Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

efter en længere pause, er jeg gået på krigsstien igen. 

Denne gang gik det ud over denne fantastiske kvinde: https://annoncelight.dk/showad/272472

Stedet var Ballerup, en privat diskret adresse, med dørtelefon. Fik adressen 15 min før. Havde skrevet sammen med hende på mail og alt flød som skidt fra en spædekalv. Hun ønskede røvpuling og fanden tag mig om jeg ikke ville efterkomme det ønske! 

Vel ankommet kunne jeg  nyde hendes krop. Hun er som hun skriver, ca 33-35 år, 160 cm og vel 57-59 kg. Lille stram røv og små lækre b skåle. Kønt ansigt og brunt hår. Meget behagelig personlighed, ganske givet sub. 

Jeg vil ikke gå i detaljer om seancen; men hun tog den, hun malkede den og hun tog ingen fanger. Er du gal et numse. 

Betalte 1500 kr for 30 min, med gummi, men hun suttede uden. For en autentisk hobbyluder er det i linje med det jeg har oplevet på sd. 

Vi snakkede lidt bagefter og hun er en helt normal kvinde der har leget med sd før og nu lever en drøm ud med sin Master. Det er ren nydelse og hobby. De gør det til de ikke gider mere. Det er sgu da en god historie. Hvor finder jeg lige sådan en kæreste....pyt....jeg er jo en gammel gris

hilsen

Wranglerman

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse55

Og hendes master var der? Og han tog imod pengene eller fik hun dem selv?

Kiggede han på, eller var I alene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige vendt hjem efter et besøg på Islands Brygge.

Hold nu kæft hvor var det vildt. Jeg er stadig svimmel og forpustet. Jeg har hendes lugt på mig. Alt er bare vendt helt rundt for mig.

Jeg skal måske lige præsentere mig selv. Jeg har lurket EG i mange år, og det at få en aftale hos en GP har været en lidt fjern drøm. Der er i øvrigt så mange andre ting at læse her. Det bliver aldrig kedeligt. Det er altså ikke et forsøg på at promovere pågældende pige. Nu var det bare endelig lykkedes. (Jeg er da også blevet hustlet i det gule hus, men hvorfor tælle det med).

Det var med angst og bæven at jeg skev til hende nogle timer før det passede mig. De havde arrangeret et sæt halve timer man kunne vælge imellem for at lette kommunikationen. Jeg fik dog også lidt nysgerrige mails fra hende op til. Jeg tog afsted tidligt, og vadede Islands Brygge tyndt i nervøs tilstand. Den kolde aprildag og min tilstand arbejdede flittigt sammen om at skrumpe mit "udstyr" til fjordrejestørrelse. Et hurtigt besøg på et gammelt ikonisk værtshus (nu fyldt med hipsters) ved broen tog lige toppen.

Jeg har ellers altid bandet alle de "ukurante" helligdage i foråret langt væk, men nu kunne baglandet gå på ferie de første 3 dage imens jeg "ikke kunne få fri". Nødvendigt når ens bedre halvdel har en 6. sans.

Vi fik skrevet lidt mere på mail, og det viste sig at hun havde tid lidt tidligere end planlagt. Jeg gik til adressen, og fik selvfølgelig ringet på den forkerte dørtelefon (noob, for h...), men kom alligevel ind. Jeg håber at naboerne kan se komikken. Dem med de tidligere aftaler var vist ikke mødt op, og jeg håber da de havde en god grund. Hmm.

Blev mødt af Master, der er en virkelig flink og behagelig type. Han gentog lige grundreglerne, og viste så stolt den lækre tøs frem der lå nøgen og blindfoldet på sengen. Med tanke på mit noget trætte udstyr tænkte jeg at der både kunne være en plan b - bare brug af tungen, eller en plan c - de nævner en strapon i annoncen, men pludselig efter at have vasket pikken, taget tøjet af, og taget fat om et par virkelig indbydende baller var det som om at blodet begyndte at pumpe stærkt. Der er showers and growers. Jeg var pludselig gået fra fjordreje til frankfurter bare ved at komme tæt på hende, mærke hendes krop, høre hende svare lidt genert, og især duften fra hendes fisse og røvhul der virkelig ramte en nerve hos mig.

