Hop til indhold
Guest Genboen

Trans Tina i Esbjerg - så er det NU venner!!

Recommended Posts

Guest Genboen

Vi har et sjældent besøg i Esbjerg disse dage / uger!

Jeg så dette link i går: https://annoncelight.dk/showad/267090

Og når man har læst en hel del af de 34 anmeldelser der er vedr. hende her: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1810&lan=sv

så skulle jeg også have min time med Tina.

Og hun er altså et dejligt sødt væsen, som er så rummelig og ukompliceret - og man bliver taget godt imod uanset ens forudsætninger.

Jeg oplevede en kvinde som gav og gav, og som kunne trykke lige på de knapper som får en op at flyve - hun var så meget tilstede i nuet, og der var ingen automatpilot over det hun foretog sig.

Ingen detaljer over sjæledansen, men i min verden bliver det svært bagefter at finde tilsvarende oplevelser. Men dem behøver man jo heller ikke at jage, nu ved man hvad man oplever når man besøger Tina. For mange gange er man gået skuffet fra et sted hvor man har lagt sine penge, denne gang gik jeg fra adressen med en WOW fornemmelse - tak for den Tina :)

Jeg håber hun får nogle travle dage i Esbjerg, så hun får lyst til at komme og besøge os igen - og vi ikke skal helt til hjemmebanen i København for at møde denne søde sjæl :)

Stedet hvor Tina er - er velkendt i byen. Jeg kunne godt unde hende bedre rammer end det hun bydes på pågældende adresse - men det kan man se bort fra for Tina fylder hele rummet og fjerner alt andet flimmer fra himlen.

Tak for dansen Tina :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...