Hop til indhold

Featured Replies

• 5 months later...
Skrevet

Den er god nok, har været forbi. Helt forrygende oplevelse, hun er virkelig skøn :wub:

Skrevet

Hvor holder hun til henne denne gang - bare sådan cirka? 

Skrevet

Jeg har også fået besøgt den skønne Stella, og det er mig nu en gåde, hvorfor jeg ikke har fået besøgt hende noget før. Hold op hvor er hun bare skøn og sød. Trods lidt "tekniske vanskeligheder", som udsatte mødet (hun var dog super sød til at informere mig), fik jeg mødt hende i går aftes. Hun er en super flot pige, som er lige efter mit hoved. Hun har en super skøn personlighed, som fik mig til at slappe af ret hurtig. Meget nem at snakke med om alt mellem himmel og jord. Hun havde sørget for god stemning med musik og stearinlys, og jeg fik da nogenlunde hurtigt krænget tøjet af hende.
Hun har en skøn og fleksibel krop, som gør, at hun kan smyge sig rundt på og omkring en. Hun minder næsten lidt om kat med hendes sensuelle bevægelser. Hendes frække blik under sexen er simpelthen ikke til at stå for :wub:

Hun kan godt gå hen og bliv et dyrt bekendtskab, for hun skal helt sikkert besøges igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.