Guest Sweex Skrevet 7. April, 2019 Jeg sad lige og læste @FrokostUartigs blok. Hun har blandt andet skrevet et indlæg om at blive taget for givet. Noget med at mænd tager for givet når hun agerer internet flirt i flere dage, uden at det ender op med et møde. Min hjerne begyndte at spinne den tanke og jeg stillede mig selv et spørgsmål, som jeg ikke kan svare på... Hvis nu jeg lærer en gp rigtig godt at kende, og vedkomne godt kan lide mig, og derfor tænker at i dag skal sweex have på den helt store klinge. Så hun giver den Max gas. Gas i 2 timer, med sprøjteorgasmer og der skal den have, velvidende at sweex kun har bestilt en time og betalt for en time. Tager jeg hende så for givet, hvis jeg bare lader som ingenting, i forhold til penge, men selvfølgelig takker hende for en god omgang sex? Jeg spørger fordi jeg ikke kan se at manden der har flirtet med @FrokostUartig i flere dage, uden at besøge hende, har gjort noget galt. For hun har vel også nydt at flirte, for ellers gjorde hun det vel ikke. Eller er det bare en af de ting mænd (eller bare mig) ikke forstår Håber i kan se relationerne mellem de 2 scenarier... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Hvis du får længere tid end den bestilte (og betalte), så opfatter jeg det som et udtryk for, at pigen også har nydt det, at hun synes du er rar, og at hendes primære formål med det hele er nærvær og sex, og at pengene kun er en (meget) positiv sidegevinst. Hvis du som mand flirter med en pige uden at lukke en aftale, så kan der være flere årsager. Måske har du ikke modet, måske føler du dig usikker på, om der er den fornødne kemi, eller også er du bare typen, der finder tilfredsstillelse i "flirten". Nogle piger er nok hurtige til at cutte af, men dem, der flirter med, gør det formentlig fordi de har et ønske om at indgå i en relation, der dels kan føre til en god seksuel oplevelse, og dels en indtjening. Jeg ved ikke præcist, hvordan pigerne opfatter det, men for mig må det handle om, at pigerne bør betragte sig som en slags håndværkere, der også investerer tid i en forventet "ordre", hvor "salgsarbejdet" indregnes i prisen. Nogle tilbud bliver accepteret og ender med levering af et stykke arbejde og betaling for samme, mens andre tilbud ikke bliver til noget. Når det så er sagt, så skal vi som kunder selvfølgelig ikke misbruge pigernes tid, men kun indgå i processen, hvis vi reelt har et ønske og at købe varen. Håber det giver mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 7. April, 2019 Lasse55 skrev, for 6 minutter siden: Hvis du får længere tid end den bestilte (og betalte), så opfatter jeg det som et udtryk for, at pigen også har nydt det, at hun synes du er rar, og at hendes primære formål med det hele er nærvær og sex, og at pengene kun er en (meget) positiv sidegevinst. Hvis du som mand flirter med en pige uden at lukke en aftale, så kan der være flere årsager. Måske har du ikke modet, måske føler du dig usikker på, om der er den fornødne kemi, eller også er du bare typen, der finder tilfredsstillelse i "flirten". Nogle piger er nok hurtige til at cutte af, men dem, der flirter med, gør det formentlig fordi de har et ønske om at indgå i en relation, der dels kan føre til en god seksuel oplevelse, og dels en indtjening. Jeg ved ikke præcist, hvordan pigerne opfatter det, men for mig må det handle om, at pigerne bør betragte sig som en slags håndværkere, der også investerer tid i en forventet "ordre", hvor "salgsarbejdet" indregnes i prisen. Nogle tilbud bliver accepteret og ender med levering af et stykke arbejde og betaling for samme, mens andre tilbud ikke bliver til noget. Når det så er sagt, så skal vi som kunder selvfølgelig ikke misbruge pigernes tid, men kun indgå i processen, hvis vi reelt har et ønske og at købe varen. Håber det giver mening. Det var så pedagoisk så selv en 8 årig kan forstå det Mange tak, nu forstår jeg forskellen. Jeg mente nemlig at det var samme scenarie og troede jeg havde gjort noget galt ift. Til at tro om pigen skulle have haft en ekstra erkendelse for at give den gas i 2 timer. I min verden er det som du beskriver. Hun nyder det, så hvorfor skal jeg betale ekstra. Hun burde give mig rabat for at nyde det så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Det lyder til vi er enige, men måske en gp har lyst til at deltage i tråden, så eventuelle misforståelser kan blive udryddet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 7. April, 2019 Lasse55 skrev, for 21 minutter siden: Det lyder til vi er enige, men måske en gp har lyst til at deltage i tråden, så eventuelle misforståelser kan blive udryddet. Det var nemlig mit håb... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 Mon ikke de fleste GPere, som deltager herinde - er ude og nyde solen i dag ? Tænker jeg... Der var jeg i al fald selv, men jeg bidrager da gerne med indsigt. De scenarier du beskriver, er helt forskellige. Jeg skriver om de mænd, som jeg kender igennem længere tid, og som begynder at udvise en "tage for givet" tilgang til nonstop online flirt, spørge om det passer en dag på et tidspunkt og så undlade at melde tilbage - velvidende, at jeg nok har afsat tiden til hans besøg - og når jeg så rykker for melding - er han da lige nede til noget tamtam på fritten.. Den slags taget for givet adfærd. Den variable, hvor vi opsluges og glemmer tid - handler om gensidighed - det andet er ganske enkelt dårlig opdragelse. Og det er bestemt ikke kunde-pleje, hvis det sker igen og igen, at han udviser samme adfærd. Kundepleje ydes med stor fornøjelse, når kunden udviser trofasthed, overholder aftaler og ellers forstår at respektere kvinder. Mit indlæg handler om de mænd, som glemmer at respektere os. Eller mig måske - for jeg skriver kun på egne vegne og om mine egne erfaringer. Hvordan andre GPere oplever den slags adfærd og om det irriterer dem - har jeg svært ved at tilkendegive noget om. Men i min bog er det no-go. Jeg har sagt fra over for de mænd - fordi jeg simpelthen har arbejdet med salg i for mange år til at mene, at det er god kunde-adfærd. Og så må man gerne "handle" et andet sted end hos mig. God kundepleje i min optik - i dette forum - er bla. at glemme tid og sted med de mænd, som vender tilbage igen og igen. Hvor betalingen for den halve time - kommer til at dække mere. Hvor meget mere afhænger ofte af hans muligheder... og sjældent om mine. Jeg afvikler sjældent en ekstra aftale efter en fast kundes besøg. Simpelthen fordi jeg ikke ønsker at have travlt, fordi vi nok også lige small-talker og er i gang lidt længere tid. Men at spilde min tid på mænd, som bare vil have online-lir - af alle mulige årsager - er ikke min ting.. Om det så dur for alle mænd - niksen. Og er mit alternativ så for alle mænd - niksen. Men de rette mænd vil opleve, at jeg fortaber mig, fordyber mig og giver af hele mig, når de kommer forbi.. Og det er jo heller ikke for alle mænd.. Mere du ønsker at vide ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden: Mon ikke de fleste GPere, som deltager herinde - er ude og nyde solen i dag ? Tænker jeg... Der var jeg i al fald selv, men jeg bidrager da gerne med indsigt. De scenarier du beskriver, er helt forskellige. Jeg skriver om de mænd, som jeg kender igennem længere tid, og som begynder at udvise en "tage for givet" tilgang til nonstop online flirt, spørge om det passer en dag på et tidspunkt og så undlade at melde tilbage - velvidende, at jeg nok har afsat tiden til hans besøg - og når jeg så rykker for melding - er han da lige nede til noget tamtam på fritten.. Den slags taget for givet adfærd. Den variable, hvor vi opsluges og glemmer tid - handler om gensidighed - det andet er ganske enkelt dårlig opdragelse. Og det er bestemt ikke kunde-pleje, hvis det sker igen og igen, at han udviser samme adfærd. Kundepleje ydes med stor fornøjelse, når kunden udviser trofasthed, overholder aftaler og ellers forstår at respektere kvinder. Mit indlæg handler om de mænd, som glemmer at respektere os. Eller mig måske - for jeg skriver kun på egne vegne og om mine egne erfaringer. Hvordan andre GPere oplever den slags adfærd og om det irriterer dem - har jeg svært ved at tilkendegive noget om. Men i min bog er det no-go. Jeg har sagt fra over for de mænd - fordi jeg simpelthen har arbejdet med salg i for mange år til at mene, at det er god kunde-adfærd. Og så må man gerne "handle" et andet sted end hos mig. God kundepleje i min optik - i dette forum - er bla. at glemme tid og sted med de mænd, som vender tilbage igen og