Jeg har altid været lidt "crazy" med at bruge tungen. Nærmest som følelsen og smagen af underliv tænder mig mere end når jeg selv får suttet pik. Og hende her smager virkeligt godt. Især blev jeg vildt tændt af at slikke hendes røvhul og bore min tunge laaangt ind. Ikke noget der blev sagt nej til. Jeg "serverede" min pik i hendes mund, og begyndte at mundkneppe hende forsigtigt, og hun kvitterede med at sluge mig til til roden indtil hun fik brug for at trække vejret igen. Fik et gummi på, og gik i gang med fissen i doggy, og spurgte om hun var klar til at få den i røven - hun var så klar.

Jeg begyndte at finde min sadist side frem. Hun gav et lille piv fra sig til start, men sagde ikke stop. Snart pulede jeg hende hårdt. Fandt mere vildskab frem og tumlede hende rundt i så mange stillinger jeg kunne finde på. Rocco og Woodmans drenge har ikke filmet forgæves. Fik hende på sengekanten på ryggen med benene op, ned på gulvet med maven fladt ned, ass up-face down, en piledriver hvor jeg borede min pik lodret ned i hendes røv vil for altid være indprentet i min hukommelse. Gav hvad min samvittighed kunne tillade af smæk på ballerne, og fik "a'et hende hårdt" over resten af kroppen der bare føltes så fantastisk imod mine håndflader. Jeg bad hende om at sige til hvis det var for voldsomt, men hun kunne bare modtage alt hvad jeg kunne give.

Desværre kunne jeg ikke komme til udløsning, men det var som om det ikke gjorde så meget. Fik gummiet af og nød en "egoist-69" hvor hun grådigt slugte min pik imens jeg bare gik efter at nyde duft og smag af hendes nu åbne røvhul. Der blev banket på døren, men der var ikke noget at gøre i forhold til udløsning. En halv time kan simpelthen gå så hurtigt.

+ Pigen. Jeg kom i så god kontakt med hende. Måske blindfolden var en del af at hun skulle have følesansen mere i spil. Hun er ikke en bimbo-model type, men en man normalt vil møde som kollega, god ven, naboens datter ect. og måske drømme lidt om, og her var hun så som alle dem, og så som den bedst modtagelige sub jeg længe har mødt. Hun ville have kunnet bildt mig ind at hun var i 20'erne, og billederne på AL yder hende ikke retfærdighed. Sød genert stemme. Dejlige små bryster (vil lige opponere imod den forstørrelse hun sparer op til på denne måde). Så dejlig duft fra hendes hud og underliv. Overhovedet ingen kulde og fravær, hun var bare så meget til stede i situationen. Super meget gensidig lyst og indlevelse.

- En halv time flyver jo afsted. Hvorfor kan man ikke bare stoppe tiden imens man er lykkelig? Da de tidligere ikke var mødt op, og jeg ikke kunne komme, var hun nu for tredie gang i træk blevet snydt for sperm. Jeg håber altså at der kom en senere der kunne skylle den skuffelse væk.

Hmm: Der er tale om 2 mennesker jeg virkeligt godt kunne have været venner med, hvis vi havde mødtes i en helt anden sammenhæng. Det løb er sikkert kørt nu, men jeg fik da mødt dem trods alt.

