Ground Zero. 

Hvis det kan lade sig gøre skal hun blive medlem af mile high..:) god påske til dig.

Lucky her - og dig. Nyd "the big apple" og måske hendes nye medlemskab af "flyveklubben" griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Alt efter hvad du er til så kan du lave noget rigtig lækker mad. Enten til dig selv alene eller sammen med gode venner/familie eller du kan gå ud og spise. Evt. et sted du normalt ikke ville besøge. Udforsk et nyt køkken.

Gå/løbe et par ture og så ellers bare slappe af og nyde det gode vejr...

Jeg er stor fan af take away, når jeg bare er mig selv. Men kan da godt være, at jeg skal prøve et nyt sted at hende mad uhm.

Gåture er altid godt. Måske en cykeltur faktisk. 

Og slappe af er jeg ekspert i, så måske det bliver en god bog på en bænk i en af byens parker i det fine vejr. Eller peoplewatching v/Aaen. Det er altid en fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fyr33

Du kunne oprette en selfie tråd, det skulle være så moderne har jeg hørt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 12 timer siden:

løbe en tur efter du har lavet mad sammen med milfs venner og familie? :biggrin:

Ups :D Nej selvfølgelig ikke i relation til trådtstarter :D ....bare mig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Fyr33 skrev, for 6 timer siden:

Du kunne oprette en selfie tråd, det skulle være så moderne har jeg hørt ;-)

Ha ha ha. Der er godt nok mange af dem herinde, men det kommer ikke til at ske. Dem, som jeg sender intime fotos er særligt udvalgt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Hvis jeg kommer til at kede mig alt alt for meget lørdag aften, så må jeg jo se, om jeg kan finde en ny legekammerat.

De søde mænd, som jeg kender, skal alle som een hygge med deres familier og venner, og det kan jeg jo ikke blame dem, vel.

Påsken er jo et af de tidspunkter på året, hvor familien er i højsædet. Men den er jeg så løbet tør for. Familie altså. Det er ikke forbi, jeg sidder med en tudekiks lige nu, men blot en konstatering af, at nogle livsvilkår falder forskelligt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Milf GFE skrev, for 33 minutter siden:

Hvis jeg kommer til at kede mig alt alt for meget lørdag aften, så må jeg jo se, om jeg kan finde en ny legekammerat.

De søde mænd, som jeg kender, skal alle som een hygge med deres familier og venner, og det kan jeg jo ikke blame dem, vel.

Påsken er jo et af de tidspunkter på året, hvor familien er i højsædet. Men den er jeg så løbet tør for. Familie altså. Det er ikke forbi, jeg sidder med en tudekiks lige nu, men blot en konstatering af, at nogle livsvilkår falder forskelligt ud.

Måske  vil  det  være  en  rigtig  god  idé  at  oprette  en  annonce  på  AnnonceLight  så  du  får  lidt  lækkert  selskab  på  lørdag  - jeg  er  sikker  på  du  nok  skal  finde  en  mand  som  ikke  er  til  hygge  tam tam  med  familien  - ellers  er  der  jo  rigtig  mange  muligheder  for  gode  oplevelser  i Århus  området  alt  efter  dine  interesser.  

Du kunne  besøge  Aros, Moesgaard, biograf, en tur  på  strøget eller  tage  en  tur  i  joys.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nydt Kronch sammen med en god ven på Sjette Frederiks Kro, og det var så godt at jeg selv, hvis jeg var i Århus i påsken, ville prøve at lokke nogle med til at vi nyder stedets Påskebord:

SJETTE FREDERIKS KRO

Salonvejen 1

8240 Risskov

https://sjettefrederikskro.dk/

På Google maps

https://www.google.com/maps/place/Salonvejen+1,+8240+Risskov/@56.177156,10.2277243,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x464c3faea44321f5:0xfbd37f63c5358ec4!8m2!3d56.177153!4d10.229913

Påskebord

Det Store Påskebord 2019 på Sjette Frederiks Kro

Vi byder på spændende anretninger i påsken fra skærtorsdag t.o.m. 2. påskedag.

I påsken er der lagt op til en uformel stemning og hyggeligt samvær på kroen.
Vi har åbent alle påskedagene både til Kronch og vores store Påskebord til frokost.

https://sjettefrederikskro.dk/paaskebord/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Har spist på sjette frederiks kro. Dejligt sted. Men kunne da overveje at kigge derud forbi igen. Tak for tippet, Rejse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Det er ofte lidt kedeligt, når alt er lukket :mellow:

Definer "alt"... please.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 14 minutter siden:

Definer "alt"... please.

Well...en del ting har da åbent, men det er jeg knapt så interesseret i...eller måske bare ikke fantasifuld nok til at finde frem til :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Overskriften:

Jeg er alene hjemme hele påsken, så der er dømt afslapning og slid af sofalæderet. 

Hende den søde jeg også krøller lagener med, er lovet væk til anden side. Så hvis trykket bliver for højt, må jeg skifte til manuel betjening. 

Måske går jeg i gang med at rydde op i skuret, men sofaen har førsteprioritet. 

God påske derude!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Tja, jeg overvejer en tur til Østen, ja lidt længere end CPH, ja netop der hvor pigerne ej når El-ledningerne i højden, trods de hænger lavt :P

Go Påske :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Thaimig skrev, for 5 timer siden:

Tja, jeg overvejer en tur til Østen, ja lidt længere end CPH, ja netop der hvor pigerne ej når El-ledningerne i højden, trods de hænger lavt :P

Jamen, så kan jeg da kun sige rigtig rigtig god tur, hvis du tager afsted. Har aldrig været på de egne, men nu tænder jeg så heller ikke på små, veldrejede kvinder eller tropisk varme, så det er ikke min foretrukne destination, - og så skal man bare sidde så forbandet mange timer i et fly. Det undgår jeg helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Tager en tur til Spanien på golftur,så er jeg ligeglad med små asiater,men undgår helst lave elledninger med min kølle,rigtig god påske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Nemtøs skrev, den 15/4/2019 at 20:09:

Måske  vil  det  være  en  rigtig  god  idé  at  oprette  en  annonce  på  AnnonceLight  så  du  får  lidt  lækkert  selskab  på  lørdag  - jeg  er  sikker  på  du  nok  skal  finde  en  mand  som  ikke  er  til  hygge  tam tam  med  familien...

Det har jeg så lige gjort, smiler. Ham, som jeg ellers havde en dejlig aftale med, ja, han blev så kuppet af konen til at deltage i lige præcis = familie tam tam. Griner.

Bliver spændende, om en afløser henvender sig, eller om jeg blot skal nyde det gode vejr udenfor og ikke sexe. Ved godt, hvad jeg helst vil.

Men kommer nu nok til at kunne nå lidt af begge dele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Milf GFE skrev, for 12 minutter siden:

Det har jeg så lige gjort, smiler. Ham, som jeg ellers havde en dejlig aftale med, ja, han blev så kuppet af konen til at deltage i lige præcis = familie tam tam. Griner.

Bliver spændende, om en afløser henvender sig, eller om jeg blot skal nyde det gode vejr udenfor og ikke sexe. Ved godt, hvad jeg helst vil.

Men kommer nu nok til at kunne nå lidt af begge dele.

Jeg  vil  også gerne  have en  omgang  god  fræk  sex   - dog  på fredag  hvor  min ellers  planlagte  aftale  er  gået  i  vasken.  Finder jeg en dejlig  mand  sender jeg  han i din  retning  bagefter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...