Hop til indhold

Recommended Posts

Efter mine 5 små anmeldelser af rollespil-oplevelser , som jeg havde haft i 2018, må det være på tide, at jeg beretter om nye oplevelser i 2019. Årets første rollespil udspillede sig i det sydsjællandske, nærmere betegnet Stevns. Her havde jeg lavet aftale med danske Liv. Hun er typisk at træffe i dagtimerne, men jeg havde fået hende til at blive længere, så vi kunne lege i en tidlig aftentime. Det skulle jeg ikke komme til at fortryde. Inspireret af en tidligere anmeldelse af hende, hvor en fyr havde ønsket, at blive udmalket så mange gange han kunne under besøget, havde jeg udtænkt et lille rollespil.  Op til besøget havde jeg derfor sendt et lille oplæg til et spil. Manuskriptet var opdelt i 3 dele - en prolog, en handling/akt og en epilog. Kort fortalt spiller Liv sygeplejerske - jeg må have et eller andet med sygeplejersker, da jeg ofte vender tilbage til dem. Sygeplejersken Liv har tidligere passet mig, da jeg havde et længere hospitalsophold efter en trafikulykke. Et venskab opstår, og der tales om mangt og  meget. Under påskud af, at det er generelle helbredsspørgsmål spørger Liv ind til mit sexliv, herunder evt rejsnings- og udløsningsproblemer. Afviser sådanne, men undrer mig over spørgsmålene. Lykken varer ikke evigt, en dag må jeg udskrives. Den skønne Liv giver dog sit telefonnummer, hvis jeg skulle få lyst til et glas vin eller "noget". Kort tid efter står jeg med bankende hjerte og en buket blomster og en flaske vin foran Livs dør og ringer på. Endnu skønnere end jeg husker hende, lukkes jeg ind. Bliver budt en plads i sofaen, mens Liv sætter blomsterne i vand, og går med vinen ud i køkkenet, og kommer ind med 2 glas. Vi skåler - vinen smager lidt underlig. Tager en ny slurk og døser hen. Har Liv puttet noget i vinen ? Dette var prologen. Selve akten, og der hvor Livs og min leg begynder så her. Jeg vågner langsomt op. Det er mørkt, som om jeg har bind for øjnene. Vil tage bindet væk, men opdager jeg er bundet på hænder og fødder til en seng. Mærker så et par hænder på mit lem, der som en maskine begynder at spille den af. Egentlig er det jo dejlig, men hvor ville man gerne se og røre den skønne sygeplejerske. Det kan ikke lade sig gøre, man er total fastgjort. Inden længe kan man mærke musklerne trækkes sammen, bagdelen løfter sig fra madrassen og noget der føles som et reagensglas føres hen til pikken. Lidt efter sprøjter den ud i glasset. Uden megen hvile påbegyndes en ny udmalkning. Jeg er gået hen og blevet et stykke genemt malkekvæg. Manuskriptet fortæller, at således ligger patienten - altså stakkels mig - i månedsvis. Mit liv består i at levere sperm i et reagensglas til Liv, som har en nebengeschäft ved siden af sygeplejererhvervet, ved at sælge sæd til barnløse. Denne forretning går under mottoet " Livs liv gi`r liv".

Hvordan føltes rollespillet så. Jo - det var egentlig sjovt at prøve at se hvor mange gange man kunne komme. Vil straks sige, at det blev ikke til nogen optagelse i nogen rekordbog. Faktisk grinede vi lidt af, hvor lidt der var kommet i reagensglasset efter legen. Med mig som sæddonor kunne Liv vist godt lukke forretningen. 

