Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vi høre om det er nogle der har prøvet massage hos Reya Wellness Massage i Slagelse , billeder af stedet og indehaveren er meget positive og de skriver at de lægger vægt på at der hvergang bliver skiftet håndklæder også meget positivt ;-) kunne også være spændede at høre om der tilbydes ekstra ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://www.reyawellnessmassage.net

Jeg har være der og ja det er hende man møder og det var for mig en rigtigt god massage, og må sige det er ikke et typisk thai sted, hende her kan finde ud af af give massage, jeg blev ikke tilbudt noget ekstra og der blev heller ikke pirrer op til noget, selv om hun bad mig om at tage boxer af, men der kom et tæppe på. 

Om hun er med eller uden diller ved jeg ikke men hun er ikke født pige (har jeg for en pålidelig kile)  men det betyder heller ikke noget for mig 

Men hun er rigtigt sød og vi havde en rigtigt go kemi og hendes massage er det bedste i område syntes jeg pt

hun taler ok dansk. 

Og hendes hjemmeside er nem at finde rundt i og dejligt nemt at bestille tid. 

For mig dejligt med lidt positiv i området 

Jeg kommer helt sikkert tilbage når min vej går gennem Slagelse 

 

Redigeret af rollo 4700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været hos Thai Smile i Slagelse i et ½ års-tid, inden hun nu er startet for sig selv (jeg har ikke været i hendes nye butik).
Der var hun ikke nærig med ekstra ydelserne (HJ) - samme dejlige stil som de øvrige piger der ;) 
Dog bekymrende viden med at høn ikke nødvendigvis er født som pige :( 
Det ændrer dog ikke ved at hun gav en rigtig god massage - klart i topklassen :) 

Redigeret af Nielsen Tonajt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pia Good Relax som før er efterlyst og også anmeldt her, jeg kan huske de fotos der var og jeg er næsten helt sikker på det er Reya.

Jeg kan ikke linke til den efterlysning jeg henviser til, men søg på Pia Good Relax så dukker hun op. Eller efterlysningen, da hun ikke er på stedet eller der er ikke fotos af hende.

Ville gerne have en omgang med hende Hun er flot.;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KnudSan
Jeg er meget sikker på det ikke er Reya på billedet ;) 
Dels er det beskrevet at det er en miss Philipinerne og dels fik jeg massage af hende på Thai Smile i Slagelse.
Jeg er dog ganske enig i, at høn er meget flot - også for en ombygger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 31 minutter siden:

@KnudSan
Jeg er meget sikker på det ikke er Reya på billedet ;) 
Dels er det beskrevet at det er en miss Philipinerne og dels fik jeg massage af hende på Thai Smile i Slagelse.
Jeg er dog ganske enig i, at høn er meget flot - også for en ombygger :) 

Det er ikke det foto som er på EG jeg refererer til, det er da "Pia"s billede var på deres annonce på euroguide.

Men ikke vigtigt, nu er hun  i Slagelse eller en der ligner Pia;) så måske Slagelse kalder en dag, hvis massagen er god.:)

Har selv, så vidt vides, ikke været sammen med en ladyboy, er lidt i tvivl om jeg "tør"

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 9/4/2019 at 23:23:

Hun har været hos Thai Smile i Slagelse i et ½ års-tid, inden hun nu er startet for sig selv (jeg har ikke været i hendes nye butik).
Der var hun ikke nærig med ekstra ydelserne (HJ) - samme dejlige stil som de øvrige piger der ;) 
Dog bekymrende viden med at høn ikke nødvendigvis er født som pige :( 
Det ændrer dog ikke ved at hun gav en rigtig god massage - klart i topklassen :) 

Tak for god feedback , vil rigtig gerne høre lidt mere om massøren er fuldt påklædte under massagen , også nysgerrig om at høre mere om thai smile , og måske om man må berøre samtidig   altid spændende hvis der er mulighed for lidt ekstra ( tænker ikke fp)  selvfølgelig mod betaling 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, for 3 timer siden:

Tak for god feedback , vil rigtig gerne høre lidt mere om massøren er fuldt påklædte under massagen , også nysgerrig om at høre mere om thai smile , og måske om man må berøre samtidig   altid spændende hvis der er mulighed for lidt ekstra ( tænker ikke fp)  selvfølgelig mod betaling 

På Thai Smile har jeg desværre kun oplevet pigerne fuldt påklædt og placeret på en sådan måde at berøringer har været begrænset muligt.
Både Reya og Nan på Thai Smile giver et ganske godt HJ.
Det et par måneder siden jeg sidst var der - så jeg ved ikke om der er kommet nye piger til. Dog har nye piger tidligere været med på at give et HJ. Det er vel i butikkens skjulte dagsorden. 
Om pigerne er til at overtale til mere end et HJ i det lukket rum ved jeg ikke - jeg har kun været derinde med Reya (og af gode grunde har høn ikke leveret FP - eller været afklædt :D).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@hooot har du været på besøg ved Reya?

