Hop til indhold

Recommended Posts

Var et tur forbi massagebutikken i Brønshøj.

Et lille lidt "usselt" beliggende sted, men jeg har tidligere fået udmærket massage på stedet.

Denne gang var der kommet ny ejer til, og der var flere piger i butikken.

Massagen var en hård oliemassage og var ganske god..

Vil tro at hun var i slutningen af tyverne, og havde et par store bryster, som jeg dog ikke fik

hevet frem i lyset.

Det var i forrummet til butikken massagen fandt sted, kun et forhæng

skilte os fra de andre der sad kun et par meter derfra, så lidt anspændt situation må man sige.

Jeg skulle ikke have noget af at brøle som en søløve bag gardinet.

Skulle andre have lyst til at prøve stedet, så bed om det "rigtige" rum bagved, som er godt.

http://www.massagebutikken.dk/

Herefter kørte jeg videre til Thai Lanna på Bergensgade, Østerbro.

Denne sene eftermiddag var der godt gang i butikken, kunne dårligt få plads

til mine sko, som man sætter inden for døren.

Der var heldigvis en pige til mig, en lidt ældre type end jeg sædvanligvis er vant til på stedet.

Men ganske pæn og velholdt.

Fik en blød og erotisk massage, som føltes ganske dejlig.

Hun var konstant smilende og udfordrerne med øjenkontakt, dejlig eksotisk.

Et stykke inde i forløbet blev jeg spurgt om jeg kunne have lyst til lidt mere, jeg spurgte hvad hun kunne tilbyde, men hun vendte den om til, at jeg skulle sige hvad jeg kunne tænke mig.

Efter at have tænkt lidt, kom jeg frem til at jeg "bare" ville have en hånder, hun spurgte om hun skulle smide kludene, det var en aftale.

Herefter slukkede hun alt lyset, så kun eet stearinlys var tændt i det fjerne hjørne, sagde at så kunne jeg jo ikke se hende, så stearinlyset blev flyttet hen til os, men stadig for mørkt efter min smag. Godt håndarbejde, og meget berøringsvenlig, men lidt for interesseret i at sælge mere.

http://www.thailannawellness.dk/

Næste morgen skulle jeg igen en tur til København, havde et stykke tid haft lyst til at prøve Linda hos Jennys, Vardegade på Østerbro.

Men der var ikke skyggen af hende, men to andre som ikke kan ses på deres hjemmeside.

Hende der tog imod og som skulle betjene mig, er nok den ældste jeg er stødt ind i på nuværende

tidspunkt, men pænt "stolt" thailandsk udtryk, lidt frygtindgydende.

Efter at ha' fået en god omgang massage kom spørgsmålet om jeg trængte til en hjælpende hånd,

hvilket jeg takkede ja til, hun spurgte genert om skulle tage tøjet af, så pyt da, tag bare det af.

Hun satte sig ved siden af mig og gik igang med det svenske, hvilket var godt, jeg lod forsigtigt en hånd glide op ad hendes lår og hen mod missen, det reagerede hun kraftigt på og med stønnen, hun var utrolig "kilden", men samtidig klemte hun lårene sammen, så jeg ikke kunne komme til.

Det var da pudsigt tænkte jeg, det kan ikke være rigtigt, så jeg forsøgte en gang mere, denne gang fik jeg plads og hun reagerede voldsomt, og lagde hovedet tilbage, stønnede helt vildt.

Jeg tænkte nu kører jeg hende færdig, men kunne ikke holde mig tilbage,... så bum bum bum.

Hun fortalte bagefter at hun lige var startet, og ikke var vant til at give hånd, måske derfor hun reagerede som hun gjorde.

http://www.jenny-thaimassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelserne.

Lyder spændende med den nye dame hos Jenny. Kunne være man skulle svinge forbi i næste uge, for lige at få opklaret hvor kilden hun egentlig er 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD - tak for beretningen. Lidt som at læse et julekatalog; hmmmm hvad kunne jeg tænke mig. :-) Det første sted du var (massagebutikken), er der mulighed for ekstra der? De skriver nej på hjemmesiden, men måske ved du bedre besked? ;-) Og hvad hed hende med de store bryster? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD - tak for beretningen. Lidt som at læse et julekatalog; hmmmm hvad kunne jeg tænke mig. :-) Det første sted du var (massagebutikken), er der mulighed for ekstra der? De skriver nej på hjemmesiden, men måske ved du bedre besked? ;-) Og hvad hed hende med de store bryster? :lol:

Hej Gammel rotte

Du kan godt få ekstra, men jeg havde ikke lyst lige bag forhænget.

Jeg kan simpelthen ikke huske hendes navn.

