Hop til indhold
Mr Comeagain

Virker en steriliseret pik

Recommended Posts

Borende X skrev, for 3 timer siden:

Får man prostatakræft og får fjernet organet, betyder det, at du har oplevet din sidste erektion.

By the way. Men har bedre chancer for at undgå prostata-kræft ved regelmæssig udløsning. og ja det gælder også onani.

Som en kollega sagde til mig da vi læste det i avisen (sidst i 2018) Med hans indsats så er der ingen risiko for ham.

Faktisk tror han sagtens han kan tage æren for hans børn er sikret og måske også et bare naboer. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
gadedrengen skrev, for 4 timer siden:

Om det virker? Nej hvis du gerne vil have flere børn.

Ha ha, det kan jeg godt se nu... det er en rodet måde jeg har spurgt på i titlen. Sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 6 minutter siden:

By the way. Men har bedre chancer for at undgå prostata-kræft ved regelmæssig udløsning. og ja det gælder også onani.

Som en kollega sagde til mig da vi læste det i avisen (sidst i 2018) Med hans indsats så er der ingen risiko for ham.

Jeg frygter heller intet her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 13 minutter siden:

Den mest morsomme oplevelse jeg har haft med sundhedsuvæsenet i den anledning, var en overlæge, som et årstid efter konkluderende, at min manglende evne skyldtes rygning, og at det tilfældigvis var opstået selv samme dag som sterilisationen. Stor respekt. 

Ja det får skyld for alting, når de ikke aner hvad de skal finde på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange mange tak for alle input. Blev klogere. Det var det rette sted at spørge gutter og gut-inder

Jeg spurgte min læge første gang, Vel da jeg var 25 og single. Det ville lægen satme ikke gå med til. Single og uden børn, og så vil du snittes.

Nu er jeg ca dobbelt så gammel. Stadig ingen børn, og ønsker ingen. Så mon ikke den går denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 12 minutter siden:

Mange mange tak for alle input. Blev klogere. Det var det rette sted at spørge gutter og gut-inder

Jeg spurgte min læge første gang, Vel da jeg var 25 og single. Det ville lægen satme ikke gå med til. Single og uden børn, og så vil du snittes.

Nu er jeg ca dobbelt så gammel. Stadig ingen børn, og ønsker ingen. Så mon ikke den går denne gang.

Jeg forstår særdeles godt lægen.

Altså i en alder af 25 at blive "afskåret" fra yderligere lyder meget risikabelt. Jeg var selv dobbelt så gammel som dig, da jeg i en fjern fortid af en kvinde blev afkrævet et debitum. Som også gav resultat. Og som jeg også blev ovenud lykkelig for.

Men det, jeg vil hen til, er, at man som 50-årig ikke er det samme menneske, som man var 25 år tidligere.Her var man ung og sikkert ret ubekymret, men med tiden melder refleksionen sig, og når man når dertil, skal man helst ikke i ungdommen have foretaget sig noget uafvendeligt. I flere aspekter af livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 8 timer siden:

Ahh var det ikke lidt tilbage. Man fandt ud af at naturen har en vilje. Så en klippet streng groede sgu sammen igen.

Derfor begyndte man at klippe et stykke af strengen og smide væk. 1-0 til lægen

Måske.....jeg kender ikke fremgangsmåderne ved indgrebet og om man har finpudset dem. De episoder jeg kender til ligger 7-8 år tilbage eller der omkring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Mr Comeagain skrev, for 19 timer siden:

Fuldstændig uden for tråd må jeg lige fnise lidt. Ovenstående skrevet af en der kalder sig slemme Line, og nu er glædespige. Det er fandme sjovt. :D

Du har taget en del af mit skriv.

Det du har citeret er taget ud af en kontekst. 

Hvis du vil være sjov...så VÆR DET, men mit post var nu ment ganske alvorligt.

Ps. Hvis du havde fulgt lidt med omkring mig ville du nok ikke betegne mig som gp.

Jeg er lyserød, men ikke aktiv.

Knus Line.

Redigeret af Slemme Line
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Barske Rødskæg skrev, for 20 timer siden:

Jeg kan for mit eget vedkommende sige, at det er ikke lysten der forsvandt, det var evnen. 

@Barske Rødskæg det var på baggrund af ovenstående bemærkning jeg tolkede at du mente det var et fysisk problem.

Og ja. Jeg arbejder inden for sundhedsvæsenet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Barske Rødskæg skrev, for 4 minutter siden:

Så skulle du nok have læst hele indlægget. :D

Det har jeg gjort.

Jeg kommenterer stort set aldrig før jeg har læst ALLE indlæg i en tråd.

Min konklusion/opfattelse er altså stadig den samme.

Sorry, men det er sådan jeg forstår dit indlæg.

Hvad der skrives og er ment, er ikke altid hvad der konkluderes af læseren.

Men heldigvis har du jo oplyst mig nu;)

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 17 timer siden:

Du har taget en del af mit skriv.

Det du har citeret er taget ud af en kontekst. 

Hvis du vil være sjov...så VÆR DET, men mit post var nu ment ganske alvorligt.

Ps. Hvis du havde fulgt lidt med omkring mig ville du nok ikke betegne mig som gp.

Jeg er lyserød, men ikke aktiv.

Knus Line.

Det er jeg helt med på. Seriøs indlæg. Det var mit fnisen jeg mente der var uden for tråd. Og ja det er når man plukker i tekst og sammenhæng.

Synes jeg have tydeliggjort mit korte indlæg ikke skulle ses på med alvor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...