Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Smeden!
leo kbh skrev, for 39 minutter siden:

jojo, det er jeg klar over og har jo også nævnt lady cherie, som har denne her "flyvende over sengen" oplevelse.

men nu drejer denne tråd sig jo om mere end bare et handjob, nemlig et langt handjob, sådan mere en slags Penismassage, hvor man blir kørt op & ned flere gange før den store forløsning, det er det jeg forestiller mig at Cherie giver.

Så må der også godt indimellem blive nusset kælet og rørt lidt ved resten af kroppen, kombineret med kys & dirty talk.

Men jeg kan se, det også er noget af det du tilbyder i din annonce http://www.sexpiger.dk/superdejligeliv hvor du både har kropsmassage, pirrings svensk og verbal ydmygelse, så du er da bestemt osse en mulighed.:) Du ved ganske givet, hvordan sådan en PIK skal undulleres, kunne jeg forestille mig, bare det ikke går for stærkt.

Du tilbyder også telesex ser jeg, så du er garanteret god til det med dirtytalk.

Nu var det mig som startede tråden, og mit ønske med denne var at finde en pige der ville give pik massage i f.eks. én time, dejligt langsomt, uden hastværk, og evt. med mulighed for at komme flere gange hvis der er krudt nok i kanonen den dag. Jeg er ikke ret interesseret i noget udenoms, kys, massage på resten af kroppen, snore om nosserne, etc. Så det er blot kerne ydelsen jeg søger.

Alt for mange gange har jeg - i thai miljøet - fået super massager, hvor der også er liret godt op undervejs for at underbygge et mersalg på minimum et handjob. Når det så kom dertil, blev det tit og ofte udført med så stor mangel på lyst, indsigt, indlevelse, at hele seancen ligesom faldt fra hinanden.

Så - i min optik - stadig kun en kompetent dejlig gedign indlevende penis massage, alt andet er underordnet.

Cherie er besøgt for flere år tilbage, og hendes tilgang til hvordan en session skal forløbe er slet slet (slet) ikke min kop the.  Blot det at det nærmest blev en seremoni at få taget skoene af når man kom indenfor, gik nærmest over i det pinlige, at bruge tid på det... Vorherre bevares!

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, den 4.4.2019 at 12:03:

Og samme sted: Apex på Mariendalsvej - synes jeg også at Bibi giver et dejlig tålmodigt håndarbejde. Hun er god til at pirre.  Og så har hun store nødder ;)

 

 

Ja hun er super fin, har også været forbi, dog ikke til en times handjob :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Har lige været forbi apex hos bibi.   Første gang. Men bestemt ikke skuffet.   Hun er super sød.   Fik 30 min med hj.   Og ja ... der er ringtig god tid til hj.  Det kan anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, den 10/4/2019 at 18:55:

Har lige været forbi apex hos bibi.   Første gang. Men bestemt ikke skuffet.   Hun er super sød.   Fik 30 min med hj.   Og ja ... der er ringtig god tid til hj.  Det kan anbefales 

Hvad gav du for massage + HJ?

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...