Hop til indhold
Benjamin

Når man bliver smidt af Eroguide

Recommended Posts

Jeg har ved flere tilfælde været ude for, at når jeg skrev et indlæg, så blev der skrevet "gemmer". Men indlægget kom ikke frem, og det viste sig, at jeg havde været for længe om at skrive indlægget, så jeg var blev smidt af Eroguide.

Hvordan får man fremkaldt sådan et indlæg igen?

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har oplevet at hvis jeg kommer "væk" så går jeg bare tilbage til nøjagtigt samme skriv og så kommer hele mit skriv frem igen og jeg kan enten skrive videre eller poste,,har dog også oplevet det modsatte at mit skriv pludselig var blevet helt væk,,lidt øv hvis man har skrevet fx en hel side,,,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv altid en kladde i Notepad, og kopier det over i forum.

Formatter i forum, og opret indlægget.

Går det tabt, har du stadig kladden i Notepad, og gør det ikke, kan du slette kladden i Notepad:

Notepad Editor

https://www.microsoft.com/da-dk/p/notepad-editor/9nblggh6b82z?activetab=pivot:overviewtab

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du skriver lange indlæg, er det en meget god idé at skrive kladde i en simpel tekstbehandler og vente med at 

paste din tekst ind, til du ved den er færdig. Den regel gælder for alle foras. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Benjamin skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ved flere tilfælde været ude for, at når jeg skrev et indlæg, så blev der skrevet "gemmer". Men indlægget kom ikke frem, og det viste sig, at jeg havde været for længe om at skrive indlægget, så jeg var blev smidt af Eroguide.

Hvordan får man fremkaldt sådan et indlæg igen?

Med venlig hilsen

:shock:

Det er ikke pt. muligt. Sørg dog lige for at sætte kryds i "Husk mig" ved login da du ellers automatisk bliver logget af efter 30 min, og du har formentligt brugt mere en 30 min. på indlægget. Vi har i øvrigt for nyligt ændret det så "Husk mig" ikke som standard er kryset af - efter ønske fra brugerne. Det gør så formentligt at du er påvirket af den her udfordring nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke pt. muligt. Sørg dog lige for at sætte kryds i "Husk mig" ved login da du ellers automatisk bliver logget af efter 30 min, og du har formentligt brugt mere en 30 min. på indlægget. Vi har i øvrigt for nyligt ændret det så "Husk mig" ikke som standard er kryset af - efter ønske fra brugerne. Det gør så formentligt at du er påvirket af den her udfordring nu.

OK tak for vejledningen.

Hvis man skriver en kladde på sin PC, hvilken type skrift, og hvilken størrelse skal man så bruge?

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Benjamin skrev, for 3 minutter siden:

OK tak for vejledningen.

Hvis man skriver en kladde på sin PC, hvilken type skrift, og hvilken størrelse skal man så bruge?

Med venlig hilsen

:shock:

Det burde/skal du ikke skulle tænke på. Fordi editoren i forummet håndtere at alt formatering fjernes ved indsættelse, så alle indlæg formatteringsmæssigt bliver ens. Uanset hvor man indsætter fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Benjamin skrev, for 9 minutter siden:

OK tak for vejledningen.

Hvis man skriver en kladde på sin PC, hvilken type skrift, og hvilken størrelse skal man så bruge?

Med venlig hilsen

:shock:

"Burde" døde så ret hurtigt. Efter en lille test, så kommer en del formattering med over.

Det kan undgås ved at højre klikke ved indsættelse og vælge "Indsæt som alm. tekst.". Alternativt kan man skrive det i Notepad som ikke har formattering som udgangspunkt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
moeffe skrev, for 4 timer siden:

Det er lidt småt med skrive program på en IPhone

Mht. apps til iphone, så tænker jeg at den her måske kan bruges:
https://itunes.apple.com/dk/app/ieditor-text-code-editor/id562162723?mt=8

Alternativt er der vist nogle copy-paste tricks som ser ud til at kunne bruges. Det er muligvis fortrukkent før brug af en teksteditor:
https://forums.macrumors.com/threads/resolved-how-do-i-paste-without-including-formatting.2019193/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Notes kan også bruges på iPhone, men alt sammen er en smule risikabelt når man bruger iCloud sammen med resten af familien. Man skal have 100% styr på det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige oprettet en post i politik.

Og blev mødt af et sandt oprettelses helvede, bare for kunne oprette en ny tråd.

Da jeg havde udfyldt det hele, blev jeg bedt om at oprette mig som bruger, og kunne bare logge ind og oprette en tråd som hidtil.

Men jeg troede ikke, at ikke medlemmer kunne på begynde en ny tråd?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har lige oprettet en post i politik.

Og blev mødt af et sandt oprettelses helvede, bare for kunne oprette en ny tråd.

Da jeg havde udfyldt det hele, blev jeg bedt om at oprette mig som bruger, og kunne bare logge ind og oprette en tråd som hidtil.

Men jeg troede ikke, at ikke medlemmer kunne på begynde en ny tråd?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er en ny feature, hvor man uden en bruger får lov til at skrive tråden og så derefter bliver stillet overfor oprettelsesproceduren. Tråden bliver så først oprettet når brugeren er oprettet.

