Hop til indhold
GørMigGlad

Den store samling af thai oplevelser i Aalborg og omegn

Recommended Posts

Jeg synes til tider det er svært at finde de svar jeg leder efter i efterlysninger. Jeg tænkte derfor, at jeg ville lave den her tråd så vi kunne dele vores oplevelser til alles glæde. Mine erfaringer er følgende: 

Jaarasthip (Nørresundby) Det var her mit dejlige thai eventyr startede, Ejeren er en skøn kvinde med et par dejlige bryster og en skør humor ( på den gode måde) 

Massagen er fin og jeg synes hun gør det bedre end de fleste jeg har besøgt. Jeg har flere gange håbet, at jeg kunne charmere bukserne af hende uden held, da hun kun har tilbudt mig b2b, HJ og BJ. Jeg var der sidst for en måneds tid siden, hvor hun sagde at hun snart ville få nogle veninder på besøg i butikken igen, jeg ved dog ikke om det er sket, men det kan være en anden bruger kan oplyse om det ? 

Peumpong (Nørresundby) Jeg har været der en del gange, første gang var der en thai med store dejlige bryster som tog imod mig og allerede der var jeg tændt, det endte dog med at være veninden jeg blev betjent af, hvilket jeg desværre ikke kommenterede på. 

Massagen var ikke særligt god og det virkede mest som om vi bare skulle have det overstået, jeg valgte at tage fp fordi jeg ville have lettet trykket, men sexen var heller ikke noget specielt, da hun kun ville gøre det i missionær stilling, på trods af hun startede med at ride mig. Siden hen er jeg kun kommet forbi i håb om at støde på hende med de store bryster, men det har altid kun været den samme “veninde” som masserede mig første gang. 

Siam (Nørresundby) Jeg har været der en enkelt gang og hold nu op en lækker massage ! Jeg blev betjent af ejeren og det var virkelig en fornøjelse at snakke med en thai, hvor det ikke var på gebrokken engelsk. Jeg nyder at tale engelsk, men det ødelægger lidt stemningen  når man skal gentage sig selv 3-4 gange, fordi deres engelsk normalt ikke er på samme niveau. 

Alt spillede den dag jeg var på besøg, hendes playliste med musik i baggrunden var fantastisk, man slappede virkelig af og det virkede til at sangene var nøje udvalgt. Jeg bestilte en times massage, men hun brugte halvanden fordi jeg sådan trængte, derefter spurgte hun indtil ekstra og jeg tog selvfølgelig FP (hun er en lækker sag). 

Sexen var lækker og jeg var fuldstændig i den 7. Himmel. Jeg har skældt mig selv ud mange gange for ikke at have besøgt hende siden! 

Vejgaard Sportsmassage

Jeg har været der en enkelt gang og jeg kommer nok ikke igen, mest fordi det virker som et besynderligt foretagende. Jeg har bemærket, at det er meget varierende nogle gange, hvornår hun annoncere derudover er det en underlig oplevelse at blive inviteret ind i et fint hus, hvor næsten ingenting virker. Mit besøg var sidste sommer, så da jeg bankede på var jeg gennemblødt af sved og håbede virkelig på et bad, det kunne jo ikke lade sig gøre da der var lukket for vandet. 

Massagen var meget intetsigende og hun sad nærmest i uldfrakke af en eller anden grund. Når hun satte sig på mig for at massere ryggen kunne jeg mærke kulden fra knapperne i hendes bukser og fik flere gange gnedet hendes bukser op og ned af kroppen, det tiltaler ikke lige mig, men det kan jo være, at det er noget for nogle af jer ? 

Bunsom (Øgade kvarteret) 

Efter at have læst flere anmeldelser om, hvor FP til 600-800 kr. Tænkte jeg, at jeg burde kigge forbi.

Massagen var overraskende god, lokalet virkede mere “professionelt” end de andre steder jeg har besøgt, på trods af at det er noget gammelt inventar, men der var mange forstyrrelser og det fjernede min fokus. Jeg fik at vide, hun også havde nogle forskellige piger som kom, men har aldrig set andre end ejeren selv, på trods af at jeg har besøgt stedet en del gange. 

Da vi kom til afslutningen, sagde hun at hun ikke tilbød sex mere fordi hun havde haft en dårlig oplevelse med en kunde, hvilket er ærgerligt, men sådan går det vel når folk nogle gange pynter på deres historier herinde. 

Mit sidste besøg var i november 2018, hvor hun da snakken igen kom på sex, sagde at hun havde en mand og derfor ikke tilbød sex mere. Hun sagde ordret, at hun var en god kone, så derfor tilbød hun mig ikke sex, men hun ville med glæde give mig et HJ. Med tanke på hendes gyldende ord om hendes forhold, tog jeg imod handjobbet med et stort smil på læben! 

Jeg beklager for den lange indledning, men forhåbentligt kan vi få startet en fed tråd, som vil inspirere mange til hvor de skal ligge deres næste besøg.

Jeg har set at Rosen (Øgaden) er begyndt at annoncere på AL og jeg regner snart med at besøge dem, men jeg frygter desværre at jeg bliver skuffet, måske er der nogen som har været der fornylig ? 