Hvordan var Liv ? Liv var noget af det sødeste,  jeg har oplevet af en glædespige. Føler vi begge hyggede os under akten, og ikke tog den for andet end det den var - en leg. Hun var ikke nøjeregnende med tiden, vi fik snakket godt både før og efter akten, og hun er bestemt en af dem man gerne vil besøge igen. Jeg er ikke særlig vild med at bruge en karakterskala overfor glædespiger, men kunne måske i dette tilfælde finde på at bruge Michelin guidens stjerner. 1 Michelinstjerne gives til en restaurant du skal besøge, hvis du er i byen. 2 Michelinstjerner gives til en restaurant der er en omvej værd, og 3 Michelinstjerner gives til en restaurant der er værd at rejse efter. Liv får 3 Michelinstjerner - hun er værd at rejse efter. Selv om hun holder til langt ude på landet, så er det altså kun 1 time fra København, og hun er hele turen værd.

Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også der er noget ekstra ved rollespil (i den blide ende)  Tak for at du delte din oplevelse, som bestemt sætter tanker og fantasi igang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 14 minutter siden:

Fantastisk beretning 

Ja klichén med at man nok skulle ha været der selv virker ikke lige her,, 

Selvom jeg har besøgt @Liv flere gange,,,, så er der INGEN af mine besøg som bare nærmer TS dejlige skriv, bare til sokkeholderne

Ja havde man bare modet til selv at prøve noget lignende en dag,,, Uhh Uhh ;)

@jensemanden fedt skriv,, glæder mig til at læse om de næste her i løbet af året,, og så give mit eget personlige bud på den bedste kandidat,, vil du evt lave 5 anm. igen ?

God dag :)

PFT. Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Fin beretning, selv om det nævnte tema nok ikke lige er mit foretrukne.

Jeg har besøgt Liv en enkelt gang, og jeg fik, hvad jeg kom efter.

Liv har et behageligt væsen og en dejlig krop, og hun var heller ikke nøjeregnende med tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk skriv og det mod du udviser ved blotlægge dine fantasier her. Respekt for det. 

Hvis jeg blotlagde mine fantasier her, ville jeg få frataget mit medlemskab for bestandigt :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Fantastisk skriv og det mod du udviser ved blotlægge dine fantasier her. Respekt for det. 

Hvis jeg blotlagde mine fantasier her, ville jeg få frataget mit medlemskab for bestandigt :ph34r:

og Dyrenes Værn ville hente din tamme søløve ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

og Dyrenes Værn ville hente din tamme søløve ;) 

Snøft. I så fald håber jeg de åbner for en visitationsmulighed. Gode gamle Luffe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 7 timer siden:

Ja klichén med at man nok skulle ha været der selv virker ikke lige her,, 

Selvom jeg har besøgt @Liv flere gange,,,, så er der INGEN af mine besøg som bare nærmer TS dejlige skriv, bare til sokkeholderne

Ja havde man bare modet til selv at prøve noget lignende en dag,,, Uhh Uhh ;)

God dag :)

PFT. Hunter 

Har du besøgt mig? Det er lidt sjovt, for jeg har ofte læst dine skriv herinde og tænkt, at ham ville jeg gerne ha besøg af, og så har du allerede været der? :rolleyes:

Jeg er naturligvis ked af at du ikke føler din oplevelse har været lige så god, men ok.....du er trods alt kommet tilbage ;).... Jeg ved heller ikke hvad du har fået, idet jeg ikke aner hvem du er, desværre.......Jeg kan godt lide, hvis folk herinde fra giver sig tilkende, måske at vi har skrevet lidt først, så jeg ved at de kommer fordi det er mig, og ikke bare en tilfældig tilgængelig fisse i nabolaget ;) 

Jeg bestræber mig på, at give alle en så god oplevelse som muligt, men det er klart, at det kan hjælpe på sagerne, hvis jeg ved hvad folk ønsker sig (Jensemanden havde fx sendt mig et helt manus, da vi først havde aftalt at mødes). Og når alt det er sagt, så skal det ingen hemmelighed være, at jeg lettest kommer helt i stødet, hvis jeg får lov at lege. En cocktail kan være fint nok, men det er begrænset hvor meget man kommer i dybden på 15 min, hvis man både skal nå blow og dansk i flere stillinger. Det giver noget andet, hvis jeg får lov til at binde en mand fast, stikke noget i måsen på ham, eller give laaaangsomt HJ en halv times tid eller mere. Så kom du bare tilbage Hr. Hunter, så skal jeg gi’ dig skal jeg ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Har du besøgt mig? Det er lidt sjovt, for jeg har ofte læst dine skriv herinde og tænkt, at ham ville jeg gerne ha besøg af, og så har du allerede været der? :rolleyes:

