Hop til indhold
Hedonis

Corrina - tysk kvinde i Århus V

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/272885

Det bliver en kort anmeldelse. Nogle facts: billeder er ægte og faktisk er de ikke på højde med hvad man møder i virkeligheden. Virkelig sød og smilende med et udseende som en af hovedpersonerne fra Game of Thrones (hende med det lange hvide hår). En halv time hvor jeg har tilkøbt lidt ekstra og jeg fik endda lidt oveni med tiden. Stedet er pænt og rent. Hun stak mig et håndklæde fra starten og tilbød et bad, som jeg dog havde taget lige inden der hjemme. Hun har en krop der passer mig glimrende. Lidt runde former og alt sidder perfekt. Bryster og bagdel , mmmmm æggende og lækre at tage fat i. Priserne er, som man kan se i annoncen, beherskede og servicen er i top. Hun skriver 28 år, jeg tænker + 5 år måske. Samleje nåede vi ikke til. Hendes blowjob er forrygende og jeg slikkede hende med en finger oppe. Hun er stram og våd, helt naturligt. 

Hun skriver i annoncen at hun er tysk. Det skal nok passe. Hun taler i hvert fald tysk og fortalte mig hvilken by hun kommer fra så det fik vi en fin lille snak om bagefter. Ja og det kolde vejr. Ikke min bedste anmeldelse med disse lidt kølige betragtninger. Der var intet koldt i samværet med hende. Jeg vil blot anbefale hende hvis nogen skulle sidde med overvejelsen om hende. Hun er her til 19. april og kommer måske igen i maj, siger hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

...du siger pænt og rent, hvordan var badeværelset ?  du fik tilbudt bad....beliggenhed i forhold til diskretion ? ....hus eller lejlighed ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

...du siger pænt og rent, hvordan var badeværelset ?  du fik tilbudt bad....beliggenhed i forhold til diskretion ? ....hus eller lejlighed ?

Ja det ville være rart og vide hvilken farve fliserne havde og hvilket fabrikat blandings batteri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
dickens skrev, for 3 minutter siden:

Ja det ville være rart og vide hvilken farve fliserne havde og hvilket fabrikat blandings batteri.

nu er vi jo nogle der går op i at hygiejnen er til stede, og til dette skal der trods alt være en hvis kvalitet af bad....diverse lokummer ude på gangen osv, samt dem der syntes at trucker aftørring med vådservietter er lækkert....ok, fred være med dem, det er bare for klamt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, jeg svarer gerne på sådan et konkret spørgsmål til hygiejne. Der er tale om en lejlighed i et nyere byggeri. Alle rum er pænt møbleret (måske Airbnb) og et gennemsnitligt badeværelse i både udstyr og størrelse for en pænt stor 2 værelses lejlighed. Og der var rent alle steder! Jeg fik et nyvasket håndklæde. Der er ingen huse i nærheden, som har kik til opgangsdøren, så jeg vil kalde det meget diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, for 41 minutter siden:

Hvor i byen befinder hun sig? 

Der står Århus V i overskriften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Sødmand skrev, for 3 timer siden:

Hvor i byen befinder hun sig? 

Nederst i annoncen står postnr og område.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Hedonis skrev, den 11.4.2019 at 14:49:

https://annoncelight.dk/showad/272885

Det bliver en kort anmeldelse. Nogle facts: billeder er ægte og faktisk er de ikke på højde med hvad man møder i virkeligheden. Virkelig sød og smilende med et udseende som en af hovedpersonerne fra Game of Thrones (hende med det lange hvide hår). En halv time hvor jeg har tilkøbt lidt ekstra og jeg fik endda lidt oveni med tiden. Stedet er pænt og rent. Hun stak mig et håndklæde fra starten og tilbød et bad, som jeg dog havde taget lige inden der hjemme. Hun har en krop der passer mig glimrende. Lidt runde former og alt sidder perfekt. Bryster og bagdel , mmmmm æggende og lækre at tage fat i. Priserne er, som man kan se i annoncen, beherskede og servicen er i top. Hun skriver 28 år, jeg tænker + 5 år måske. Samleje nåede vi ikke til. Hendes blowjob er forrygende og jeg slikkede hende med en finger oppe. Hun er stram og våd, helt naturligt. 

Hun skriver i annoncen at hun er tysk. Det skal nok passe. Hun taler i hvert fald tysk og fortalte mig hvilken by hun kommer fra så det fik vi en fin lille snak om bagefter. Ja og det kolde vejr. Ikke min bedste anmeldelse med disse lidt kølige betragtninger. Der var intet koldt i samværet med hende. Jeg vil blot anbefale hende hvis nogen skulle sidde med overvejelsen om hende. Hun er her til 19. april og kommer måske igen i maj, siger hun.

De tyske er altid et godt hit.. Jeg har osse været samme med unge upro tysker.. Har aldrig blevet skuffet..

Måske skulle man få en time ved hende.. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, den 13/4/2019 at 20:35:

De tyske er altid et godt hit.. Jeg har osse været samme med unge upro tysker.. Har aldrig blevet skuffet..

Måske skulle man få en time ved hende.. :P

Hvor finder man unge upro tyskere? Tips? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende. Hende fra Game og Thrones - det passer meget godt. Hun er slankere en billeder lader til.

en lejlighed i en boligblok i Aabyhøj.

alder omkring 30 passer godt.

En sød og indlevende pige, kan kun anbefale hende, priser er rimelige.

