Hop til indhold

Recommended Posts

Tog en tur for holdet og det skal siges ganske kort, der bliver snydt med tiden, hade aftalt massage og fuld pakke til 800kr for en time og det er de dårligste penge jeg har brugt på thai massage nogen sinde, efter 25 min var det slut og da jeg spurte hvad det så kostede blev jeg nærmeste smidt ud ellers ville hun ringe til politiet, hun fik de 800kr, så ganske enkelt hold jer langt væk, selv om hun har store nødder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerlig oplevelse. Men nysgerrig på hvad i al verden det var som lokkede dig med den annoncen? Ser jo ud som en sikker fuser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Boy skrev, 1 time siden:

hade aftalt massage og fuld pakke til 800kr for en time 

Iflg. annoncen koster ½ time b2b kr. 800 og der nævnes ikke fp. Er der en misforståelse et eller andet sted? Taler hun forståligt dansk/engelsk?

PS: Ku også selv lokkes af de der "nødder":mrgreen:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boy skrev, for 2 timer siden:

Tog en tur for holdet og det skal siges ganske kort, der bliver snydt med tiden, hade aftalt massage og fuld pakke til 800kr for en time og det er de dårligste penge jeg har brugt på thai massage nogen sinde, efter 25 min var det slut og da jeg spurte hvad det så kostede blev jeg nærmeste smidt ud ellers ville hun ringe til politiet, hun fik de 800kr, så ganske enkelt hold jer langt væk, selv om hun har store nødder.

Men i havde aftalt 1 time siger du??

men du fik "kun" 25 min med massage OG FP?......for 800,-:huh:

Som @Tatra, skriver så annoncerer hun med B2B i 30 min, vel at mærke U/ FP!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...