Jeg er naturligvis ked af at du ikke føler din oplevelse har været lige så god, men ok.....du er trods alt kommet tilbage ;).... Jeg ved heller ikke hvad du har fået, idet jeg ikke aner hvem du er, desværre.......Jeg kan godt lide, hvis folk herinde fra giver sig tilkende, måske at vi har skrevet lidt først, så jeg ved at de kommer fordi det er mig, og ikke bare en tilfældig tilgængelig fisse i nabolaget ;) 

Jeg bestræber mig på, at give alle en så god oplevelse som muligt, men det er klart, at det kan hjælpe på sagerne, hvis jeg ved hvad folk ønsker sig (Jensemanden havde fx sendt mig et helt manus, da vi først havde aftalt at mødes). Og når alt det er sagt, så skal det ingen hemmelighed være, at jeg lettest kommer helt i stødet, hvis jeg får lov at lege. En cocktail kan være fint nok, men det er begrænset hvor meget man kommer i dybden på 15 min, hvis man både skal nå blow og dansk i flere stillinger. Det giver noget andet, hvis jeg får lov til at binde en mand fast, stikke noget i måsen på ham, eller give laaaangsomt HJ en halv times tid eller mere. Så kom du bare tilbage Hr. Hunter, så skal jeg gi’ dig skal jeg ;) 

 

Uanset hvor dårlig en dag Hunter har haft, så er jeg sikker på du lige reddede den. 

PS. Jeg har også læst DINE skriv og tænkt at jeg godt ville have besøg af dig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 41 minutter siden:

PS. Jeg har også læst DINE skriv og tænkt at jeg godt ville have besøg af dig:wub:

Du siger bare til, så kommer jeg susende ;) 

Redigeret af Liv
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 21 minutter siden:

jajooo....man kunne jo kun drømme om at du har fantaseret om mig, som du har med @Hunting for beaver. Men den lillebitte sætning der......naaaa :ph34r: 

Jeg drømmer da altid om dig ;) Og bare rolig, jeg spørger (næsten) altid først.... eller i hvertfald lige i starten :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Uanset hvor dårlig en dag Hunter har haft, så er jeg sikker på du lige reddede den. 

PS. Jeg har også læst DINE skriv og tænkt at jeg godt ville have besøg af dig:wub:

,,,,æhhhh besøg af mig,,,,,det kunne vel godt arrangeres ,,hvis du er til BFE,,,,det er mest det som jeg opererer med på menyen ;)B):P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

,,,,æhhhh besøg af mig,,,,,det kunne vel godt arrangeres ,,hvis du er til BFE,,,,det er mest det som jeg opererer med på menyen ;)B):P:D

Det var nu myntet på @Liv men når nu aben er ude af skabet, så er jeg ikke afvisende. Et lille bromance er aldrig af vejen:ph34r: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 minutter siden:

Det var nu myntet på @Liv men når nu aben er ude af skabet, så er jeg ikke afvisende. Et lille bromance er aldrig af vejen:ph34r: 

Det var nu ikke sådan jeg læste det ,men det også fint B) til dagligt er jeg rigeligt omringet af kvinder ( de er da søde nok,,,,,men larmer !!! :D )så lidt mandehørm er slet ikke så tosset,det kunne jo ende helt godt ,,,

Mon @Liv kommer ræsende på en scooter til dig så,,,;) hun er rigtig dejlig iøvrigt

KH. Buddy Holly:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Har du besøgt mig? Det er lidt sjovt, for jeg har ofte læst dine skriv herinde og tænkt, at ham ville jeg gerne ha besøg af, og så har du allerede været der? :rolleyes:

