Guest Milf GFE Skrevet 12. April, 2019 Hvis I altså har fri...! Har nogle dage for mig selv, og søger gode ideer/inspiration til ting/aktiviteter, som jeg måske ikke selv lige havde tænkt over. Kom frisk. Gode ideer modtages med kyshånd. Og ellers vil jeg blot ønske jer alle en skøn påske. Kram Mila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. April, 2019 Hej Mila, lidt svært at inspirere dig, når du ikke skriver om du er til outdooring, eller musik eller.......men selv har jeg inviteret min sugarbabe på en forlænget weekend til New York, udover en del sex skal vi da se byen og jeg har bestilt bord på en lækker fancy restaurant, og der skal også vises respekt for de afdøde på Ground Zero. Hvis det kan lade sig gøre skal hun blive medlem af mile high..:) god påske til dig. i Jylland er der masser af gode kulturelle tilbud spillesteder med fed musik, og ørnereservat i nordjylland, og i søderjylland sort sol med fugle og dybbøl centret og en gåtur i Møgeltønder eller et “riv stikket ud” ophold i et sommerhus på vestkysten kh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. April, 2019 Alt efter hvad du er til så kan du lave noget rigtig lækker mad. Enten til dig selv alene eller sammen med gode venner/familie eller du kan gå ud og spise. Evt. et sted du normalt ikke ville besøge. Udforsk et nyt køkken. Gå/løbe et par ture og så ellers bare slappe af og nyde det gode vejr... Jeg har selv planlagt en kombi af ovenstående Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 12. April, 2019 (edited) DK fyr 34 skrev, for 47 minutter siden: Jeg har selv planlagt en kombi af ovenstående løbe en tur efter du har lavet mad sammen med milfs venner og familie? Redigeret 12. April, 2019 af aaisha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2019 Milf GFE skrev, for 2 timer siden: Kom frisk. Gode ideer modtages med kyshånd. Hvor bor du? Bor du I Kbh. så gå I Zoo og se Pandaerne - bor du i Jylland så kom og se min øøøhhhhh frimærkesamling - eller noget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 12. April, 2019 Ratata skrev, for 20 minutter siden: Hvor bor du? Bor du I Kbh. så gå I Zoo og se Pandaerne - bor du i Jylland så kom og se min øøøhhhhh frimærkesamling - eller noget... Ingen pandaer til mig bor i Aarhus, men ellers god forsøgt, smiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 12. April, 2019 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: ...men selv har jeg inviteret min sugarbabe på en forlænget weekend til New York, udover en del sex skal vi da se byen og jeg har bestilt bord på en lækker fancy restaurant, og der skal også vises respekt for de afdøde på Ground Zero. Hvis det kan lade sig gøre skal hun blive medlem af mile high..:) god påske til dig. Lucky her - og dig. Nyd "the big apple" og måske hendes nye medlemskab af "flyveklubben" griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 12. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden: Alt efter hvad du er til så kan du lave noget rigtig lækker mad. Enten til dig selv alene eller sammen med gode venner/familie eller du kan gå ud og spise. Evt. et sted du normalt ikke ville besøge. Udforsk et nyt køkken. Gå/løbe et par ture og så ellers bare slappe af og nyde det gode vejr... Jeg har selv planlagt en kombi af ovenstående Jeg er stor fan af take away, når jeg bare er mig selv. Men kan da godt være, at jeg skal prøve et nyt sted at hende mad uhm. Gåture er altid godt. Måske en cykeltur faktisk. Og slappe af er jeg ekspert i, så måske det bliver en god bog på en bænk i en af byens parker i det fine vejr. Eller peoplewatching v/Aaen. Det er altid en fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 158 Skrevet 12. April, 2019 Den Gamle By synes jeg altid er en oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr33 Skrevet 12. April, 2019 Du kunne oprette en selfie tråd, det skulle være så moderne har jeg hørt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. April, 2019 aaisha skrev, for 12 timer siden: løbe en tur efter du har lavet mad sammen med milfs venner og familie? Ups Nej selvfølgelig ikke i relation til trådtstarter ....bare mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 13. April, 2019 Fyr33 skrev, for 6 timer siden: Du kunne oprette en selfie tråd, det skulle være så moderne har jeg hørt Ha ha ha. Der er godt nok mange af dem herinde, men det kommer ikke til at ske. Dem, som jeg sender intime fotos er særligt udvalgt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 15. April, 2019 Hvis jeg kommer til at kede mig alt alt for meget lørdag aften, så må jeg jo se, om jeg kan finde en ny legekammerat. De søde mænd, som jeg kender, skal alle som een hygge med deres familier og venner, og det kan jeg jo ikke blame dem, vel. Påsken er jo et af de tidspunkter på året, hvor familien er i højsædet. Men den er jeg så løbet tør for. Familie altså. Det er ikke forbi, jeg sidder med en tudekiks lige nu, men blot en konstatering af, at nogle livsvilkår falder forskelligt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. April, 2019 Milf GFE skrev, for 33 minutter siden: Hvis jeg kommer til at kede mig alt alt for meget lørdag aften, så må jeg jo se, om jeg kan finde en ny legekammerat. De søde mænd, som jeg kender, skal alle som een hygge