Derudover vil jeg vildt gerne vide noget mere om Friends massage, (den som ligger tæt på fontænen) jeg har tit gået forbi og har set en flot kvinde på et tidspunkt, men jeg har aldrig lige fået stukket hovedet ind. 

Hvad er dine oplevelser ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun været hos Friend 1 gang dengang var det en ældre dame.

Der var dog også en yngre rimelig høj kvinde derinde, som desværre var noget passiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej GørMigGlad

Fint skriv om Ålborgs thaiklinikker.  - håber at der kommer flere anmeldelser fra byens Thai verden.

Det lyder spændende med Siam massagen, - kan du uddybe lidt om hende, alder, udseende mv. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder

Siam massage har pt en frisk meget sex glad kvinde som gæst da ejer er på ferie. Hun er dog helt klar og smed for mig alt tøjet før massagen gik i gang. Selve massagen var ikke det bærende element i besøget :)

 

Rosen har godt nok en ung kvinde, men de er dyre og selv om massagen er okay, så kunne der ikke blive tale om sex for under 2000 :o Hj for 700

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder
Knud skrev, for 31 minutter siden:

Er det Ban Suan der er der nu?

Pas. Fik ikke hendes navn... Bortset fra hvad der stod på mobilepay - men det skriver jeg ikke lige herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordjyskStodder skrev, for 5 timer siden:

Siam massage har pt en frisk meget sex glad kvinde som gæst da ejer er på ferie. Hun er dog helt klar og smed for mig alt tøjet før massagen gik i gang. Selve massagen var ikke det bærende element i besøget :)

 

Rosen har godt nok en ung kvinde, men de er dyre og selv om massagen er okay, så kunne der ikke blive tale om sex for under 2000 :o Hj for 700

Hvad skulle du give for fp?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dobbaaa skrev, den 4/4/2019 at 21:25:

Hvad skulle du give for fp?

 

Mener du Siam Aalborg? Jeg var i Aalborg fornylig, 1500 for B2B+fuld pakke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder
Dobbaaa skrev, den 4.4.2019 at 21:25:

Hvad skulle du give for fp?

 

Jeg gav 1k for fp :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der ved hvor længe hun er afløser derinde, og om det er den sammme der var hos Ban Suan inden hun lukkede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Magoo
Dobbaaa skrev, den 4/4/2019 at 21:25:

Hvad skulle du give for fp?

 

Hej kan desvære oplyse at ejen af Siam massage ikke kommer foreløbig da hun har haft en hjerneblødning og holder ikke fereie som en har skrevet. Håber det bedste for hende i fremtiden, da hun er en skøn kvinden der forstår at give en ordentlig gang hård thaimassage .hun vil være savnet  da jeg har kommet der ofte fra hun åbnede i maj 2015 .

Redigeret af Magoo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder

Jeg tænker at der nok var en grund til at jeg ikke som kunde fik den information med... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magoo skrev, den 6/4/2019 at 23:34:

Hej kan desvære oplyse at ejen af Siam massage ikke kommer foreløbig da hun har haft en hjerneblødning og holder ikke fereie som en har skrevet. Håber det bedste for hende i fremtiden, da hun er en skøn kvinden der forstår at give en ordentlig gang hård thaimassage .hun vil være savnet  da jeg har kommet der ofte fra hun åbnede i maj 2015 .

Hvor ligger siam massage ?? 

Tænker på om man ik skulle give hendes hjælper et visit 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for skrivet. Kunne godt have tænkt mig at høre lidt mere om hvordan pigerne ser ud og ca. hvor gamle de er. Bare kald mig overfladisk men det er vigtige faktorer for mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder

Jeg er lige kommet fra thistedvej 31a bag huset... 

Kvinden er den samme som jeg mødte i Siam før. Hun er meget frisk og med den bedste røv og fisse. Hun jokede med at hun havde fået den af mor og far, da jeg spurgte om hun trænende for at have en røv som en 17 årig. 

 

Tag og giv hende et visit. Hun sagde hun havde kedet sig i går og kun haft 3 besøg ;)

Hun er rimeligt fornuftig at forhandle med og ved dette besøg fik jeg også lige lov at blive vasket godt af i badet af hende... :) der var iøvrigt også mulighed for bad inden. 

 

Hun er nok i hvert fald 38 ud fra en af hendes annoncer, men ligger hun på maven ville du ikke gætte det. 

 

Hun har følgende annoncer:

 

https://annoncelight.dk/showad/273478

https://annoncelight.dk/showad/274043

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder
Vendelboen skrev, for 3 timer siden:

Er det samme pige , som har begge annoncer ?

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder
ma9000 skrev, den 10.5.2019 at 11:57:

Kan hun massere eller er det primært anden service?

Min erfaring er nok at hvis man selv har fokus på det kan hun godt... Men hvis hun tænker man bare vil noget hurtigt ind og ud så er det bare den plade der kører... 

 

Hun er typen der fjolleri en del og kan have svært ved at være seriøs, hvis ikke man selv er tydelig om hvad man vil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...