Hop til indhold
Konditoren

Leticia - Feldstrasse 18 - Flensburg

Recommended Posts

Ahhh hvilken fin pige vi ser her på billederne:

http://sexnord.net/profile/6274/Flensburg/Leticia

Har brugt det meste af dagen på at besøge en latterlig ulidelig kunde i Aabenraa. Så tænkte jeg, at dagen da skulle ende med smil på læben, og kørte derfor lige lidt mere sydpå :-)

Feldstrasse 18 ligger som et løst hus med ingang direkte ud til fortovet. Der ligger et dansker-supermarked næsten ved siden af, så der er kæmpe gratis p-plads lige overfor.

Der bor 3 piger ad gangen i huset med hver deres ringeklokke, så det kan alle finde ud af!

Jeg faldt pladask for hendes billeder, og var forberedt på at blive en lille smule skuffet ved selvsynet. Men hun ER så flot som på billederne - hvis ikke en tand bedre, når hun snakker og smiler til en på skidt kørende engelsk :lol:

Tro der er den flotteste pige jeg har betalt for. :shock:

Nå, men hun kommer og åbner op, lidt trapper, og ind i kahytten. Hun tager de sædvanlige 50 euro for 20 min med fransk, 70 euro for 30 min med naturfransk og endelig står der 130 euro på sedlen udfor 60 min med naturfransk.

Jeg har allerede halvfed på af at kigge på hende, så jeg napper en time. Hun smiler sødt, og kommer igen 3 minutter efter.

Vi ligger og kysser/kæler lidt, og jeg flår bh'en af - ægte bryster, der bare sidder godt og er lækre at ælte - se det kan vi li :-)

hun finder selv vej til styrmanden, og starter på det franske - hvilket hurtigt bliver til en 69'er. Jeg suger løs af de gode safter, og smagen er rigtig fin.

lidt efter kommer hun op og kysser lidt, smider gummi på manden, og sætter sig ovenpå. Jeg voldgramser på patterne - de er lige min type :-) og hun rider derudaf.

så lidt missionær, lidt bagfra ud over kanten med strakte samlede ben, så der er godt stramt i fissen :-)

Det går over i regulær doggy, og så lidt ridning igen.

Efter en 30 minutter ca kan jeg ikke holde til det mere, beder hende om at jeg afleverer på brysterne, og det vil hun gerne, river regnfrakken af, og sutter kort på banditten, så kommer brysterne i spil og hun gør det skam selv uden min hjælp :-) Hun får ladningen som aftalt :-)

hun smiler og griner lidt, da de første par stråler skød op på halsen af hende. Og så gør hun godt rent både på mig og sig selv, hun skyller lige hurtigt fissen, og kommer så ind og lægger sig og nusser. lidt kyssen, lidt nuldren, og jeg er klar igen, men tiden tillader desværre ikke andet sprøjt. Får lige lidt massage til slut også.

Alt i alt en meget fin oplevelse. Pigen er virkelig lækker og decideret smuk i ansigtet, og så er hun dejlig brasillianer-brun (hvis man er til den slags (som jeg bestemt er)).

Sød, imødekommende og ligetil. Husk dog på dit tyske kan du godt pakke sammen, hun kan heller ikke meget engelsk. Men hun forstår det der skal forstås 8-)

Hun er der til og med på lørdag den 1 dec.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...