igen. Hvor betalingen for den halve time - kommer til at dække mere. Hvor meget mere afhænger ofte af hans muligheder... og sjældent om mine. Jeg afvikler sjældent en ekstra aftale efter en fast kundes besøg. Simpelthen fordi jeg ikke ønsker at have travlt, fordi vi nok også lige small-talker og er i gang lidt længere tid. Men at spilde min tid på mænd, som bare vil have online-lir - af alle mulige årsager - er ikke min ting.. Om det så dur for alle mænd - niksen. Og er mit alternativ så for alle mænd - niksen. Men de rette mænd vil opleve, at jeg fortaber mig, fordyber mig og giver af hele mig, når de kommer forbi.. Og det er jo heller ikke for alle mænd.. Mere du ønsker at vide ?? Frokost uartig, Jeg er lidt i tvivl, men jeg opfatter det sådan, at du ikke er helt enig i mine betragtninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Jeg skal understrege, at jeg havde en god oplevelse hos FrokostUartig, hvor jeg også blev overrasket over, at der var gået så lang tid. Vi har efterfølgende været i kontakt, men det har bare ikke lige kunne passe, derfor har jeg ikke haft mit nr. 2 besøg hos dig endnu. Det håber jeg ikke falder ind under din opfattelse af "nogo" og spild af din tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 7. April, 2019 (edited) Nu er jeg en af dem der kan lide at få flirten med. Men er meget opmærksom på ikke at misbruge pigernes tid. (En sådan envejs "flirt" vil jo egentlig heller ikke tænde mig) Jeg indgår en aftale, og så flirter jeg lidt bagefter. sms om jeg glæder mig til at se dem, tænder på hendes foto, kan ikke vente med at dufte hende igen, osv. Men får jeg ikke svar eller leg tilbage i samme stil, så stopper jeg bare. Nogle vil, og nogle vil overhovedet ikke. Spurgte en direkte engang om jeg kunne få det med. Og det var KLART nej Hun sagde at hun var luder, ikke en kæreste. Jeg tænkte bare. Jeg kan købe din nøgne krop, men ikke dine tommelfingre. Men jeg forstår godt pointen. Også som i 2 skriver ovenfor. Gør det ved piger jeg har mødt før, booker en ny tid. og dagen op til kan jeg i flirte, og får flere kinky svar tilbage. Jeg flirter på dagen for aftalen. Ikke meget før, kun fx "glæder mig til at ses i morgen" Men det er ligeså meget bekræfte booking. Men flirter aldrig efter et besøg. Så er aftalen slut, og min brug af hendes tid. Har flere gange måttet sende en jeg kender godt smask-liderlig ind til en af jer brødre. Med min sms (åhh nej stakkels mand, du splitter ham jo ad) Hendes svar er "din skyld" I kan takke mig senere Den anden del er for pigens egen regning. Har også prøvet 1 time og få 2 med fuld skrald. Eller en anden gang hvor jeg betaler fro en time med superfransk. Jeg går amok og sluger hende rå, den lækre tøs. og hun den anden vej. Til sidst får jeg kanon blowjob... og ligger så der og siger no no i´m comming, stop stop... og hendes læber bare glider helt i bund. Det kostede ikke mere end et stort smil da hun til sidst slap banditten og kiggede op på mig igen. Hun så meget tilfreds ud. Slet ikke som om hun ville kræve flere penge. Har prøvet 1 time total lækker sex, og gik i bad. Bagefter lukkede hun mig ikke ud, men ind i rummet igen, der sad vi påklædte på sengen i 1 time og talte. Og denne her tænder mig vildt meget. En sød pige jeg kendte i flere år. Som regel var det ca 1,5 time med alt på menuen + lidt der ikke findes. Det der også tænder mig er at jeg betalte hende når vi var færdige. Gav hende en lukket kuvert (Sekretær bonus) som hun bare lægger på bordet med et smil, og siger "Tak for i dag". De første gange var en time, men det udviklede sig. Men allerede første gang fik jeg super service og betalte lidt ekstra. Så efter det bestilte jeg bare tid. (ikke 1 time) og så gik vi amok til jeg var ødelagt. Vi havde en sjov point-score ting hvor hun sagde jeg aldrig kom til at indhente hende. For på 1,5 time kom hun ofte 2 gange og jeg 1. Det er vel et nederlag jeg må lære at leve med tænker jeg. Redigeret 7. April, 2019 af Mr Comeagain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 Jeg synes da, at jeg deler mine pointer @Lasse55 ? Jeg går ikke ind i dine meldinger - jeg kommer såmænd bare med mit bidrag. Jeg er således hverken uenig ell enig i hele dit indlæg - men har læst din melding og mener, at du dækker det ind, som du synes. Og det er skønt. Jeg bidrager så med mit - og du besvarer jo @Sweex ´s spørgsmål - med dine meninger/erfaringer/indsigter. Jeg er ikke typen, som så gennemgår andres meldinger og besvarer punktvis.. - men bidrager som sagt med min tilgang.