Hop til indhold

Recommended Posts

Så drengene.. Så fik jeg sgu besøgt Laura. 

Hvis i bare skal have info i 10-skala form kan den ses nederst i mit svar.. . ;)

Der er ingen tvivl om at Laura her er pigen på billederne, - 100 % den samme pige der tager imod jer når i åbner døren, - stedet ligger ikke så langt fra Haraldsund Vand- og Kulturhus for dem der skulle være interesseret. - Og oven i købet et ganske pænt sted, - og relativt diskret.

Vil skyde hende til start 20'erne, - totalt teenage tøs må man sige, og vel en 165-170 høj.



Blev modtaget af hende iført en smule tøj, - et par tykke uldstrømper, - samt det røde hår på billederne med rottehaler :wub:

Hun virkede meget nervøs, - og hendes engelsk var ikke super, - fik dog snakket lidt, - og kom frem til at det altså er hendes første dag på adressen.

Efter afregning blev tøjet smidt, - og vupti . . . et par ungpigebryster. 

Har efterhånden prøvet en glædespige eller 2, - og kunne måske godt fristes til at tro at det er hendes første dag nogensinde i faget ( ? ) I hvert fald en smule generet til man lige kom i gang B)

Derefter gik tingene lidt stærkt, - nok grundet at det nu engang er mig, - og jeg til tider er hurtigere end en Wilson Kipketer i løbetid . . . :D :roll:

Dog fik vi da stadig prøvet lidt stillinger, - og er skam rigtigt det der står i hendes annonce, - diverse tilkøb er inkluderet i prisen. Om hun tilbyder andet end det hun har stående i hendes annonce ved jeg dog ikke, - det må i spørge om hvis det er.

Vi fik grinet og smilet, samt snakket lidt - og sagde at hun sgu godt måtte beholde resten af beløbet selvom vi var færdige før tid. Noget der virkede til at være til stor glæde for hende.

 
Hele oplevelsen tog vel knap 20-30 minutter

Men vil sige at det sgu var en ganske fin oplevelse. Helt klart lækkert at hun virkede så lille, - uskyldig og "uerfaren" , - det var sgu meget frækt ! Men er selvfølgelig en smagssag.


Pigen 8/10
Stedet 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
XHenrikX skrev, den 8.4.2019 at 17:54:

Så drengene.. Så fik jeg sgu besøgt Laura. 

Hvis i bare skal have info i 10-skala form kan den ses nederst i mit svar.. . ;)

Der er ingen tvivl om at Laura her er pigen på billederne, - 100 % den samme pige der tager imod jer når i åbner døren, - stedet ligger ikke så langt fra Haraldsund Vand- og Kulturhus for dem der skulle være interesseret. - Og oven i købet et ganske pænt sted, - og relativt diskret.

Vil skyde hende til start 20'erne, - totalt teenage tøs må man sige, og vel en 165-170 høj.



Blev modtaget af hende iført en smule tøj, - et par tykke uldstrømper, - samt det røde hår på billederne med rottehaler :wub:

Hun virkede meget nervøs, - og hendes engelsk var ikke super, - fik dog snakket lidt, - og kom frem til at det altså er hendes første dag på adressen.

Efter afregning blev tøjet smidt, - og vupti . . . et par ungpigebryster. 

Har efterhånden prøvet en glædespige eller 2, - og kunne måske godt fristes til at tro at det er hendes første dag nogensinde i faget ( ? ) I hvert fald en smule generet til man lige kom i gang B)

Derefter gik tingene lidt stærkt, - nok grundet at det nu engang er mig, - og jeg til tider er hurtigere end en Wilson Kipketer i løbetid . . . :D :roll:

Dog fik vi da stadig prøvet lidt stillinger, - og er skam rigtigt det der står i hendes annonce, - diverse tilkøb er inkluderet i prisen. Om hun tilbyder andet end det hun har stående i hendes annonce ved jeg dog ikke, - det må i spørge om hvis det er.

Vi fik grinet og smilet, samt snakket lidt - og sagde at hun sgu godt måtte beholde resten af beløbet selvom vi var færdige før tid. Noget der virkede til at være til stor glæde for hende.