Blev der en time og det er alle penge værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Var hun iført noget frækt undertøj 

torbenb skrev, for 2 timer siden:

Besøgte hende. Hende fra Game og Thrones - det passer meget godt. Hun er slankere en billeder lader til.

en lejlighed i en boligblok i Aabyhøj.

alder omkring 30 passer godt.

En sød og indlevende pige, kan kun anbefale hende, priser er rimelige.

Blev der en time og det er alle penge værd.

 

 

torbenb skrev, for 2 timer siden:

Besøgte hende. Hende fra Game og Thrones - det passer meget godt. Hun er slankere en billeder lader til.

en lejlighed i en boligblok i Aabyhøj.

alder omkring 30 passer godt.

En sød og indlevende pige, kan kun anbefale hende, priser er rimelige.

Blev der en time og det er alle penge værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vibyman skrev, for 3 timer siden:

 

Var hun iført noget frækt undertøj 

-

ja det var hun da. Og højhælede leopardsko

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Dog lidt svært at tale med, eller for den sags skyld, forestille sig, når annoncen er slettet :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi den omtalte pige i dag. Vældig god service, giver et fantastisk blæs. Hun er meget sød og nærværende, og har en dejlig krop. Jeg ved ikke om det har været på grund af det varme vejr eller hun måske lige har skippet badet, men vil slutte af med at tage hende bagfra, og der var godt nok en lidt kraftig lugt. Nå men skidt pyt, det var en dejlig omgang.

Meeeeeen jeg syntes man skal stoppe med at sammenligne med Daenerys Targaryen bare fordi hun har affarvet hård og mørke øjenbryn, for hvis det er med den forestilling man går med i hovedet kan man muligvis blive lidt skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Jeg var også forbi den omtalte pige i dag. Vældig god service, giver et fantastisk blæs. Hun er meget sød og nærværende, og har en dejlig krop. Jeg ved ikke om det har været på grund af det varme vejr eller hun måske lige har skippet badet, men vil slutte af med at tage hende bagfra, og der var godt nok en lidt kraftig lugt. Nå men skidt pyt, det var en dejlig omgang.

Meeeeeen jeg syntes man skal stoppe med at sammenligne med Daenerys Targaryen bare fordi hun har affarvet hård og mørke øjenbryn, for hvis det er med den forestilling man går med i hovedet kan man muligvis blive lidt skuffet.

Var det kloak lugt:))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 11.4.2019 at 14:49:

https://annoncelight.dk/showad/272885

Det bliver en kort anmeldelse. Nogle facts: billeder er ægte og faktisk er de ikke på højde med hvad man møder i virkeligheden. Virkelig sød og smilende med et udseende som en af hovedpersonerne fra Game of Thrones (hende med det lange hvide hår). En halv time hvor jeg har tilkøbt lidt ekstra og jeg fik endda lidt oveni med tiden. Stedet er pænt og rent. Hun stak mig et håndklæde fra starten og tilbød et bad, som jeg dog havde taget lige inden der hjemme. Hun har en krop der passer mig glimrende. Lidt runde former og alt sidder perfekt. Bryster og bagdel , mmmmm æggende og lækre at tage fat i. Priserne er, som man kan se i annoncen, beherskede og servicen er i top. Hun skriver 28 år, jeg tænker + 5 år måske. Samleje nåede vi ikke til. Hendes blowjob er forrygende og jeg slikkede hende med en finger oppe. Hun er stram og våd, helt naturligt. 

Hun skriver i annoncen at hun er tysk. Det skal nok passe. Hun taler i hvert fald tysk og fortalte mig hvilken by hun kommer fra så det fik vi en fin lille snak om bagefter. Ja og det kolde vejr. Ikke min bedste anmeldelse med disse lidt kølige betragtninger. Der var intet koldt i samværet med hende. Jeg vil blot anbefale hende hvis nogen skulle sidde med overvejelsen om hende. Hun er her til 19. april og kommer måske igen i maj, siger hun.

Hun er tilbage lige nu i hvert fald - har lige set annoncen for 2 min siden. Overvjer kraftigt i weekenden, selvom finanser er lidt skrabede denne måned. Spøjst, jeg ikke har set den før, selvom jeg tjekker ind jævnligt. Men med disse anmeldelser og meget rimelige priser, så kunne det da være lidt afholdenhed resten af måneden værd!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 12 minutter siden:

Hun er tilbage lige nu i hvert fald - har lige set annoncen for 2 min siden. Overvjer kraftigt i weekenden, selvom finanser er lidt skrabede denne måned. Spøjst, jeg ikke har set den før, selvom jeg tjekker ind jævnligt. Men med disse anmeldelser og meget rimelige priser, så kunne det da være lidt afholdenhed resten af måneden værd!?

Nå, så lige at annoncen er ved at være lidt gammel - 23 juni, så hun er nok fløjet. Øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu lidt underligt. Jeg var sammen med hende for snart to uger siden, hvor hun fortalte at hun ville arbejde fra mandag til fredag og så tage hjem i weekenden. Måske har jeg misforstået noget. Måske først efter at hun har holdt ferie eller noget helt andet. Håber da meget at hun kommer retur. Første gang fik jeg gensidig fransk med afsluttende megablow (og slug). Anden gang blev der kneppet grundigt, men da jeg så ville afslutte med mega (igen, det er en klar favorit) kunne jeg ikke komme og hun arbejdede ihærdigt og længe på at det skulle lykkes med virkelig saftigt deep-blow. Hun er bare dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...