Hop til indhold
intim-massage-Sara

Ses vi mon igen...!

Recommended Posts

Da både min tlf og pc er blevet hacket af en it storker :ph34r: som nogle af jer er bekendt med...så kan i desværre ikke længere komme i kontakt med mig og bestille tid:(

Det er jeg mildest talt rigtig øv over, for kan jo ikke undvære jer frække og dejlige mænd.<3

Jeg har i tidens løb forsøgt på at helgardere mig it mæssigt, men alt er vist afprøvet, så det er ikke gode it råd der søges, men om der er nogle kloge hoveder, der har forslag til, hvordan jeg stadig kan drive forretning ???? så vil jeg blive glad :)

Mon det er muligt at booke tid lige her i forummet ? så vil jeg have mulighed for at oplyse en adresse lige i nærheden af Kolding, hvor jeg hører til og hente DIG det pågældende sted.

knus og kram og forhåbentlig ses vi igen....:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis din tlf og pc er hacket, så kan denne stalker vel også læse med på din EG profil?

Du bliver nødt til at komme med en lidt bedre forklaring, hvis dit reklame/annonce indlæg her ikke skal slettes.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls må man sige 

Redigeret af Lasse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, for 23 minutter siden:

Hvis din tlf og pc er hacket, så kan denne stalker vel også læse med på din EG profil?

Du bliver nødt til at komme med en lidt bedre forklaring, hvis dit reklame/annonce indlæg her ikke skal slettes.

Ja det kan du have ret i, men jeg forsøger lige at se om jeg kan skifte adgangskode m.m....fra en anden pc.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du ikke anskaffe dig en gammel mobiltelefon, en der ikke kan andet end at ringe og sms. Alt så uden browser, Facebook og alt muligt andet. Og så sætte et taletidskort i. Og så evt skifte nummer ofte. Dette tlf nr. bruger du i dine annoncer.

Brug en anden tlf med browser og mobildata. Til at lave annoncer fra. Nummeret på denne tlf giver du aldrig ud.

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...