 
Hele oplevelsen tog vel knap 20-30 minutter

Men vil sige at det sgu var en ganske fin oplevelse. Helt klart lækkert at hun virkede så lille, - uskyldig og "uerfaren" , - det var sgu meget frækt ! Men er selvfølgelig en smagssag.


Pigen 8/10
Stedet 8/10

Tak fordi du tog turen for holdet - og tusind tak for det fine beskrivende indlæg 

tror sgu jeg snupper en tur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
XHenrikX skrev, den 8.4.2019 at 17:54:

Så drengene.. Så fik jeg sgu besøgt Laura. 

Hvis i bare skal have info i 10-skala form kan den ses nederst i mit svar.. . ;)

Der er ingen tvivl om at Laura her er pigen på billederne, - 100 % den samme pige der tager imod jer når i åbner døren, - stedet ligger ikke så langt fra Haraldsund Vand- og Kulturhus for dem der skulle være interesseret. - Og oven i købet et ganske pænt sted, - og relativt diskret.

Vil skyde hende til start 20'erne, - totalt teenage tøs må man sige, og vel en 165-170 høj.



Blev modtaget af hende iført en smule tøj, - et par tykke uldstrømper, - samt det røde hår på billederne med rottehaler :wub:

Hun virkede meget nervøs, - og hendes engelsk var ikke super, - fik dog snakket lidt, - og kom frem til at det altså er hendes første dag på adressen.

Efter afregning blev tøjet smidt, - og vupti . . . et par ungpigebryster. 

Har efterhånden prøvet en glædespige eller 2, - og kunne måske godt fristes til at tro at det er hendes første dag nogensinde i faget ( ? ) I hvert fald en smule generet til man lige kom i gang B)

Derefter gik tingene lidt stærkt, - nok grundet at det nu engang er mig, - og jeg til tider er hurtigere end en Wilson Kipketer i løbetid . . . :D :roll:

Dog fik vi da stadig prøvet lidt stillinger, - og er skam rigtigt det der står i hendes annonce, - diverse tilkøb er inkluderet i prisen. Om hun tilbyder andet end det hun har stående i hendes annonce ved jeg dog ikke, - det må i spørge om hvis det er.

Vi fik grinet og smilet, samt snakket lidt - og sagde at hun sgu godt måtte beholde resten af beløbet selvom vi var færdige før tid. Noget der virkede til at være til stor glæde for hende.

 
Hele oplevelsen tog vel knap 20-30 minutter

Men vil sige at det sgu var en ganske fin oplevelse. Helt klart lækkert at hun virkede så lille, - uskyldig og "uerfaren" , - det var sgu meget frækt ! Men er selvfølgelig en smagssag.


Pigen 8/10
Stedet 8/10

Glemte at spørge - Har du indtryk af hvor hun kommer fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa kan kun give Henrik ret. 

Efter at have læst han anmeldelse måtte jeg da ud og prøve hende samme aften.  

‘Virkelig sød og noget nervøs pige

men god sex

Pænt sted ...

og hun sluger det hele 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 38 minutter siden:

Glemte at spørge - Har du indtryk af hvor hun kommer fra?

Tjekkiet hvis jeg ikke tager meget fejl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hun hed vist Nela i Århus. Her var der en del kritik på grund af hendes dårlige tandsæt. Har hun fået lavet tænderne, hun smiler ihvertfald på fotos. På de fotos hun brugte i Århus, åbnede hun ikke munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XHenrikX skrev, den 10.4.2019 at 15:13:

Tjekkiet hvis jeg ikke tager meget fejl :)

Besøgte hende i Aarhus da hun var her for en måned siden, hun er her med hendes mor og de er fra Prag i Tjekkiet. 

Havde sammen tur som andre, sød, ungpigekrop og med gentagelses chance, hvis hun kommer mine jagtmarkeder igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Hun ser ud til at være en rigtig sød pige. Virkelig en ægte "naboens frække datter", at dømme efter billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90

Jeg besøgte også hende den anden dag, dog med en knap så positiv anmeldelse - blot til info. Der gik hun dog under navnet Niki i annoncen  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...