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 … haha - jeg må sgu gøre noget galt, ingen af mine faste, som får masser af "kundepleje" - har nogensinde givet mig ekstra.. Åh, jeg er så jubel-naiv.. - der kan vist skrives bøger om den slags... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 @Lasse55 - jamen nej, da absolut ikke.. Det jeg skriver om, er en helt anden kategori af mænd... og det var sidste år. Jeg har heldigvis ikke flere af den slags mænd i min "fold".. - og mon ikke, at vi finder en anden skøn gang snart.. ? Selv om mine tidsmæssige muligheder snart forandrer sig til det lidt mindre fleksible.. - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Ja, men så giver det vel meget god mening @FrokostUartig Jeg håber da, at der bliver en nr. 2 gang hos dig. Måske er det blot mit intellekt, der ikke helt matcher dit, og som derfor gør, at jeg måske har svært ved helt at følge med. Min opfattelse af dig er, at du er klog over gennemsnittet, dejlig, sexet, en frækkert på den fedeste måde, empatisk og indlevende.....og alt mulig andet positivt. Dejlig søndag til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 Åh, hvor er du dog sød @Lasse55 - det var meget smukke og skønne ord at læse midt i solen.. Nu er jeg helt glad.. Og ja, jeg er nok ikke helt som andre kvinder.. og du har endda bare set en brøkdel.. - jeg vil glæde mig til vi igen matcher kalender og finder en tid til at nyde hinandens selskab og "dynamik"... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Så er jeg rolig, og jeg håber, at vi snart får lejlighed til det næste skridt. Jeg er jo spændt på indholdet i din taske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 Uuuhhhhh - schhhhhhh @Lasse55 - ikke sladre om tasken vel.. det er en hemmelighed, som kun deles med de mænd, som rent faktisk kommer forbi.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 7. April, 2019 Takker for dit synspunkt @FrokostUartig Jeg kan godt se nu, at de 2 scenarier ikke var det samme. Som sagt blev mit scenarie også bare tænkt ud fra dit skriv. Jeg er ikke god til at flirte, da jeg nok er for direkte i manges øjne. Så derfor forstår jeg nok heller ikke akten og hvad det indebærer. Jeg tænkte bare at det gik begge veje og du også brugte det til noget andet end kundetilgang. Min situation med en pige der giver mig ekstra tid eller service, sætter mig altid i en akavet situation. Jeg køber nemlig sex for at få sex uden alt det besværlige. Det indebærer også flirten først og alt det der kikset bedtalk som jeg er så dårlig til. Jeg har kun gjort det 2 gange med 2 forskellige gp'er og begge gange blev det kikset. Derfor ved jeg ikke hvad jeg skal stille op når de uventet går den Ekstra mil for mig. Jeg har jo ikke lagt op til noget ekstra, jeg vil bare have det dejligt med dem og pengene er for mig en måde jeg sikrer mig på at det også er fair for pigen og så håber jeg bare hun også nyder det i mellemtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Jeg sladrer ikke. Alle damer har vel en taske? Indholdet er nok overvejende det samme - med større eller mindre afvigelser, men jeg ved jo heller ikke, hvad du har i din taske - endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 Jamen det er også tilfældet for mange af mine besøgende @Sweex - som har samme ønske, udfordring ell tilgang, som du bidrager med. Og deri ligger der jo noget for mange af disse mænd i mit koncept. Jeg er også selv meget direkte og ligepå - og ja, jeg kan sagtens flirte de fleste i bund med dirty talk - men det er jo også afhængig af mandens ønsker og behov.. Mit blogindlæg handler specifikt om mænd, som bruger mere tid på at flirte uden formål og de udfordringer det giver, når jeg så venter på dem og de har "glemt" at de har spurgt om tid.. Det skete en hel del gange sidste år og jeg blev simpelthen så fucking træt af det - at jeg fik luft på bloggen. Hurra for at have sit eget forum, hvor mine frustrationer også kan få et frirum. Og til al held