Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Misjo1

Ikke noget der tænder mig, men har set du udført hvor man tog en mellemstor injektionssprøjte, (uden nål naturligvis) og brugte til at pumpe luft op i pigen, det gav nogen øhhh ordentlige brandskider :shock:, og jeg tror, uden at vide det, at de er nogenlunde neutrale i duft/lugt, selv om der nok skal hænge lidt ved fra  tarmduften.

Altså en prut mig i næsen light så at sige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

Ikke noget der tænder mig, men har set du udført hvor man tog en mellemstor injektionssprøjte, (uden nål naturligvis) og brugte til at pumpe luft op i pigen, det gav nogen øhhh ordentlige brandskider :shock:, og jeg tror, uden at vide det, at de er nogenlunde neutrale i duft/lugt, selv om der nok skal hænge lidt ved fra  tarmduften.

Altså en prut mig i næsen light så at sige...

Er det ikke farligt ligefrem at pumpe luft op i måsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Liv skrev, Lige nu:

Er det ikke farligt ligefrem at pumpe luft op i måsen?

Næppe i de mængder, men du skal nok ikke anvende en kompressor ;), tarmen er utrolig flexibel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Er det ikke farligt ligefrem at pumpe luft op i måsen?

Kom lige i tanke om en gang jeg fik lavet en tarmundersøgelse, der blev anvendt en slags pumpe for at udvide tarmen så de kunne komme til med deres instrumenter, så det er næppe farligt i begrænset mængder. Men hold da kæft hvor jeg øhee skulle af med luft efterfølgende, er sikke på at det halve hospital kunne høre mine udstødninger fra toilettet efterfølgende :) ret pinligt faktisk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 22.10.2019 at 14:33:

Problemet med prutter er jo, at vi skal spise bønner eller andet prut-fremkaldende i god tid, hvilket kan gå ud over gæster både før og efter ham, der gerne vil pruttes på ;) Samme problem med scat, der kan det også være nødvendigt at lukke biksen og lufte ud resten af dagen :blink: ;) 

Er du ikke lidt sart eller tænker du på en ordentlig brandskid. Der skal lukkes meget prut ud, hvis det tager mange timer at lufte ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 16 timer siden:

Er du ikke lidt sart eller tænker du på en ordentlig brandskid. Der skal lukkes meget prut ud, hvis det tager mange timer at lufte ud.

Det er især efter scat det er en god idé at lufte grundigt ud ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Liv skrev, den ‎22‎-‎10‎-‎2019 at 14:33:

Problemet med prutter er jo, at vi skal spise bønner eller andet prut-fremkaldende i god tid, hvilket kan gå ud over gæster både før og efter ham, der gerne vil pruttes på ;) Samme problem med scat, der kan det også være nødvendigt at lukke biksen og lufte ud resten af dagen :blink: ;) 

Når man prutter, skal man ikke have et fyrtøj i nærheden, det kan være farligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...