Jeg ved ikke om det der udfordre dig her er, at du er blevet logget af imens du skrev, fordi du ved login ikke havde hakket af i "Husk mig". Under alle omstændigheder burde du nok ikke blive forvirret, så et eller andet kunne nok være mere optimalt. Jeg skal lige prøve episoden på egen krop før jeg kan udtale mig om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 21 minutter siden:

Jeg ved ikke om det der udfordre dig her er, at du er blevet logget af imens du skrev, fordi du ved login ikke havde hakket af i "Husk mig".

Jeg er faktisk næsten sikker på, at det også sker at man bliver logget af, selvom man hakker af i "Husk mig"?

Jeg er i hvertfald blevet meget mere ops på at skrive kladde i Notepad, før jeg opretter selv korte tekster, efter de seneste ændringer som "Husk mig".

Jeg synes at den nye feature er dårlig stil overfor ikke brugere, en slags bondefangeri.

Du tror at du kan oprette en tråd, skrive i tråde som ikke bruger, og efter at have skrevet et måske længere indlæg, stilles du overfor at skulle oprette dig som bruger, for at kunne oprette dit skriv.

Vil du ikke det, er det du har skrevet spildt arbejde :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Jeg er faktisk næsten sikker på, at det også sker at man bliver logget af, selvom man hakker af i "Husk mig"?

Jeg er i hvertfald blevet meget mere ops på at skrive kladde i Notepad, før jeg opretter selv korte tekster, efter de seneste ændringer som "Husk mig".

Venlig hilsen

Rejsenetværk

"Husk mig" ændringen er ikke en nævneværdig ændring. Det største problem er at den har skabt forvirring for dem der tror den automatisk er slået til.

Jeg har selv testet til døde hvordan det fungerer med og uden hak, og med hak så holder login'et som udgangspunkt de 6 mdr. som det er sat til. Uden holder det ca. 30 min som er en standardindstilling på vores server. Prøv lige at teste af igen hvordan det går for dig når du logger af og så ind med og uden hak i "Husk mig", hvor du så begynder at skrive en besked efterfølgende og venter 45 minutter før du trykker "Udgiv dit svar". Jeg vil gerne høre hvad du der oplever.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg vil lade det op til @Administrator at vurdere om skrivning af indlæg før man er registreret, er noget vi skal slå fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 5 minutter siden:

Prøv lige at teste af igen hvordan det går for dig når du logger af og så ind med og uden hak i "Husk mig", hvor du så begynder at skrive en besked efterfølgende og venter 45 minutter før du trykker "Udgiv dit svar". Jeg vil gerne høre hvad du der oplever.

Prøver en gang i næste uge, hvis ikke jeg når det inden, er arbejdsramt pt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså for meget efterhånden :(

Nu har jeg lige fået denne mail fra Eroguide.dk

Glemte du at udgive dit indlæg?

Dit indlæg er ikke blevet udgivet endnu.

Og så en fuld kopi af mit indlæg:

Udgiv dit indlæg
— Eroguide.dk

Hvorfor den slags metoder, når EG har så stor succes, uden at behøve at gøre den slags :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor den slags metoder, når EG har så stor succes, uden at behøve at gøre den slags :(

Mon ikke du er blevet ramt af noget automatik i forum-software, som det ikke er EG der har fundet på?

Måske noget der kan konfigureres... @Maya Kathrine ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 3.5.2019 at 16:04:

Prøv lige at teste af igen hvordan det går for dig når du logger af og så ind med og uden hak i "Husk mig", hvor du så begynder at skrive en besked efterfølgende og venter 45 minutter før du trykker "Udgiv dit svar". Jeg vil gerne høre hvad du der oplever.

Jeg glemte at hakke af i "Husk mig", og skrev et indlæg som jeg ikke kunne udgive.

Men da jeg loggede ind, var indlægget der stadig, og  og jeg kunne oprette det.

Men det er en  i min optik irriterende nyskabelse, og jeg glemmer at hakke af i "Husk mig".

Kan det ikke laves sådan at man kan deaktivere den funktion under indstillinger?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Jeg glemte at hakke af i "Husk mig", og skrev et indlæg som jeg ikke kunne udgive.

Men da jeg loggede ind, var indlægget der stadig, og  og jeg kunne oprette det.

Men det er en  i min optik irriterende nyskabelse, og jeg glemmer at hakke af i "Husk mig".

Kan det ikke laves sådan at man kan deaktivere den funktion under indstillinger?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Normal kostume er, at man aktiv selv skal sætte flueben ved "husk mig". At man så glemmer at sætte flueben i firkantet er da ens eget problem.

Læs osse lige, hvad der står i parentes ved firkanten 

Så der skal IKKE være forudsat flueben i firkanten.

Jævnfør notater fra Forbrugerrådet desangående. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

Normal kostume er, at man aktiv selv skal sætte flueben ved "husk mig". At man så glemmer at sætte flueben i firkantet er da ens eget problem.

Læs osse lige, hvad der står i parentes ved firkanten 

Så der skal IKKE være forudsat flueben i firkanten.

Jævnfør notater fra Forbrugerrådet desangående. 

Jeg skrev ikke at jeg ønskede at der skal være forudsat flueben, jeg skrev:

Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Kan det ikke laves sådan at man kan deaktivere den funktion under indstillinger?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...