Madame Illona 1484 Skrevet 10. April, 2019 Skal lige tilføje at jeg op ingen måde er moralsk. Jeg er vokset op i en “hippifamilie” hvor der er meeeget højt til loftet og har personligt intet imod hvad andre indtaget det er fuldstændig op til den enkelte og eksperimentere med. MEN når det så er sagt så syntes jeg ikke man bød anbefale brug af rusmidler eller stoffer i et åbenforum & emnet handler om ANAL SEX og betydningen af “no limit’s “ HOLD stoffer og andet ude og gå privat med den slags Der sidder også unge og læser med herinde .... Hvad ville i selv sige til hvis jeres børn fik interesse i at afprøv jeres anbefalinger om brug af samme ??? Helt ærlig tag jer sammen derude !!!! Poppers er ikke for “børn / unge og svage sjæle “ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 11. April, 2019 Og nu er det Vandmanden82 skrev, den 9/4/2019 at 21:28: Det kunne sku være rart, får altid de berømte ord af GPer når de ser mit lem “no anal” så det har jeg stadig til gode... Og som om det ikke kunne være nok med “no anal”, så fik jeg også lige beskeden “no doggy” igår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 11. April, 2019 Tip toe skrev, den 9.4.2019 at 20:26: Jeg spotter gentagende tilfælde i annoncetekster med termen “without limits”. Er der en fantasiløs tekstforfatter som bliver copy/pasted? Eller er det et internt kodeord for noget, ligesom “I’m a party girl” som betyder at her må du proppe Coke i snotten? Nogen indsigter? Mon det egentlig ikke bare, rent praktisk, betyder at pigen er rimelig fordomsfri, og at I nok rammer din grænse før I rammer pigens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Mon ikke det bare betyder "grænseløs"? Jeg har godt nok ikke slået op i Oxford Advanced Learner´s Dictionary, men jeg har altså en lumsk mistanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. April, 2019 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Mon ikke det bare betyder "grænseløs"? Jeg har godt nok ikke slået op i Oxford Advanced Learner´s Dictionary, men jeg har altså en lumsk mistanke. Nå for katten da - sikke dyr "ordbog" du der må bruge. Jeg laver bare en random med mine 3 legoklodser oppe i hjernen, så har jeg fundet svaret på mange problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 7 minutter siden: Nå for katten da - sikke dyr "ordbog" du der må bruge. Nej, nej. Jeg fandt den skam nede på det lokale loppetorv, og udgivelsesøret er 1933. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. April, 2019 (edited) Borende X skrev, for 7 minutter siden: Nej, nej. Jeg fandt den skam nede på det lokale loppetorv, og udgivelsesøret er 1933. Spøg ironi spøg ironi Var det før "bolle a" = å blev opfundet! Ku ik' la' vær. Redigeret 11. April, 2019 af Krølle Bølle Jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 31 minutter siden: Spøg ironi spøg ironi Var det før "bolle a" = å blev opfundet! Ku ik' la' vær. Ja, bolle(!)-å blev indført med retskrivningsreformen af 1948 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg