PerBar 43 Skrevet 9. April, 2019 Der er vistnok ikke Thai men jeg vover alligevel at spørge om nogen har erfaring med dette sted eller koncept eller hvad det nu er? https://www.episkm.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 9. April, 2019 Der står vist ikke om det er en kvinde der udfører massagen, hvilken jo ligesom er en forudsætning for at man kan nyde det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. April, 2019 Kim Nielsen skrev, for 6 minutter siden: Der står vist ikke om det er en kvinde der udfører massagen, hvilken jo ligesom er en forudsætning for at man kan nyde det ... Det står under menu punktet " Hvem, hvor er vi" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 9. April, 2019 Jeg har prøvet det i Viby J, hvor de har et lokale. Jeg oplevede det som noget der ligner oliemassage med handjob på en thaiklinik. Det er et par modne piger der tager sig af det og du betaler min.1000,- for en times tid. Det er et års tid siden og jeg har ikke følt trang til gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 9. April, 2019 Har prøvet det på Amager. Samme oplevelse som barrøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 9. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Det står under menu punktet " Hvem, hvor er vi" ok jeg så kun under den samme overskrift "gay århus" og det er jo ikke lige noget der øger interessen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. April, 2019 Kim Nielsen skrev, for 6 timer siden: ok jeg så kun under den samme overskrift "gay århus" og det er jo ikke lige noget der øger interessen... Prøv noget nyt ;O) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerBar 43 Skrevet 12. April, 2019 barrøv skrev, den 9/4/2019 at 22:30: Jeg har prøvet det i Viby J, hvor de har et lokale. Jeg oplevede det som noget der ligner oliemassage med handjob på en thaiklinik. Det er et par modne piger der tager sig af det og du betaler min.1000,- for en times tid. Det er et års tid siden og jeg har ikke følt trang til gentagelse. Tak for svar - Thaierne er ellers forbavsende dårlige til HJ, man kunne have håbet at dette var bedre, især fordi det er noget i retning af dobbelt takst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2019 PerBar skrev, for 20 minutter siden: Tak for svar - Thaierne er ellers forbavsende dårlige til HJ, man kunne have håbet at dette var bedre, især fordi det er noget i retning af dobbelt takst. Det er nu min oplevelse at såfremt man siger til en thai at det skal være et langttttt HJ, så kan de fleste det. Tror bare at de fleste er vandt til mændene vil have det hele på 20 minutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerBar 43 Skrevet 12. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden: Det er nu min oplevelse at såfremt man siger til en thai at det skal være et langttttt HJ, så kan de fleste det. Tror bare at de fleste er vandt til mændene vil have det hele på 20 minutter Enten det eller også stopper de for tidligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2019 Jeg prøvede Episk Århus for lang tid siden. Egentlig følte jeg mig blot som en sag der skulle ekspederes. Hun masserede pikken meget rutinemæssigt. Kiggede ofte på et flot maleri der var på væggen, og var i det hele taget totalt fraværende. Røre må man jo heller ikke. Men det med hurtighed, så har jeg oplevet at ligge og lege med en lille olivenfarvet pige i en god times tid. I løbet af den tid ondulerede hendes kollegaer tre, 3, mænd på briksen bag forhænget ved siden af. To HJ og et knald! Pigerne sagde det var helt normalt at en mand kun var der i 15 minutter. Han skulle bare tømmes, og så afsted igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg