Hop til indhold
Guest gokke72

Frisk fra Frankfurt

Recommended Posts

Guest gokke72

Var for nylig på tvungen gennemrejse 2 søndage i træk i Frankfurt. Første søndag blev FKK Palace besøgt i tidsrummet mellem 13 og 18, fint sted - vældigt diskret - god bistro - stor bar. Der var vel 10-12 piger tilstede....lidt blandede bolsjer, mest 6-7'ere, men bestemt også nogle 8-9'ere ( if you get my drift ? ). Fik hapset en køn pige fra Serbien....god tur på zimmer mit alles. Derefter lidt god mad i bistroen...så i baren, der var ikke sket det store i udvalget, så røg med samme pige endnu en gang inden jeg tog derfra med et discountkort hvis jeg kom endnu en søndag, altså kun 40€ i indgang. Hmmmm.

Næste søndag ( 14-18 ), igen forbi Palace ( da der var reduceret entre samt at det er ekstremt let at komme til med s-bahn og u-bahn ). Omg..denne søndag var anderledes. 25-30 piger og gennemsnittet markant oppe på 8-9'ere. Fandt et spansk/colombiansk venindepar som var vanvittigt flotte og de tilbød en threesome som jeg ikke kunne sige nej til ( en af de bedste jeg nogensinde har prøvet....ingen tidspres heller ). Derefter igen i bistroen - lidt essen. Afsluttede med en tur med min søde nye ven fra Serbien fra sidste søndag - alt i alt en fin klub med gode faciliteter. Notér dog at det kun er mit ca.5 besøg totalt på FKK, som omfatter Artemis, Sharks og Palace. Artemis er dog spitzenklasse. FKK konceptet er den ultimative gave til manden.....tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yderst interessante informationer, for os 4 der rejser til Frankfurt i dagene torsdag den 11/4 til søndag den 14/4.

Et opmuntrende udvalg af piger på en søndag, og så tidligt også, som mellem kl 14 og 18.

Det kan indikere et meget lovende udvalg af piger den fredag, eller lørdag aften vi vil besøge klubben.

Var alle pigerne nøgne, og hvis ikke har du så informationer om dage hvor de er nøgne.

Hvilke priser for sex oplevede du på Palace, og var det dit indtryk at der er standardpriser for standardydelser  i 30 standard minutter.

The Palace
Königsberger Str. 23
60487 Frankfurt
https://www.the-palace.de/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Königsberger+Str.+23,+60487+Frankfurt+am+Main,+Tyskland/@50.1278953,8.6244491,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47bd097387d5c14b:0xc3020a64f9c7d45f!8m2!3d50.1278919!4d8.6266378 

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hej Rejsenetværk !

Ja jeg tror afgjort at der er et godt udvalg op til weekenden, håber jeg ihvertfald for jer - jeg vill sgu gerne med, men ak,ak arbejde...Nå - priser : jeg oplevede priser på 100€ for 30min med full service. Tror også at Sharks kunne være god op til weekenden.

Pigerne var enten nøgne eller iført let lingerie ( strømpeholdere og/eller tilhørende strømper ) - alle havde dog frit udsyn til forlygter :-)

Hvis i skal med metro, så er det S-bahn til Hauptwache ( S8,S9 fra lufthavnen ) ( ligger klods op af Hauptbahnhof, men connecter fint til U-bahn ), dernæst U7 til Industriehof og så kun 4min gang. Alt i alt tog det kun 30min fra lufthavnen. Mener turen med U7 tog ca. 10min - Meget let. Håber i får en god tur. Hører gerne !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @gokke72,,,,dejligt med lidt info. inden vi tager afsted 

Har du evt. lyst til at uddybe lidt...

Glæder mig max til" Sharks"

Kan du berette lidt info derfra,,,

Hvornår var du sidst på Sharks

hvor kommer pigerne fra,ungarnske og rumænske piger er dejlige men kunne være rart at prøve lidt fra resten af Verden

Kan vil du evt skrive et par navne som du specialt vil anbefale ,,evt i en PM,hvis ikke herinde

Har de åbnet udendørs områderne ,,kunne være fedt at sidde ude og nyde solen lidt og få samlet energi:)

PFT   VH.  Hunter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hej Hunter.

Sharks var mega fedt. Piger fra alle verdenshjørner og masser af dem. Meget flotte. Jeg var der I August, så udendørsarealet var åbent - iøvrigt virkelig lækkert resortagtigt med bar og grill, pool m.m. Ved ikke om der er åbent udenfor nu. Sorry, ikke mange navne.....Dog en superhot blondine som hed Crystal......good luck!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Kan godt være at jeg laver en enkelt anmeldelse :) derfra så 

Kan godt være :biggrin:

Får vi en anmeldelse af dit besøg på Sharks, eller en af hver pige du når på rum med ;)

gokke 72 eller andre, ved I om pigerne er helt nøgne på FKK MainHattan, den klub er også på listen til vores tur.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, den 3.4.2019 at 16:19:

Notér dog at det kun er mit ca.5 besøg totalt på FKK, som omfatter Artemis, Sharks og Palace. Artemis er dog spitzenklasse. FKK konceptet er den ultimative gave til manden.....tak.

Er din vurdering at Artemis i Berlin er mindst lige så godt som Palace i Frankfurt?

Gælder det kun udvalget af kvinder eller også servicen man kan få og måske endda også priserne for hhv. 30 min og 60 min?

Hvordan med forsøg på mersalg - respekteres et nej tak eller gentages det lidt for tit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Artemis er den bedste jeg har besøgt. Pigerne er top og ydelserne ligeså, regn med 100 eu for 30min. Selvfølgelig forsøger de mersalg, men respekterer et nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...