Hop til indhold
Guest Gentleman Finn

Grøndlandske

Recommended Posts

Guest Gentleman Finn

Hej.

Ved I hvor jeg kan finde grøndlandske gp´ere? 

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det nemmeste er nok, at du tager en tur derop. Der er her masser af villige piger, der oven i købet ikke koster noget ud over lidt immiaq. Det er et gammelt kulturtræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentleman Finn

Der var en i århus n engang. Nogen der kender hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag på Mallorca Bar i Aalborg. 

Der er et par stykker. Er bla blevet tilbudt en sutter på toilettet for kr 100. Det takkede jeg dog pænt nej tak til da ikke havde nogle tænder tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Tag på Mallorca Bar i Aalborg. 

Der er et par stykker. Er bla blevet tilbudt en sutter på toilettet for kr 100. Det takkede jeg dog pænt nej tak til da ikke havde nogle tænder tilbage. 

Hellere være konge på Grønland end stodder i Ålborg :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Tag på Mallorca Bar i Aalborg. 

Der er et par stykker. Er bla blevet tilbudt en sutter på toilettet for kr 100. Det takkede jeg dog pænt nej tak til da ikke havde nogle tænder tilbage. 

Nu var det vel næppe tænderne hun sku bruge, ku jo ha vidst sig det var en fordel uden tænder, sæt nu, hun ikk ku styre dem :P

Ja sorry min sorte humor :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 40 minutter siden:

Tag på Mallorca Bar i Aalborg. 

Der er et par stykker. Er bla blevet tilbudt en sutter på toilettet for kr 100. Det takkede jeg dog pænt nej tak til da ikke havde nogle tænder tilbage. 

Nu går der lidt af en djævel i mig, idet jeg har en fortid på Grønland.

Et af de grønlandske partier er Atassut, samhørighedspartiet, og med en lille sproglig forvrængning – idet "t" på grønlandsk udtales som et læspende dansk "d" – var der jo ikke langt til, at det danske folkevid udtalte det på en slags jysk: "A ka' sut".

Og jeg fornemmede, at Johan Abelsen, der talte et flot dansk, af og til spillede lidt på det, når han oplæste "radioavisi" på dansk i den grønlandske radio. Han var grangiveligt en spøgefugl.

Og her er en uden tænder vel et rigtigt godt bud – hvis det altså er fortænderne!

Jeg har nemlig oplevet tandrige (sic!) glædespiger, der nærmest har flået min mandlige pryd, som om det var en slagtemoden ål. Og det gjorde sgu' lidt halv- for ikke at sige hel ondt.

Så en "A ka' sut" uden tænder er vel ved at være et drømmescenarium?

Redigeret af Borende X
sdavefegl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 52 minutter siden:

Nu går der lidt af en djævel i mig, idet jeg har en fortid på Grønland.

Et af de grønlandske partier er Atassut, samhørighedspartiet, og med en lille sproglig forvrængning – idet "t" på grønlandsk udtales som et læspende dansk "d" – var der jo ikke langt til, at det danske folkevid udtalte det på en slags jysk: "A ka' sut".

Og jeg fornemmede, at Johan Abelsen, der talte et flot dansk, af og til spillede lidt på det, når han oplæste "radioavisi" på dansk i den grønlandske radio. Han var grangiveligt en spøgefugl.

Og her er en uden tænder vel et rigtigt godt bud – hvis det altså er fortænderne!

Jeg har nemlig oplevet tandrige (sic!) glædespiger, der nærmest har flået min mandlige pryd, som om det var en slagtemoden ål. Og det gjorde sgu' lidt halv- for ikke at sige hel ondt.

Så en "A ka' sut" uden tænder er vel ved at være et drømmescenarium?

Og når hun er færdig må det være A ku sut ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Nu går der lidt af en djævel i mig, idet jeg har en fortid på Grønland.

Et af de grønlandske partier er Atassut, samhørighedspartiet, og med en lille sproglig forvrængning – idet "t" på grønlandsk udtales som et læspende dansk "d" – var der jo ikke langt til, at det danske folkevid udtalte det på en slags jysk: "A ka' sut".

