Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

En datingside for at finde en bolleven

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hej alle :)

Er der nogen der kan anbefale en datingside hvor man kan finde en bollepartner? Jeg har været lidt på google og søge lidt efter de diverse datingsider og når jeg slår siderne op på trustpilot, så har de næsten alle dårlig anmeldelser og folk advare mod fup og svindel. Det må gerne være en side der værdsætter diskretion ligesom Sugardating hvor man kan have private billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv tit tænkt på samme,der må da være kvinder derude der er ikke mindst lige så trængende og liderlige som os mænd.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
pdrhan skrev, for 3 minutter siden:

Har selv tit tænkt på samme,der må da være kvinder derude der er ikke mindst lige så trængende og liderlige som os mænd.....

Jo sikkert nok.

Men de afviser garanteret mere end de søger:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dating kulturen idag er ikke nemt for os mænd - der er kvinder derude der søger Casual sex, men da fyre generelt ikke er særlig kræsne så har de masser af tilbud.

Derfor tænker jeg at det er de samme eftertragtede fyre der scorer - så må du lære hvad der kan gøre dig eftertragtet... 

Det tog mig nogle år at lære, men nu ved jeg hvordan jeg kommer i den kategori.  

Af sider er mit gæt at sugardaters og scor er de eneste seriøse, men det kræver tid og energi... og på sugardaters også mønt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Penge og lysten til at bruge dem, en magtfuld stilling med masser af fritid, så finder rigtig mange kvinder manden atraktiv..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror alle datingsider, Scor osv. har klart flest mandlige brugere. Et eller andet sted burde det jo ikke være sådan. Vi er vel ca. lige mange mænd og kvinder her i landet? Måske mænd der i forvejen er gift eller i et forhold oftere søger et sidespring? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvis  du  er  charmende  og  udadvendt  som  person  vil  jeg  anbefale dig  at  opsøge  et  sted  irl  - fx.  Den lokale  biavlerforening eller  noget  i den  retning.

Nok  nemmere  at  finde  en  bolleven derigennem end  diverse  datingsider  hvor  der  er  overtal af  mænd.  

Swingermiljøet kunne  også  være en  mulighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Scor er en mulighed. Men for hver 10 mænd er der kun 1 kvinde. Ikke gode odds kræver hårdt arbejde og gevinsten er ikke altid imponerende. 

Ofte er det nemmere irl. Og ellers kan en smuk øst pige besøges for ned til 500 kr, når trykket melder sig

Redigeret af fede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 5 timer siden:

Dating kulturen idag er ikke nemt for os mænd - der er kvinder derude der søger Casual sex, men da fyre generelt ikke er særlig kræsne så har de masser af tilbud.

Derfor tænker jeg at det er de samme eftertragtede fyre der scorer -

Uha ja, det er een af tilværesens kendsgerninger ... 
Det er sikkert sandt, at kvinder og mænd gennemsnitlig har nogenlunde lige meget lyst til sex ... 
Men kysten blandt kvinder er meget mere ulige fordelt - få har rigtig meget lyst, de fleste ikke ret meget ...
Og kvinder er både langt mere selektive og langt mere forsigtige end mænd ... 

Det er nogle få mænd, de fleste kvinder tænder på, det er også mit indtryk .. 
Og hvad det er , der gør en mand attraktiv, synes jeg er svært at sætte fingeren på ... 
Jeg er slet ikke enig med @Alkoholikeren - det handler hverken om rigdom eller magt.
Det er noget helt andet. "das gewisse etwas" nogle mænd har, der gør at kvinder på stribe falder for dem.

Det er faktisk meget mystisk, også fordi de mænd ret ofte behandler kvinder forfærdeligt .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Hvis  du  er  charmende  og  udadvendt  som  person  vil  jeg  anbefale dig  at  opsøge  et  sted  irl  - fx.  Den lokale  biavlerforening eller  noget  i den  retning

Er du klar over at medlemmerne af en biavler forening, for det meste er mænd over 50 år, i islænder sweater, og med pibe i munden. 

Så snart der kommer et ungt kvindeligt medlem, flokkes de om at lære hende om blomsterne og bierne og give det første stik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Barske Rødskæg skrev, for 3 minutter siden:

Er du klar over at medlemmerne af en biavler forening, for det meste er mænd over 50 år, i islænder sweater, og med pibe i munden. 

Så snart der kommer et ungt kvindeligt medlem, flokkes de om at lære hende om blomsterne og bierne og give det første stik. 

Melder  mig  straks  ind  i  sådan en  forening alt  frister  undtagen  piben 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit indtryk er, at mænd der er noget, dem finder kvinder interessante. Den engelske fodboldspiller Peter Crouch (som ikke ligner nogen græsk gud) har udtalt, at hvis ikke det var fordi han var professionel fodboldspiller, så ville han ikke have så lækker en kone som han har. 

Jeg synes heller ikke de to britiske prinser er noget særligt rent udseendemæssigt. Men alligevel har de da ok lækre koner. At være gift med en af de to, giver sikkert også en kvinde et spændende og priviligeret liv, hvor man ikke behøver være nervøs for om der nu også er penge til huslejen, og råd til at få mad på bordet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Melder  mig  straks  ind  i  sådan en  forening alt  frister  undtagen  piben 

Et eller andet sted vil du vel gerne have stukket piben ind ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, for 9 minutter siden:

Et eller andet sted vil du vel gerne have stukket piben ind ?

Det ender måske som Clinton/Levinski i det ovale værelse, det var et eller andet med en Cigar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...