Der er en anden pige jeg har fået massage af, som har en flot figur

og et par gode bryster, hun giver fantastisk massage og håndjob,

hendes navn kan jeg huske, det er "Som" hun er indehaveren af butikken.

Jeg har ikke spurgt om de tilbyder yderligere :)

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tro det er af hensyn til Skat og Politi, at thai-klinikkerne skriver man ikke kan få sex, jeg har besøgt en del klinikker, og vist altid blevet tilbudt hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal måske tilføjes at hjemmesiden ikke er opdateret, den stammer fra den tidligere ejer.

Jeg ved at de nye har længere åbningstider, men om de ligefrem ændre på beskrivelsen af de manglende

seksuelle ydelser tvivler jeg på, den er der mange der bruger, om end det ikke passer. ;)

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD,

Sent tak for din trilogi.

Vedrørende Linda hos Jenny's. Ved du hvis hun har stoppet der?

Og den nye bekendtskaben hos Jenny ... fik du et navn? Alder ungefær?

Venligst

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD,

Sent tak for din trilogi.

Vedrørende Linda hos Jenny's. Ved du hvis hun har stoppet der?

Og den nye bekendtskaben hos Jenny ... fik du et navn? Alder ungefær?

Venligst

B

Hej Bananas,

Jeg ved ikke om Linda er stoppet, tror det ikke, der er stadig billeder af hende på hjemmesiden.

Jeg spurgte ikke efter hende da jeg var der.

Vedr. den nye så kan jeg desværre ikke huske navnet, (alle de navne efterhånden, må til skrive dem ned) hun var nok omkring de 50 år, ret høj af en thai at være.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste morgen skulle jeg igen en tur til København, havde et stykke tid haft lyst til at prøve Linda hos Jennys, Vardegade på Østerbro.

Hende der tog imod og som skulle betjene mig, er nok den ældste jeg er stødt ind i på nuværende

tidspunkt, men pænt "stolt" thailandsk udtryk, lidt frygtindgydende.

Det kunne faktisk godt lyde som Jenny selv: Lille slank, markeret, nær 50 og bestemt ikke uden karisma? Synd, du missede Linda. Har selv besøgt hende tre gange i Hillerød omkring årsskiftet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne faktisk godt lyde som Jenny selv: Lille slank, markeret, nær 50 og bestemt ikke uden karisma? Synd, du missede Linda. Har selv besøgt hende tre gange i Hillerød omkring årsskiftet.

Ja, hun kunne faktisk godt minde om Jenny, ud fra hendes billeder på hjemmesiden.

Men hun var som sagt ikke lille, men høj og havde lidt mave.

Det meget "stolte" blev forvandlet til en lille genert pige da hun fik tøjet af, det ligner vel

heller ikke Jenny.

Hun havde været i Danmark i 7 år og arbejdet med rengøring .....efter hvad hun sagde.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Jenny var bestemt ikke genert, da jeg sidst besøgte hende i Ålborggade for ca. 2,5 år siden.

Hun var pivfræk – jeg tør ikke gå i detaljer – og gjorde pænt sagt alt for at lokke mig i yderligere uføre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har åbenbart allerede fået ny ejer igen hos massagebutikken.

Vinduet var smadret, og det hele så lidt underligt ud, der var tilsyneladende sket "et eller andet",

som hun ikke var istand til at forklare mig, det var første dag de var der.

Nå, men bestilte en times oliemassage, som må siges at være den mest underlige oplevelse jeg

endnu har oplevet på sådan et sted.

Massage var der ikke tale om, hun brugte heller ikke olie, kun nogle underlige berøringer??

ind imellem sagde hun noget på uforståligt italiensk/engelsk/thai.

Efter et kvarters tid spurgte hun om jeg ville give hende massage?

Det ville jeg hellere end det hun havde gang i, selv om hun mente det for sjovt.

Hun lagde sig ned og trak hendes gemmensigtige sorte kjole op og jeg gik igang med min form

for erotisk massage, lidt efter spurgte jeg om jeg måtte befri hende for hendes trusser, der

var slet ingen tøven, og den nedre del af korpus blev hurtigt inkluderet i mit forehavende.

Mens jeg sad mellem hendes ben, ville hun gudhjælpemig have at jeg penetrerede hende,

hun træk sjoveren hen mod sig, uden beskyttelse!

Det afviste jeg selvfølgelig flere gange, da hun ikke kunne tilbyde noget gummi.

Jeg afsluttede efterfølgende selv ud over kosten.

Hun virkede meget underlig må jeg sige, 30-35 år, men en høj superslim krop.

Betaling havde vi heller ikke aftalt, men hun stak sin hånd frem og jeg gav hende 500 Kr.

Jeg tror jeg bliver væk fremover.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...