Jeg er naturligvis ked af at du ikke føler din oplevelse har været lige så god, men ok.....du er trods alt kommet tilbage ;).... Jeg ved heller ikke hvad du har fået, idet jeg ikke aner hvem du er, desværre.......Jeg kan godt lide, hvis folk herinde fra giver sig tilkende, måske at vi har skrevet lidt først, så jeg ved at de kommer fordi det er mig, og ikke bare en tilfældig tilgængelig fisse i nabolaget ;) 

Jeg bestræber mig på, at give alle en så god oplevelse som muligt, men det er klart, at det kan hjælpe på sagerne, hvis jeg ved hvad folk ønsker sig (Jensemanden havde fx sendt mig et helt manus, da vi først havde aftalt at mødes). Og når alt det er sagt, så skal det ingen hemmelighed være, at jeg lettest kommer helt i stødet, hvis jeg får lov at lege. En cocktail kan være fint nok, men det er begrænset hvor meget man kommer i dybden på 15 min, hvis man både skal nå blow og dansk i flere stillinger. Det giver noget andet, hvis jeg får lov til at binde en mand fast, stikke noget i måsen på ham, eller give laaaangsomt HJ en halv times tid eller mere. Så kom du bare tilbage Hr. Hunter, så skal jeg gi’ dig skal jeg ;) 

 

Hell Yeah,,,dog noget tid siden ,,inden jeg oprettede mig som bruger herinde,,så kan da sagtens forstå din lille frustration/ forvirring,,,vil lige indskyde at jeg ALDRIG har været utilfreds med et besøg hos dig kære @Liv,,tværtom,,Har både sagt,og skrevet det før,mine besøg har været top klasse  ,du har altid behandlet mig som en konge ,du ER skide dejlig sympatisk og utrolig nem at "tale" med,,det jeg mente var bare at jeg aldrig havde prøvet sådan noget ligende som TS oplevelse hos dig,,det var sådan set det min pointe var,,,derfor jeg også nævnte "hvis man bare havde modet",,,;)

,,,,,jeg kunne sagtens finde på at dreje forbi din matrikel igen ,at tage turen sydover som man siger ,,blir sgu lidt tændt på din sidste sætning ,hvad sir i andre :rolleyes: det er da noget af en fin invitation,eller er det bare mig,:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Det er sgu for sjovt det her:)

Hvorfor ser jeg først denne tråd nu?

Men jeg burde jo have vidst det med jensemandens klasseindlæg. 

Du var vel bare på damebesøg,,,,,IGEN;):rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

Fantastisk skriv og det mod du udviser ved blotlægge dine fantasier her. Respekt for det. 

Hvis jeg blotlagde mine fantasier her, ville jeg få frataget mit medlemskab for bestandigt :ph34r:

Der er vel ikke noget galt i at være i løbetid 2 gange i ugen året rundt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

@jensemanden tak for en god anmeldelse:)

Jeg har selv haft fornøjelsen af Liv's selskab under kinky leg,og fik i den forbindelse en fantastisk god behandling;)

Hun er en super sød og frisk glædespige:wub:

Savner lidt muligheden for et sent møde?:huh:

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 42 minutter siden:

@jensemanden tak for en god anmeldelse:)

Jeg har selv haft fornøjelsen af Liv's selskab under kinky leg,og fik i den forbindelse en fantastisk god behandling;)

Hun er en super sød og frisk glædespige:wub:

Savner lidt muligheden for et sent møde?:huh:

Enzo.

Tak for de søde ord Enzo :) Hvis du nærlæser Jensemandens indlæg vil du se, at han på snedig vis havde lokket mig til at blive længere, den slags lader sig gøre hvis det planlægges i god tid. Sommetider holder jeg aftenåbent helt af mig selv, det gjorde jeg fx forrige mandag, du kom dog ikke :(;) Men du har helt ret, jeg lukker almindeligvis kl 17 :) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...