Hop til indhold
Guest Jydemedattitude

Tak for kaffe

Recommended Posts

@Røvslikker vi driver hver især vores forretninger som der nu en gang passer vores temperament bedst.

jeg har også i gemmen min tid fået div råd om alt virkelig alt. Du har ingen ide om hvor mange råd man ikke kan nå at få. 

Lige fra at sætte mine priser ned, til aircon   til at gå på pension. 

Nu er det min forretning og ingen kommer og klapper mig på hovede når det går godt og ingen ager mig på kinden når jeg ikke tjener penge. Så ingen skal fortælle mig hvordan jeg skal drive min forretning for ingen ved hvordan min forretning køre bedst ud over mig selv. 

Måske det er derfor at @Jydemedattitude reagere som hun gør ....

MH 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Madame Helene skrev, for 6 timer siden:

Så ingen skal fortælle mig hvordan jeg skal drive min forretning for ingen ved hvordan min forretning køre bedst ud over mig selv.

...det er selvfølgelig op til dig hvordan du vil køre din gesjæft, "ingen skal komme og fortælle mig noget, og slet ikke kommentere på det" ...jojo rent markedsførings mæssigt under normale forhold er det jo det rene selvmord, fortæller ganske godt hvor overliggeren er placeret i købesex branchen.

...i normal faglig tale går det under produktudvikling, det her er total waist off time ;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Røvslikker jeg tror ikke du finder en som har produktudvikler som meget som jeg har, du finder heller ingen som er så enovation ivrig som jeg er - på rigtig mange måder har jeg forandret meget - ikke mindst til gavn for min forretning. 

Her taler vi om i Danmark

Jeg var blandt de første som fik hjemmeside

jeg var blandt de aller første som lavede video på nettet 

jeg var den første i danmark som havde en betalings løsning som kunne håndtere kreditkort

jeg var den første som kunne modtage dankort som betalingløsning på nettet

jeg lave sammen med @Lady Cherie forløberen for GB/pussypartyer ect, SM partyer

jeg har så også en masse andre ting som er ret fag specifikke som for dig ville være uinteressante men jeg ved hvad det vil sige at udvikle en forretning  

MH 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.

@Madame Helenedu har fuldstændig ret. Personligt har jeg været væk fra eroguide i et års tid og ikke meget har ændret sig og måske skal det heller ikke det. 

Men må da indrømme, at da jeg i dag så en der forespurgte om blow uden gummi er en god ide blev jeg sgu lidt træt.... Sorry, men come on... for fanden da :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...