med deres familier og venner, og det kan jeg jo ikke blame dem, vel. Påsken er jo et af de tidspunkter på året, hvor familien er i højsædet. Men den er jeg så løbet tør for. Familie altså. Det er ikke forbi, jeg sidder med en tudekiks lige nu, men blot en konstatering af, at nogle livsvilkår falder forskelligt ud. Måske vil det være en rigtig god idé at oprette en annonce på AnnonceLight så du får lidt lækkert selskab på lørdag - jeg er sikker på du nok skal finde en mand som ikke er til hygge tam tam med familien - ellers er der jo rigtig mange muligheder for gode oplevelser i Århus området alt efter dine interesser. Du kunne besøge Aros, Moesgaard, biograf, en tur på strøget eller tage en tur i joys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 15. April, 2019 Jeg har nydt Kronch sammen med en god ven på Sjette Frederiks Kro, og det var så godt at jeg selv, hvis jeg var i Århus i påsken, ville prøve at lokke nogle med til at vi nyder stedets Påskebord: SJETTE FREDERIKS KRO Salonvejen 1 8240 Risskov https://sjettefrederikskro.dk/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/Salonvejen+1,+8240+Risskov/@56.177156,10.2277243,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x464c3faea44321f5:0xfbd37f63c5358ec4!8m2!3d56.177153!4d10.229913 Påskebord Det Store Påskebord 2019 på Sjette Frederiks Kro Vi byder på spændende anretninger i påsken fra skærtorsdag t.o.m. 2. påskedag. I påsken er der lagt op til en uformel stemning og hyggeligt samvær på kroen. Vi har åbent alle påskedagene både til Kronch og vores store Påskebord til frokost. https://sjettefrederikskro.dk/paaskebord/ Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 15. April, 2019 Har spist på sjette frederiks kro. Dejligt sted. Men kunne da overveje at kigge derud forbi igen. Tak for tippet, Rejse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2019 Det er ofte lidt kedeligt, når alt er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 16. April, 2019 holstebronx skrev, for 1 time siden: Det er ofte lidt kedeligt, når alt er lukket Definer "alt"... please. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2019 Milf GFE skrev, for 14 minutter siden: Definer "alt"... please. Well...en del ting har da åbent, men det er jeg knapt så interesseret i...eller måske bare ikke fantasifuld nok til at finde frem til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. April, 2019 Til Overskriften: Jeg er alene hjemme hele påsken, så der er dømt afslapning og slid af sofalæderet. Hende den søde jeg også krøller lagener med, er lovet væk til anden side. Så hvis trykket bliver for højt, må jeg skifte til manuel betjening. Måske går jeg i gang med at rydde op i skuret, men sofaen har førsteprioritet. God påske derude! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. April, 2019 Tja, jeg overvejer en tur til Østen, ja lidt længere end CPH, ja netop der hvor pigerne ej når El-ledningerne i højden, trods de hænger lavt Go Påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 17. April, 2019 Thaimig skrev, for 5 timer siden: Tja, jeg overvejer en tur til Østen, ja lidt længere end CPH, ja netop der hvor pigerne ej når El-ledningerne i højden, trods de hænger lavt Go Påske Jamen, så kan jeg da kun sige rigtig rigtig god tur, hvis du tager afsted. Har aldrig været på de egne, men nu tænder jeg så heller ikke på små, veldrejede kvinder eller tropisk varme, så det er ikke min foretrukne destination, - og så skal man bare sidde så forbandet mange timer i et fly. Det undgår jeg helst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 17. April, 2019 Thaimig skrev, for 8 timer siden: Tja, jeg overvejer en tur til Østen, ja lidt længere end CPH, ja netop der hvor pigerne ej når El-ledningerne i højden, trods de hænger lavt Go Påske Tager en tur til Spanien på golftur,så er jeg ligeglad med små asiater,men undgår helst lave elledninger med min kølle,rigtig god påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 17. April, 2019 Nemtøs skrev, den 15/4/2019 at 20:09: Måske vil det være en rigtig god idé at oprette en annonce på AnnonceLight så du får lidt lækkert selskab på lørdag - jeg er sikker på du nok skal finde en mand som ikke er til hygge tam tam med familien... Det har jeg så lige gjort, smiler. Ham, som jeg ellers havde en dejlig aftale med, ja, han blev så kuppet af konen til at deltage i lige præcis = familie tam tam. Griner. Bliver spændende, om en afløser henvender sig, eller om jeg blot skal nyde det gode vejr udenfor og ikke sexe. Ved godt, hvad jeg helst vil. Men kommer nu nok til at kunne nå lidt af begge dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2019 Milf GFE skrev, for 12 minutter siden: Det har jeg så lige gjort, smiler. Ham, som jeg ellers havde en dejlig aftale med, ja, han blev så kuppet af konen til at deltage i lige præcis = familie tam tam. Griner. Bliver spændende, om en afløser henvender sig, eller om jeg blot skal nyde det gode vejr udenfor og ikke sexe. Ved godt, hvad jeg helst vil. Men kommer nu nok til at kunne nå lidt af begge dele. Jeg vil også gerne have en omgang god fræk sex - dog på fredag hvor min ellers planlagte aftale er gået i vasken. Finder jeg en dejlig mand sender jeg han i din retning bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg