Hop til indhold
Konditoren

Paola - Feldstrasse 18 - Flensburg

Recommended Posts

Mine seneste narrestreger gik ud over denne pige:

http://sexnord.net/profile/4875/Neumünster/Paola

Skal lige nævnes hun er nu i Neumünster, men er tilbage den 16 dec i Flensborg!

Der bliver åbnet op hurtigt, og klokken er da også kun 10:30 om formiddagen.

Bliver budt indenfor, kysset velkommen med tungen, så det var bare super.

Hun vimser lidt rundt, telefonen ringer - hun snakker løs på spansk /portogisisk - smiler ind imellem til mig og pejer på sengen og gør tegn til at komme af med tøjet. Hun kommer så over til mig og lægger sig ved mig, kysser og nusser et minuts tid. Hun vil lige nappe en hurtig skylder, da jeg er dagens første kunde. Nå ja fint med mig :-)

Har nu været der i et kvarter, og stadig ikke aftalt noget med pris :?

Hun kommer ind igen og smider sig ved mig, hun piller lidt ved mesteren og siger "me gusto" og smiler. Hun spørger så hvad jeg gerne ville. Jeg siger 1 time med naturfransk (standardpakken for mig) og hun er glad for det (surprise!!! :-) Hun vimser så væk med mine 130 Euro, og kommer igen.

Nu er der gået 25 minutter siden ankomst, og først nu tikker taksameteret!!!

Hun er lidt af en GFE - vild med at kysse og kramme. Hun smiler hele tiden og er glad og nærværende.

Så starter hun på det franske - i et meget fint stille tempo, og med god hånd på inderlår og boller. Bollerne slikkes også, og det er lige min stil hun har ramt, så jeg er en glad mand!

efter 10 minutters fransk ligger hun sig på ryggen og beder om at blive slikket i fissen og på taskerne. Skal ske du kære, og det kan hun lide. Hun smager dejlig saltet, og kan smage der kommer godt med nye safter til :-)

Så bliver det doggy (med gummi selvfølgelig) og efter et par minutter med det ber hun om ANAL!!! ja, hun bad selv om at blive kneppet i nummer to - det har jeg dog ikke oplevet før 8-)

Hun smider lige hurtigt lidt creme på stjernen, og vi går igang. Så beder hun mig også om nogle klask på ballerne, og det kan jeg da snildt levere :-).

Efter det ber jeg om lidt missionær, og hun smiler "si si", rykker gummiet af, på med et nyt, og hun får den i fissen.

De store velformede D-skåls kasser slikker jeg løs på (pumpede nødder, men stadig ikke FOR kunstige), og hun får ladningen oppe i fissen til hendes og min begejstring :-)

Så gør hun fint rent, løber ud og skyller sig - jeg gør det samme, og vi er tilbage ved kysse-nusse.

Hun spørger lidt til mig og hun snakker vældig åbent om hendes arbejde. Dejligt med en frisk pige.

Nu er er så gået over 1,5 time, og jeg ligger stadig med store kasser i hånden og en sød tøs der piller ved bollerne.

Jeg siger til hende, at jeg er nød til at nappe en time mere hos hende, og hun jubler og kvitterer med tungekys og smil:-)

Mesteren stod jo op igen, og hun fik mig virkelig til at føle velkommen. Denne gang brugte hun næsten 20 minutter på rigtig dejlig fransk, og vi red lidt derefter, så igen lidt doggy uden anal denne gang.

Det endte med lidt fransk igen, og denne gang sprøjtede jeg på kasserne, da hun tog rigtig fat om den, slikkede på hovedet mens hun kørte beslutsomt mod en udløsning, og det virkede :twisted:

Lidt nussen igen, snak og fjas, og gode røverhistorier. vi sprang igen begge i et hurtigt bad, og snakkede så videre.

Da der så sammelagt var gået 2 timer og 45 minutter spørger hun så, om ikke jeg bliver og spiser til frokost..... hehe den havde jeg ikke lige set komme, så undskyldte mig med snarligt kundebesøg. hun viste frem af menuen, som var kalkunbryst på pande og noget ris.

vi gik tilbage, og jeg kom i tøjet, og hun kyssede videre :-)

kunne snart ikke komme ud af døren hehe. En rigtig god sælger må man sige 8-)

Rigtig fin tur, som bestemt ikke var planlagt til at tage 3 timer!!!