kan jeg jo bare sige nej tak til den slags mænd, når jeg ikke gider dem længere.. Jeg vælger jo heldigvis selv, om jeg vil knalde med en mand, fordi jeg jo er mig selv... Som skrevet - har jeg mange besøgende, som smutter hurtigt og "bare" kommer fordi det er let at mødes med mig. Smalltalk er ikke nødvendigvis en del af pakken, heller ikke flirten.. men lækker sex - ligetil og klar, parat, knald - er også på menuen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 Jojo, det har de nok - men @Lasse55 - når det skrives her, er det jo implicit at indholdet er uartig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 (edited) Håber ikke jeg har overtrådt reglerne og beklager gerne, hvis det er tilfældet. Redigeret 7. April, 2019 af Lasse55 Gentagelse af tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. April, 2019 @Lasse55 - sorry hvis det ikke fremgår, at jeg joker.. jeg mangler de der voldsomme grine-smileys lige nu.. Du skal bare give den gas - jeg flirter lidt med dig - en moderat form for mindfuck, fordi du nu bliver usikker på, om hvad der sker.. det er alt sammen en del af hele det scenario, som der gerne skulle medføre noget ekstra ved dit næste besøg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 FrokostUartig skrev, 1 time siden: @Lasse55 - sorry hvis det ikke fremgår, at jeg joker.. jeg mangler de der voldsomme grine-smileys lige nu.. Du skal bare give den gas - jeg flirter lidt med dig - en moderat form for mindfuck, fordi du nu bliver usikker på, om hvad der sker.. det er alt sammen en del af hele det scenario, som der gerne skulle medføre noget ekstra ved dit næste besøg... Jeg fornemmer det godt, og det føles godt, og det du skriver giver mig et hint om, hvad der venter. Det ser jeg frem til. Ha nu en dejlig søndag aften og nyd de sidste solstråler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 491 Skrevet 8. April, 2019 (edited) Hej frokost uartig jo kender det godt, det bliver brugt som en “lir mig lige lidt op” inden jeg måske vil besøge dig eller det er så vildt frækt at du skriver liderligt til mig. Det er grænse overskridende at opleve, svært at stoppe, men vildt respektløs at de mænd som bliver ved med at sende sms på denne massive måde ikke regner min tid for noget. MH Redigeret 8. April, 2019 af Madame Helene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 9. April, 2019 Jeg har faktisk reflekteret over temaet i dag - og er kommet frem til noget helt andet. Disse mænds "manglende respekt for vores tid" - udviser faktisk en grund-mangel på respekt for deres egne væsner og behov. Ikke i forhold til os - men til de relationer, som de selv er engageret i. Ofte er disse relationer utilfredsstillende og mændene søger så at bruge os bla. (kunne også være en elskerinde, en kvindelig kollega ell anden kvindelig væsen) til at køre deres eget aflad af på. Så den reaktion de får fra os - såfremt vi vælger at reagere, hvilket jeg eksempelvis gør - giver dem en følelse af hvor lidt de er værd som mennesker. Og så får vi lige rettet balancen op igen, fordi de jo ret beset er i færd med at søge efter sex med anden end primær partner, og dermed er "slette mennesker, som fortjener straf". Hvordan vi så vælger at reagere - siger noget om vores selv-billed. Hvordan vi ønsker at behandle os selv og hvordan vi føler det om os selv. (jeg bliver eks. ret vred, fordi jeg føler, at de spilder min tid, som jeg kunne have brugt på anden vis. Men jeg kunne også være ligeglad med disse handlinger, erkende at det nu er det, de gør og så gå videre. Min reaktion siger noget om mig og mit forhold til mig selv... hmmm - tænker så lige over, hvordan jeg gerne vil ændre på dette fremadrettet.. ) Men jeg kan lade være med at give ham det, som han eftersøger - nemlig min reaktion og vrede. Jeg kan trække på skuldrene og sige til mig selv, at han ikke er bedre værd, selv når jeg har "investeret" masser af kundepleje, som vi brugte som beskrivelse af det, de får med masser af online-gratis-lir.. Og det er måske den bedre reaktion. At trække på skuldrene og tænke "pyt". Så frem med pyt-knappen - opfordringen gælder OGSÅ mig - hvorfor mon blive ved med at give, selv når de også ønsker din vrede ? PEACE out Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg