Hop til indhold
ElskerMassage

Yomi thai massage Randers lily og emmie

Recommended Posts

Så har jeg fået besøgt yomi for første gang :) 

Planen var emmie og jeg alene i en time.. Men det endte med emmie, lily og jeg.. Så vildt frækt at kneppe dem begge på skift.. Lækkert at kneppe emmie sammen med lily.. Skønt at se lily kneppe emmie alene..

Bare en mega fræk oplevelse der kan anbefales :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 29 minutter siden:

Link

Når man vil poste sin anmeldelse spørger forum softwaren om man ikke har glemt et link. 

Herved bliver man mindet om at finde et evt link og anføre dette. 

 

Det er derfor unødvendigt at lave en post med teksen "Link"  Trådstarteren er allerede én gang blevet spurgt.

I øvrigt ville det være høfligt at skrive som du gør lidt senere :) 

Men ellers er der jo EG søgefunktion og Google til rådighed. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElskerMassage skrev, for 36 minutter siden:

850kr så det var fair :) men de nød det også meget jo

Okay det beløb lyder Cracy hvis du har fået dem begge 1 time :rolleyes:

Kender dem begge og har har aldrig før hørt dem dumpe priserne så hårdt for at en kunde har en fed oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 41 minutter siden:

Når man vil poste sin anmeldelse spørger forum softwaren om man ikke har glemt et link. 

Herved bliver man mindet om at finde et evt link og anføre dette. 

 

Det er derfor unødvendigt at lave en post med teksen "Link"  Trådstarteren er allerede én gang blevet spurgt.

I øvrigt ville det være høfligt at skrive som du gør lidt senere :) 

Men ellers er der jo EG søgefunktion og Google til rådighed. 

 

Nå nå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, 1 time siden:

Okay det beløb lyder Cracy hvis du har fået dem begge 1 time :rolleyes:

Kender dem begge og har har aldrig før hørt dem dumpe priserne så hårdt for at en kunde har en fed oplevelse :)

Det var jo lige så meget dem der fik mig :) de nød det virkeligt og bad mig mange gange om at komme igen.. Så fornøjelsen var lige så meget på deres side :) 

Det kan være du ikke kender dem så godt som du tror :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElskerMassage skrev, for 33 minutter siden:

Det var jo lige så meget dem der fik mig :) de nød det virkeligt og bad mig mange gange om at komme igen.. Så fornøjelsen var lige så meget på deres side :) 

Det kan være du ikke kender dem så godt som du tror :) 

Sådan har jeg det også. 

Når de spørger om betaling siger jeg at du får det gratis idag skat, men næste gang skal du betale. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke det var fordi at sproget er 100 % korrekt skulle man næsten tro at det var en annonce fra Yomi :-) Jeg har bestilt tid, det lyder interessant og er noget der skal afprøves. Beretter når jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElskerMassage skrev, for 1 time siden:

Det var jo lige så meget dem der fik mig :) de nød det virkeligt og bad mig mange gange om at komme igen.. Så fornøjelsen var lige så meget på deres side :) 

Det kan være du ikke kender dem så godt som du tror :) 

Nu kender jeg Emmie vældig godt gennem lang tid, og undrede mig meget over dit indlæg. 

Derfor har jeg lige spurgt hende. Og hun benægter på det kraftigste både prisen, du nævner. Og hun havde heller ikke sex med Lily. 

Jeg må tilstå, at hun er mest troværdig i mine øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 4 timer siden:

Nu kender jeg Emmie vældig godt gennem lang tid, og undrede mig meget over dit indlæg. 

Derfor har jeg lige spurgt hende. Og hun benægter på det kraftigste både prisen, du nævner. Og hun havde heller ikke sex med Lily. 

Jeg må tilstå, at hun er mest troværdig i mine øjne. 

Du havde måske regnet med at hun havde sagt: Ja, det er rigtigt.

Så du kunne føle dig snydt for alle de gange du har betalt mere og fået mindre :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 5 timer siden:

Nu kender jeg Emmie vældig godt gennem lang tid, og undrede mig meget over dit indlæg. 

Derfor har jeg lige spurgt hende. Og hun benægter på det kraftigste både prisen, du nævner. Og hun havde heller ikke sex med Lily. 

Jeg må tilstå, at hun er mest troværdig i mine øjne. 

så du er af dem ... "Pigernes ven"... ham som fortæller dem,  at han skriver en go anmeldelse eller sladre om hvad andre skriver fordi så tror du at du er i bedre standing.

ham som "jeg tog dig også i forsvar ..." selvom du ikke aner noget som helst om hvad der foregik ... for du var der ikke !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog nogle latterlige kommentarer fra de sidste to “skribenter”

det siger noget om jeres menneskesyn og intelligensniveau, at man uden grundlag kan drage sådanne konklusioner. 

Jeg afstår fra yderligere diskussion på dette niveau. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 11 timer siden:

så du er af dem ... "Pigernes ven"... ham som fortæller dem,  at han skriver en go anmeldelse eller sladre om hvad andre skriver fordi så tror du at du er i bedre standing.

ham som "jeg tog dig også i forsvar ..." selvom du ikke aner noget som helst om hvad der foregik ... for du var der ikke !!!

 

 

Jeg kunne ikke være mere enig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 11 timer siden:

Det er dog nogle latterlige kommentarer fra de sidste to “skribenter”

det siger noget om jeres menneskesyn og intelligensniveau, at man uden grundlag kan drage sådanne konklusioner. 

Jeg afstår fra yderligere diskussion på dette niveau. 

Jeg beklager, men kan ikke lade være med at grine af det du skriver :D

Husk det altid er en god ide at læse dit skriv igennem inden du trykker send ;) 

Og ift at drage konklusioner - kan du ikke selv se det? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...