Alt i alt er jeg virkelig gået forpustet og svimmel, men styrket derfra. Det er som de tunge skyer har fjernet sig og solen titter frem i mit sind. Er det sådan i erfarne oplever et virkeligt godt GP besøg - eller var der tale om at det var noget helt andet jeg oplevede - lækker, vild sex med en sød pige jeg lige havde mødt. Og så skidt med hvad det kostede af knaster. Jeg har energi til at tjene nogen flere nu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venter lige og ser de nye billeder hun har på vej : )

Det lyder unægtelig som en uartig ludertøs der fortjener at blive brugt godt og grundigt.....og personligt støtter jeg gerne indkøb af silibabser af god kvalitet : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wranglerman skrev, den 9.4.2019 at 19:24:

sød pige, pas på hende

Fra seneste update af hendes annonce:

Min Master vil have jeg slår min egen rekord og klarer mindst seks mænd idag....er du ikke sød og komme og misbruge mig...ellers bliver jeg straffet af Master! Jeg nåede kun 4 igår....av av av.....det koster...please...kom nu og knep mig...ellers bliver straffen større - 150 piskeslag istedet for de 75 slag fra i går....på en tysk rasteplads!

 

Jeg havde desværre ikke mulighed for at slippe afsted til et hurtigt genbesøg, så jeg kan ikke hjælpe hende med at nå op på de 6 pikke det kræver. Det bliver muligvis en lang tur hjem i bagagerummet. Hun har lagt et enkelt nyt billede op i annoncen, og jeg håber der kommer nogen hvor hendes krop har fået nye smarte farver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wranglerman skrev, den 6/4/2019 at 22:01:

Kære alle

efter en længere pause, er jeg gået på krigsstien igen. 

Denne gang gik det ud over denne fantastiske kvinde: https://annoncelight.dk/showad/272472

Stedet var Ballerup, en privat diskret adresse, med dørtelefon. Fik adressen 15 min før. Havde skrevet sammen med hende på mail og alt flød som skidt fra en spædekalv. Hun ønskede røvpuling og fanden tag mig om jeg ikke ville efterkomme det ønske! 

Vel ankommet kunne jeg  nyde hendes krop. Hun er som hun skriver, ca 33-35 år, 160 cm og vel 57-59 kg. Lille stram røv og små lækre b skåle. Kønt ansigt og brunt hår. Meget behagelig personlighed, ganske givet sub. 

Jeg vil ikke gå i detaljer om seancen; men hun tog den, hun malkede den og hun tog ingen fanger. Er du gal et numse. 

Betalte 1500 kr for 30 min, med gummi, men hun suttede uden. For en autentisk hobbyluder er det i linje med det jeg har oplevet på sd. 

Vi snakkede lidt bagefter og hun er en helt normal kvinde der har leget med sd før og nu lever en drøm ud med sin Master. Det er ren nydelse og hobby. De gør det til de ikke gider mere. Det er sgu da en god historie. Hvor finder jeg lige sådan en kæreste....pyt....jeg er jo en gammel gris

hilsen

Wranglerman

Wranglerman, må have været heldig - han må være kommet på en god dag!

Jeg besøgte pigen i Ballerup og intet af det Wranglerman skriver kan jeg genkende!

Da jeg ankommer møder jeg en tøs ala havnearbejder, og bliver lukket inden for hvor lejligheden flyder med beskidt tøj, fyldte askebære, og pizza bakker!

rodet er nu ikke det værste men mere stanken af afføring og sved er i øjenfaldende stor!

jeg fortryder min ankomst og tankerne drøner gennem hovdet på hvordan jeg kan slippe ud af lejligheden, på det tidspunkt står vi i soveværelset og jeg opdager at sengetøjet er temmeligt beskidt.

jeg tager mig sammen og siger jeg simpelthen ikke kan have sex med hende, hvilket får hende til at blive urimelig sur og nu kræver hun som minimum, at jeg skal betale 800,00 som kompensation eller tabt arbejds fortjeneste!

jeg nægter at betale og går mod døren for at komme ud - men bliver mødt af agrassive kommentare og trusler.

jeg ender sikkert i bilen og skynder mig væk! Jeg kan tydeligvis på ingen måde anbefale denne pige!!!

M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest analpige
Martin Balschmidt skrev, 1 time siden:

Wranglerman, må have været heldig - han må være kommet på en god dag!

Jeg besøgte pigen i Ballerup og intet af det Wranglerman skriver kan jeg genkende!

Da jeg ankommer møder jeg en tøs ala havnearbejder, og bliver lukket inden for hvor lejligheden flyder med beskidt tøj, fyldte askebære, og pizza bakker!

rodet er nu ikke det værste men mere stanken af afføring og sved er i øjenfaldende stor!

jeg fortryder min ankomst og tankerne drøner gennem hovdet på hvordan jeg kan slippe ud af lejligheden, på det tidspunkt står vi i soveværelset og jeg opdager at sengetøjet er temmeligt beskidt.

jeg tager mig sammen og siger jeg simpelthen ikke kan have sex med hende, hvilket får hende til at blive urimelig sur og nu kræver hun som minimum, at jeg skal betale 800,00 som kompensation eller tabt arbejds fortjeneste!

jeg nægter at betale og går mod døren for at komme ud - men bliver mødt af agrassive kommentare og trusler.

jeg ender sikkert i bilen og skynder mig væk! Jeg kan tydeligvis på ingen måde anbefale denne pige!!!

M

Hej M

du er er en stor fed løgner....og du ved det.....du har aldrig nogensinde besøgt mig.....efter en fejl kommunikation skrev du følgende til mig:

'Men fedt at blive kaldt idiot - tak for det pæne ord, som jeg selvfølgelig vil benytte i en anmeldelse af dig! Læser jo du er glad for anmeldelser...'

Bitterpik siger jeg bare.....

hihihi...men det er jo dig der er til grin lille ven...fordi der er allerede så mange mænd der ved at jeg er den sødeste pige i Ballerup...griner....

Jeg gør det aldrig i min seng. Jeg spiser ikke pizza og den eneste grund til at der ville lugte af lort ville være fordi du havde været der. 

Men held og lykke med din lille vendetta...hvad med at få dig et put skat.....? Det tror jeg du trænger til. Der er masser af søde piger der kan klare dit overtryk. 

Hvis du fortsætter med at lukke lort ud herinde så er jeg sikker på dine brødre kommer mig til undsætning....og hvor mange anmeldelser var det lige du havde skrevet...

Rigtige mænd møder faktisk op og knepper deres dejlige ludere....

Kan du ha en dejlig dag 

Analpigen Sandra #stoltLuder #pussypower

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgt sidste uge og du vist ude efter denne tøs

Det ikke ok og der god service der både med bad og god snak bagefter, det er en vaske ægte liderlig luder og hun fortjerner ikke den sviner for jeg tror ikke du har været i det hjem? 

Håber du har grim smag i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg
JansBehov skrev, for 6 timer siden:

Besøgt sidste uge og du vist ude efter denne tøs

Det ikke ok og der god service der både med bad og god snak bagefter, det er en vaske ægte liderlig luder og hun fortjerner ikke den sviner for jeg tror ikke du har været i det hjem? 

Håber du har grim smag i munden

Hvorfor opretter du dig som bruger for at skrive det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der. 

Hun er en dejlig lille sag og pissefræk.

På trods af fræk og lækker opvarmning fik jeg knækpølse, så jeg fik ikke prøvet anal. Det blev kun til et dejlig og dybt blow hvor jeg skød den af i halsen på hende mens jeg havde udsigt til hendes flotte røv.

Knækpølsen tager jeg på min kappe. Jeg havde nok overvurderet mine evner, da jeg havde været på besøg andetsteds tidligere samme dag.

Liderligheden og nysgerrigheden vandt og jeg fortryder absolut intet. Hun er en fræk og ægte pige der tydeligvis tænder på det.

Lejligheden er pæn og ren og der lugter absolut ikke af hverken sved eller afføring ... og det foregår IKKE i soveværelset.

Jeg har bestemt tænkt mig at komme tilbage en dag hvor der er mere kraft i kanonen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Er der nogen herinde der følger bedre med end mig - hvad skete der med hende her - hun blev til FrkFriis - men der har været ret stille siden ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...