Mr Comeagain 492 Skrevet 7. April, 2019 Ja titlen siger jo det ret præcis. Synes ikke jeg kan spørge en mand på gaden. Tænker der må være nogen her der har erfaring. Har hørt en del om at ja ja den virker og du kan stadig få stå dreng. Men det er jeg egentlig ikke så bange for. Det er detaljer om følelsen efter udløsning jeg søger. Når du onanerer, eller for den sags skyld kommer under sex. Hvad føler du efter. Er det det samme. Når du er stresset og pumpet med energi, og så lige rykker den af 3 gange ude på firmaets toilet. Virker det. slapper du af. Eller er du stadig smask-liderlig og total ukoncentreret under mødet. Sådan nogle spørgsmål svar søger jeg. Følelsen indeni. Ok for mig hvis det er privat besked (selvom ordet hvis er ret frit her på EG) hvis det er for underligt/privat at melde ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 7. April, 2019 Der er ingen forskel.. bortset fra at der ikke kommer sædceller med ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 7. April, 2019 Mr Comeagain skrev, for 4 minutter siden: Ja titlen siger jo det ret præcis. Synes ikke jeg kan spørge en mand på gaden. Tænker der må være nogen her der har erfaring. Har hørt en del om at ja ja den virker og du kan stadig få stå dreng. Men det er jeg egentlig ikke så bange for. Det er detaljer om følelsen efter udløsning jeg søger. Når du onanerer, eller for den sags skyld kommer under sex. Hvad føler du efter. Er det det samme. Når du er stresset og pumpet med energi, og så lige rykker den af 3 gange ude på firmaets toilet. Virker det. slapper du af. Eller er du stadig smask-liderlig og total ukoncentreret under mødet. Sådan nogle spørgsmål svar søger jeg. Følelsen indeni. Ok for mig hvis det er privat besked (selvom ordet hvis er ret frit her på EG) hvis det er for underligt/privat at melde ud Hejsa! Ja der kan stadig komme sæd ud når du kommer. Sæden bliver lavet i sædblæren samt i prostata, hvilket ikke er påvirket af en sterilisering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 7. April, 2019 Ham den unge skrev, for 3 minutter siden: Hejsa! Ja der kan stadig komme sæd ud når du kommer. Sæden bliver lavet i sædblæren samt i prostata, hvilket ikke er påvirket af en sterilisering. øhhh misforstår jeg så ordet sterilisering eller sæd.?? Men det var for øvrigt slet ikke det jeg spurgte om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. April, 2019 Ham den unge skrev, for 9 minutter siden: Hejsa! Ja der kan stadig komme sæd ud når du kommer. Sæden bliver lavet i sædblæren samt i prostata, hvilket ikke er påvirket af en sterilisering. Det er ikke korrekt. Der kommer sædvæske ud, men den indholder ikke sæd. Sæden fremstilles i testiklerne og transporteres op i sædblæren via sædlederne. Det er disse sædledere der klippes over ved sterilisation. Dette gøres ved at der skæres et lille hul i begge sider af pungen og sædlederen fiskes ud, klippes over, underbindes og puttes tilbage igen. Det foregår i lokalbedøvelse. Se evt mere her https://da.wikipedia.org/wiki/Sædblære Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. April, 2019 Mr Comeagain skrev, for 23 minutter siden: Ja titlen siger jo det ret præcis. Synes ikke jeg kan spørge en mand på gaden. Tænker der må være nogen her der har erfaring. Har hørt en del om at ja ja den virker og du kan stadig få stå dreng. Men det er jeg egentlig ikke så bange for. Det er detaljer om følelsen efter udløsning jeg søger. Når du onanerer, eller for den sags skyld kommer under sex. Hvad føler du efter. Er det det samme. Når du er stresset og pumpet med energi, og så lige rykker den af 3 gange ude på firmaets toilet. Virker det. slapper du af. Eller er du stadig smask-liderlig og total ukoncentreret under mødet. Sådan nogle spørgsmål svar søger jeg. Følelsen indeni. Ok for mig hvis det er privat besked (selvom ordet hvis er ret frit her på EG) hvis det er for underligt/privat at melde ud Alt virker som før. Du kan ikke mærke nogen forskel overhovedet, andet en en sikker følelse af at du ikke kan gøre pigen gravid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 7. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Det er ikke korrekt. Der kommer sædvæske ud, men den indholder ikke sæd. Sæden fremstilles i testiklerne og transporteres op i sædblæren via sædlederne. Det er disse sædledere der klippes over ved sterilisation. Dette gøres ved at der skæres et lille hul i begge sider af pungen og sædlederen fiskes ud, klippes over, underbindes og puttes tilbage igen. Det foregår i lokalbedøvelse. Se evt mere her https://da.wikipedia.org/wiki/Sædblære https://www.mydr.com.au/mens-health/vasectomy-frequently-asked-questions Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. April, 2019 Ham den unge skrev, for 7 minutter siden: https://www.mydr.com.au/mens-health/vasectomy-frequently-asked-questions Hvad vil du sige med det link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 702 Skrevet 7. April, 2019 En af mine gæster er steriliseret og det har absolut ingen indflydelse på noget som helst hos ham, alt er som det altid har været bortset fra at han ikke kan gøre nogen gravid igen. Han ønskede ikke flere børn, derfor fik han det gjort. Rejsning, udløsning og følelsen bagefter har der ikke været forskel på overhovedet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 7. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Hvad vil du sige med det link? ah det var mig der havde læst forkert i din tekst. Carry on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden: andet en en sikker følelse af at du ikke kan gøre pigen gravid. Indgrebet er ikke 100 % sikkert mht. graviditet. Dette skriver du desuden også under på at du accepter. Der er flere sager hvert år hvor forældre søger erstatning for en graviditet der ikke skulle kunne finde sted men som sker alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. April, 2019 (edited) DK fyr 34 skrev, for 16 minutter siden: Indgrebet er ikke 100 % sikkert mht. graviditet. Dette skriver du desuden også under på at du accepter. Der er flere sager hvert år hvor forældre søger erstatning for en graviditet der ikke skulle kunne finde sted men som sker alligevel. Hm jeg skulle indlevere en prøve noget tid efter indgrebet. Lidt tid senere fik jeg at vide at den ikke indeholdt sædceller. Men det er vist rigtigt, at i sjældne tilfælde kan sædlederne finde hinanden igen og gro sammen. Redigeret 7. April, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden: Hm jeg skulle indlevere en prøve noget tid efter indgrebet. Lidt tid senere fik jeg at vide at den ikke indeholdt sædceller. Men det er vist rigtigt, at i sjældne tilfælde kan sædlederne finde hinanden igen og gro sammen. Jeg ved om et par som blev gravide efter et angreb og en abort var ikke i overenstemmelse med deres overbevisning og de søgte om erstatning for de udgiver en graviditet og et nyt barn ville medføre. De fik afslag med begrundelsen at de havde accepteret og underskrevet "vilkårene".... dette ligger nogle år tilbage og jeg ved ikke om det stadig forholder sig sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet 7. April, 2019 To måder at lave det på. Den ene måde (den jeg har fået lavet) klipper man sædstrengene over og klipper/ binder dem på en måde så de ikke kan genskabes, denne måde er næsten helt sikker på at man ikke laver uønskede børn med. Den anden måde klipper/ binder man på en måde så det kan genskabes, bruges ofte ved yngre mænd, så når de evt. finder en anden partner og ønsker børn igen, så kan man forsøge at genskabe evnen til at få børn. Denne metode er ikke så sikker som første metode, og ikke altid der kan genskabes. Jeg har selv den første metode, og alt virker som før, dog får jeg ikke børn når jeg tømmer mig. Fik testet min sæd efter indgrebet, og der er ingen sædceller igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gadedrengen 111 Skrevet 7. April, 2019 Om det virker? Nej hvis du gerne vil have flere børn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. April, 2019 Mr Comeagain skrev, for 2 timer siden: Ja titlen siger jo det ret præcis. Synes ikke jeg kan spørge en mand på gaden. Tænker der må være nogen her der har erfaring. Har hørt en del om at ja ja den virker og du kan stadig få stå dreng. Men det er jeg egentlig ikke så bange for. Det er detaljer om følelsen efter udløsning jeg søger. Når du onanerer, eller for den sags skyld kommer under sex. Hvad føler du efter. Er det det samme. Når du er stresset og pumpet med energi, og så lige rykker den af 3 gange ude på firmaets toilet. Virker det. slapper du af. Eller er du stadig smask-liderlig og total ukoncentreret under mødet. Sådan nogle spørgsmål svar søger jeg. Følelsen indeni. Ok for mig hvis det er privat besked (selvom ordet hvis er ret frit her på EG) hvis det er for underligt/privat at melde ud En sterilisation betyder blot, at sædstrengen skæres over, så du ikke kan befrugte en kvinde. Jeg har en mistanke om, at du forveksler dette med en prostataoperation. Får man prostatakræft og får fjernet organet, betyder det, at du har oplevet din sidste erektion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 7. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 1 time siden: Indgrebet er ikke 100 % sikkert mht. graviditet. Dette skriver du desuden også under på at du accepter. Der er flere sager hvert år hvor forældre søger erstatning for en graviditet der ikke skulle kunne finde sted men som sker alligevel. Noget siger mig, at en del af disse sager nok nærmere skyldes, at kvindmennesket ikke ønsker at bekende, at hun er ham utro. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 7. April, 2019 Borende X skrev, for 32 minutter siden: Får man prostatakræft og får fjernet organet, betyder det, at du har oplevet din sidste erektion. Hvis "organet" der fjernes ikke er penis, men derimod alene prostata, vil der være sandsynlighed for at man vil kunne opleve rejsningsproblemer - men det er ikke 100 % sikkert, at det bliver tilfældet, just saying... I så fald så findes der i dag heldigvis også god behandling og hjælpemidler, der kan afhjælpe de flestes behov... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 362 Skrevet 7. April, 2019 Har prøvet det. Ingen forskel at mærke for mig. Måske er man lidt mere liderlig fordi man ved at der ikke kan komme børn ud af et engangsknald. T 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 7. April, 2019 Jeg vil da lige sige tak for de mange oplysninger. Har overvejet det, men der er noget psykisk, der holder mig tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 7. April, 2019 Mr Comeagain skrev, for 4 timer siden: Sådan nogle spørgsmål svar søger jeg. Følelsen indeni. Skovfogeden skrev, for 44 minutter siden: Har overvejet det, men der er noget psykisk, der holder mig tilbage. For langt de fleste fungerer det upåklageligt, med mindre de ønsker børn. Jeg fik det foretaget for snart 20 år siden, og det har ikke været uden problemer. Jeg fik fra dag 1 rejsningsbesvær, og i efter yderligere 1 år var jeg totalt ude af stand til at få den op og stå. Læger, psykologer, sexologer og et par alternative behandlere har forsøgt mange ting. Jeg har virkelig arbejdet med problemet, men det gik flere år før jeg kunne få den op og stå ved hjælp at potensmidler. Jeg kan for mit eget vedkommende sige, at det er ikke lysten der forsvandt, det var evnen. Idag har jeg lært at leve med potensmidler, og jeg er også nået en alder, hvor samværet nok rangerer højere end selve sexen, men havde jeg kunnet vælge om, havde jeg fundet en anden præventionsform for 20 år siden. Det der med at skyde med løst krudt, fungerede ikke for mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 7. April, 2019 (edited) Skovfogeden skrev, for 49 minutter siden: Jeg vil da lige sige tak for de mange oplysninger. Har overvejet det, men der er noget psykisk, der holder mig tilbage. Jeg har været sammen med en god håndfuld mænd der var steriliserede De havde haft samme tanker som dig- dog uden grund. Alternativt kan din samlever jo også lade sig sterilisere- Det gjorde jeg for min mand. @Barske Rødskæg det var da en frygtelig gene. Og det er påvist at det var selve klipningen af sædstrengene der udgjorde problemet - eller ? Hvis potensmidler virker- så lyder det som et psykisk blok. Redigeret 7. April, 2019 af Slemme Line Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 7. April, 2019 Slemme Line skrev, 1 time siden: Alternativt kan din samlever jo også lade sig sterilisere- Det gjorde jeg for min mand. Fuldstændig uden for tråd må jeg lige fnise lidt. Ovenstående skrevet af en der kalder sig slemme Line, og nu er glædespige. Det er fandme sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 7. April, 2019 (edited) Slemme Line skrev, 1 time siden: @Barske Rødskæg det var da en frygtelig gene. Og det er påvist at det var selve klipningen af sædstrengene der udgjorde problemet - eller ? @Slemme Line Nu bryster du dig normalt af at være ansat i sundsuvæsenet. Så jeg forstår virkelig ikke din bemærkning. Hvis du læser mit svar handler det om psykiske følger og følelser af indgrebet. Dernæst har jeg beskrevet undersøgelser hos læger, så nej der er ingen fysiske årsager. Endeligt drejer det sig jo normalt om ansvarsfraskrivelse, når sundheds personale, skal udtale sig om noget som helst. Jeg havde indtil indgrebet et yderst velfungerende sexliv, med både kone og elskerinde. Jeg har efter indgrebet ikke haft et eneste velfungerende samleje uden hjælpemidler. Følelsen af kun at skyde med løst krudt, har åbenbart større betydning for mig end gennemsnittet, og ja det er psykisk. Den mest morsomme oplevelse jeg har haft med sundhedsuvæsenet i den anledning, var en overlæge, som et årstid efter konkluderende, at min manglende evne skyldtes rygning, og at det tilfældigvis var opstået selv samme dag som sterilisationen. Stor respekt. Redigeret 7. April, 2019 af Barske Rødskæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 7. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 5 timer siden: Indgrebet er ikke 100 % sikkert mht. graviditet. Dette skriver du desuden også under på at du accepter. Der er flere sager hvert år hvor forældre søger erstatning for en graviditet der ikke skulle kunne finde sted men som sker alligevel. Ahh var det ikke lidt tilbage. Man fandt ud af at naturen har en vilje. Så en klippet streng groede sgu sammen igen. Derfor begyndte man at klippe et stykke af strengen og smide væk. 1-0 til lægen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg