Hop til indhold
G.G.

Danske Stazia

Recommended Posts

Hun frister - men ingen alder, ingen synlige bryster, intet om tatoveringer. Der er for meget udeladt.

Hun risikerer at vi tænker 50 år, alt for påvirket af tyngdekraften, fyldt med blæk ;-) - en skam hvis hun i virkeligheden er dejlig?

Det første link virker ikke længere - men hun er også på annonce light:

https://annoncelight.dk/showad/271760

 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 16.4.2019 at 20:49:

Hvis hun ser ud som på billederne, er det vel underordnet hvor gammel hun er? Jeg ville ringe og spørge hende ;) 

Det var jo sådan set lettere bare at give fyldestgørende information i annoncen i stedet for at alle skal ringe.

Det er jo heller ikke småpenge vi taler om, så nogen foretrækker måske kun at se på nyere modeller når man er oppe i den prisklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte tage en fra holdet, besøgte stazia da hun var i Ålborg, nu der var mange uafklaret spørgsmål om hende,mine forventninger var høje da det hele så skønt ud på annonce og på billederne, 28 år passer nok ca.

Jeg ankom, og mit første indtryk var super, et lille værelse hvor der var mega varmt,så kom vi til sex’en kan nu fortælle det er ikke hende på billedet hvor man ser bryster på, hun har silikone og med påsyet dupper, virkelig ikke flot lavet. Hun skriver hun kysser med det gjorde hun så heller ikke, hun kunne ikke tåle at få sømmet i “bund” måske var hun øm fra dagen før i Fredericia. Hun var ikke særlig motiveret for at have sex.

kan konkludere at det var spild af penge, kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...