Paola er rigtig GFE agtig, og kan varmt anbefales til dem der, ligesom mig, gerne vil have lidt med ved siden af bare at få tømt løjposen.

Så hvis du er til Brasillianske piger og GFE, ja så skal du glæde dig til den 16 dec :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fine anmeldelser du kommer med der. Men lige et spørgsmål: Når du skriver "måsen", mener du fissen? Det er bare fordi der, hvor jeg kommer fra, er måsen altså røven. :D

Har Feldstrasse 18 egentlig en hjemmeside selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa..

Sjovt at læse din anmeldelse for det var en noget anden oplevelse jeg havde da jeg besøgte hende. Hun tog imod mig med et forsigtigt smil og viste mig ind på værelset. Vi blev enige om 30 min med fransk uden og hun gik med de 70 euro. Hun kom tilbage og vi lagde os. Derefter begyndte et noget kedeligt blowjob uden ret meget indlevelse eller engagement. Så kom gummiet på og over i missionær hvor hun lå helt stille med lukkede øjne. Efter lidt tid gik det over i doggy som var ok, men uden den store indlevelse. Da det var ved at være tid blev hun vendt om på ryggen, af med gummiet og sprøjt ud over brysterne. Hun virkede umiddelbart ikke glad, nærmere lidt trist/ modløs. Derefter afføring og farvel.

Hendes udseende er ok, men brysterne er dårligt lavet med store ar og de virker hårde. Alderen siger 25, men det er vist nærmere 35+. Lår og baller er fyldige med noget appelsinhud.

Jeg skulle nok ha prøvet Leticia stedet for hun er virkelig GUDEsmuk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fine anmeldelser du kommer med der. Men lige et spørgsmål: Når du skriver "måsen", mener du fissen? Det er bare fordi der, hvor jeg kommer fra, er måsen altså røven. :D

Har Feldstrasse 18 egentlig en hjemmeside selv?

hehe ja det er nok en smutter - jeg mener fissen :-)

retter op i næste post!

tror ikke de har deres egen hjemmeside

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa..

Sjovt at læse din anmeldelse for det var en noget anden oplevelse jeg havde da jeg besøgte hende. Hun tog imod mig med et forsigtigt smil og viste mig ind på værelset. Vi blev enige om 30 min med fransk uden og hun gik med de 70 euro. Hun kom tilbage og vi lagde os. Derefter begyndte et noget kedeligt blowjob uden ret meget indlevelse eller engagement. Så kom gummiet på og over i missionær hvor hun lå helt stille med lukkede øjne. Efter lidt tid gik det over i doggy som var ok, men uden den store indlevelse. Da det var ved at være tid blev hun vendt om på ryggen, af med gummiet og sprøjt ud over brysterne. Hun virkede umiddelbart ikke glad, nærmere lidt trist/ modløs. Derefter afføring og farvel.

Hendes udseende er ok, men brysterne er dårligt lavet med store ar og de virker hårde. Alderen siger 25, men det er vist nærmere 35+. Lår og baller er fyldige med noget appelsinhud.

Jeg skulle nok ha prøvet Leticia stedet for hun er virkelig GUDEsmuk....

alderen vil jeg skyde til lige omkring de 30.

Tror alle pigerne har gode og dårlige dage, og vi har jo alle forskellig smag.

Angående brysterne, så syntes jeg de var dejlige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige give min mening om Paola..

Har lige besøgt hende i Lübeck og jeg må sige at hun er noget af det smukkeste jeg nogensinde har set. :shock: Hun har det dejligste smil og de smukkeste brune øjne man kan forestille sig. Hendes bryster er dejligt store og bløde, hendes mave er flad og stram og røven er dejlig fast..Lige som jeg kan lide det. :P Hendes alder er angivet til 25 år og det skal nok passe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er i Flensburg i denne uge, og hun taler engelsk.

 

Med din eftersøgning på store bryster må hun være perfekt :cool:

 

Prøv at klikke på de links som gives, de viser hendes profil på Sexnord og den er der kun når hun arbejder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...