@Nielsen Tonajt tror du der vil være mulighed for et look på Reyas bryster eller er det only massage nu?

Har været igennem Slagelse og kommer der ofte, men synes at Thai Smile ligger for åbent,  men er ellers ikke så nervøs for det, hvis det er god massage og sjov, men vil helst se minimum brysterne på pigen. Jeg udviser stor respekt og er høflig. 

Det blev en længere smøre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 time siden:

@hooot har du været på besøg ved Reya?

@Nielsen Tonajt tror du der vil være mulighed for et look på Reyas bryster eller er det only massage nu?

Har været igennem Slagelse og kommer der ofte, men synes at Thai Smile ligger for åbent,  men er ellers ikke så nervøs for det, hvis det er god massage og sjov, men vil helst se minimum brysterne på pigen. Jeg udviser stor respekt og er høflig. 

Det blev en længere smøre :)

Nej har desværre ikke haft mulighed for at besøge hverken Thai Smile eller Renya endnu da jeg ikke så tit er i nærheden af Slagelse , men skal da helt klart prøve et af stederne næste gang jeg har mulighed ;-)  håber også bare der som minimum er mulighed for at se/røre bryster også gerne mere , men søger ikke fp ;-) 

Redigeret af hooot
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 18 timer siden:

tror du der vil være mulighed for et look på Reyas bryster eller er det only massage nu?

Tidligere har jeg ikke haft held (heldigvis ;)) til at at se høn uden tøj - eller at få lov til at pille.
Jeg har ingen idé hvordan hendes politik er i den nye butik i forhold til ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 13 timer siden:

Tidligere har jeg ikke haft held (heldigvis ;)) til at at se høn uden tøj - eller at få lov til at pille.
Jeg har ingen idé hvordan hendes politik er i den nye butik i forhold til ekstra.

He he, det er kun høn der har pillet ved dig :D undskylder men jeg kunne ikke lade være

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 17.4.2019 at 12:59:

På Thai Smile har jeg desværre kun oplevet pigerne fuldt påklædt og placeret på en sådan måde at berøringer har været begrænset muligt.
Både Reya og Nan på Thai Smile giver et ganske godt HJ.
Det et par måneder siden jeg sidst var der - så jeg ved ikke om der er kommet nye piger til. Dog har nye piger tidligere været med på at give et HJ. Det er vel i butikkens skjulte dagsorden. 
Om pigerne er til at overtale til mere end et HJ i det lukket rum ved jeg ikke - jeg har kun været derinde med Reya (og af gode grunde har høn ikke leveret FP - eller været afklædt :D).

 

@Nielsen Tonajt hvad måtte du give for for HJ ved Thai Smile

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 6 timer siden:

300,- Vil ikke give mere for et HJ.

Lyder også fornuftigt og ved du så også hvad en times oliemassage koster ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 1 time siden:

Nogen der ved om reya er en høn.   Eller om det kun er Pia ? 

Tror det efterhånden er en meget rodet tråd, Reya Wellnæs i Slagelse, der er den nye ejer Nan, som er en kvinde og en meget sød og smuk kvinde.

Reya der startede Reya Wellnæs i Slagelse er en meget smuk LB og er i Reya Wellnæs Hillerød hvor hun hedder Maria Mika og hende der hedder Reya i Hillerød hed noget med Peeve da hun ejede klinikken i Slagelse efter Reya/Maria Mika.

Forvirret :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 3 timer siden:

Ååh.  Ok.   Så hvad med Peeve.   Er hun en hun ? Eller høn 

En thai lady (hun), men vi kan aldrig være 100 procent sikre, hvis vi ikker ser efter:lol: men hun giver en god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Tusind tak.  Tror det er en hun.  Har lige fået 30 min ok massage.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, den 3.12.2019 at 11:54:

Tusind tak.  Tror det er en hun.  Har lige fået 30 min ok massage.   

Så du LB'en? Maira Mika der? Og er det hjørneejendommen i Hillerød vi taler om??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Hej rotte.  Nej Så ikke lb   Og ja det er hjørneejendom.  Tror lb er i Slagelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 39 minutter siden:

Hej rotte.  Nej Så ikke lb   Og ja det er hjørneejendom.  Tror lb er i Slagelse 

Hej @Lynet2019

Hvad får dig til at tro LB er i Slagelse?

Men det svært at finde rundt i hvor hun er, hvis hun, Maria Mika LB, er på noget sted. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Hej knudsan  Du har ret.   Jeg ved det faktisk ikke.    Det er bare et gæt.  Men har ingen hold i det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 1 minut siden:

Hej knudsan  Du har ret.   Jeg ved det faktisk ikke.    Det er bare et gæt.  Men har ingen hold i det.  

Helt ok. 

Måske du kan finde ud af det i dit område :D

Jeg skal til Slagelse i julen, så måske jeg skal tjekke op her ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...