Og jeg fornemmede, at Johan Abelsen, der talte et flot dansk, af og til spillede lidt på det, når han oplæste "radioavisi" på dansk i den grønlandske radio. Han var grangiveligt en spøgefugl.

Og her er en uden tænder vel et rigtigt godt bud – hvis det altså er fortænderne!

Jeg har nemlig oplevet tandrige (sic!) glædespiger, der nærmest har flået min mandlige pryd, som om det var en slagtemoden ål. Og det gjorde sgu' lidt halv- for ikke at sige hel ondt.

Så en "A ka' sut" uden tænder er vel ved at være et drømmescenarium?

Hvor møder man friske frække tøzer deroppe i SFJ eller JAV ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 32 minutter siden:

Hvor møder man friske frække tøzer deroppe i SFJ eller JAV ?

Jeg ved ikke, hvordan forholdene er nu om dage i Søndre Strømfjord (Kangerlussuaq), men da jeg var på jævnlige gennemrejser for år tilbage, hændte det af og til, at man "sad fast" grundet dårligt flyvevejr til kysten og blev indkvarteret på hotellet. Her fandt man af og til villige damer, når de efter et par dages isolering efter ren kedsomhed eller eventyrlyst samt naturens gang efterhånden var blevet lystne.

Men ét er lufthavnen på gennemrejse, og noget helt andet er at blive "sluppet løs" på kysten.

Her kan jeg anbefale, at du i Godthåb (Nuuk), hvis du tager dertil, går på "Mutten", Kirstinemut, som betyder noget i retning af "hos Kirstine". Her kan man slå sig løs inden for de almindeligt accepterede tøjler, og her er der overordentlig stor sandsynlighed for fangst. Både blandt teenagere, yngre kvinder, samt især enlige mødre, der har anbragt børnene hos bedsteforældrene for at kunne "komme en tur på pinebænken".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Finn skrev, for 15 minutter siden:

hvad skete der lige her

Der skete faktisk det, at du spurgte om, hvor du kunne finde grønlandske glædespiger.

Her svarede jeg så, at det – henset til glædespigeprisen i Danmark – måske nok kunne betale sig at tage til Grønland for at få opfyldt dén drøm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Finn skrev, for 59 minutter siden:

hvad skete der lige her

Dit tråd er blevet Borende x'et. Dvs. afsporelser, atter flere tusinde ligegyldigt indlæg med snik snak fra ham, små mærkelige kommentarer som skulle forestille sig at være sjove osv osv osv...gab

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, for 11 minutter siden:

Dit tråd er blevet Borende x'et. Dvs. afsporelser, atter flere tusinde ligegyldigt indlæg med snik snak fra ham, små mærkelige kommentarer som skulle forestille sig at være sjove osv osv osv...gab

Og hvad har DU så i tidens løb, altså de snart fem år, du har været herinde, med dine 61 indlæg bidraget med af lystige og væsentlige indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afsporet igen af tomme og ligegyldige anekdoter. Hvorfor skal høhø-banden have frit spil til at afspore igen og igen. 

 

Kom nu med reelle anbefalinger til grønlandske piger i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den ‎07‎-‎04‎-‎2019 at 20:50:

Jeg ved ikke, hvordan forholdene er nu om dage i Søndre Strømfjord (Kangerlussuaq), men da jeg var på jævnlige gennemrejser for år tilbage, hændte det af og til, at man "sad fast" grundet dårligt flyvevejr til kysten og blev indkvarteret på hotellet. Her fandt man af og til villige damer, når de efter et par dages isolering efter ren kedsomhed eller eventyrlyst samt naturens gang efterhånden var blevet lystne.

Men ét er lufthavnen på gennemrejse, og noget helt andet er at blive "sluppet løs" på kysten.

Her kan jeg anbefale, at du i Godthåb (Nuuk), hvis du tager dertil, går på "Mutten", Kirstinemut, som betyder noget i retning af "hos Kirstine". Her kan man slå sig løs inden for de almindeligt accepterede tøjler, og her er der overordentlig stor sandsynlighed for fangst. Både blandt teenagere, yngre kvinder, samt især enlige mødre, der har anbragt børnene hos bedsteforældrene for at kunne "komme en tur på pinebænken".

Takker ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...