AalborgLook 5182 Skrevet 1. April, 2019 Mødes en gang i mellem med en pige og hygger lidt. Da jeg besøgte hende i dag var jeg total udkørt efter 2 omgange, men hun havde på ingen måde fået nok og villle have mere. Så den første der skriver sit tlf i tården får en gratis tur. Skriv dit telefonnummer og hun kontakter dig. Eneste krav er at du er +30 og opfører dig ordentligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 1. April, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Mødes en gang i mellem med en pige og hygger lidt. Da jeg besøgte hende i dag var jeg total udkørt efter 2 omgange, men hun havde på ingen måde fået nok og villle have mere. Så den første der skriver sit tlf i tården får en gratis tur. Skriv dit telefonnummer og hun kontakter dig. Eneste krav er at du er +30 og opfører dig ordentligt. Du får lige mit: 35 35 35 35. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 1. April, 2019 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Mødes en gang i mellem med en pige og hygger lidt. Da jeg besøgte hende i dag var jeg total udkørt efter 2 omgange, men hun havde på ingen måde fået nok og villle have mere. Så den første der skriver sit tlf i tården får en gratis tur. Skriv dit telefonnummer og hun kontakter dig. Eneste krav er at du er +30 og opfører dig ordentligt. Ring 01042119 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 1. April, 2019 (edited) Hvor i landet. Er frisk vis hun er Redigeret 1. April, 2019 af Energy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 1. April, 2019 Kan desværre ikke i dag Havde bare været ALLE andre dage på året Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 1. April, 2019 Kig lige i kalenderen først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 1. April, 2019 TommyHansen skrev, for 2 minutter siden: Kig lige i kalenderen først. Jamen min kalender er fri idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 1. April, 2019 (edited) AalborgLook skrev, for 46 minutter siden: Mødes en gang i mellem med en pige og hygger lidt. Da jeg besøgte hende i dag var jeg total udkørt efter 2 omgange, men hun havde på ingen måde fået nok og villle have mere. Så den første der skriver sit tlf i tården får en gratis tur. Skriv dit telefonnummer og hun kontakter dig. Eneste krav er at du er +30 og opfører dig ordentligt. Kære AalborgLook - tak for tilbuddet. Her er mit mobilnummer : 66 66 66 66 Og jeg er ledig idag fra klokken 5 - så er der en time til 6 Mange hilsner Nye tider - - - hvis det er en aprilsnar - er jeg sgu pissed Redigeret 1. April, 2019 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. April, 2019 AalborgLook skrev, 1 time siden: Mødes en gang i mellem med en pige og hygger lidt. Da jeg besøgte hende i dag var jeg total udkørt efter 2 omgange, men hun havde på ingen måde fået nok og villle have mere. Så den første der skriver sit tlf i tården får en gratis tur. Skriv dit telefonnummer og hun kontakter dig. Eneste krav er at du er +30 og opfører dig ordentligt. Du var lidt sløv i dag - tror du er ved at få en mande influenza... og haløj da, de numre som er opgivet i tråden er fake numre! Nemtøs er ikke vred - Nemtøs er skuffet og fortsat stang horny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest piratos Skrevet 1. April, 2019 er der ikke nogen som kan give dig nok p.. Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 1. April, 2019 Nemtøs skrev, for 36 minutter siden: Du var lidt sløv i dag - tror du er ved at få en mande influenza... og haløj da, de numre som er opgivet i tråden er fake numre! Nemtøs er ikke vred - Nemtøs er skuffet og fortsat stang horny Årh nej, bliver du nu til en gnaven domina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 1. April, 2019 Har lige snakket med pigen igen og hun siger at alle dem hun har snakket med har en tissemand der er alt for lille. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. April, 2019 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Har lige snakket med pigen igen og hun siger at alle dem hun har snakket med har en tissemand der er alt for lille. Hhmmm har du været flere steder i dag? Så kan jeg godt forstå du virker lidt mat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 1. April, 2019 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Har lige snakket med pigen igen og hun siger at alle dem hun har snakket med har en tissemand der er alt for lille. Ja hvis det er en tissemand kan den kun være for lille , ellers var det en PIK.... og den har JEG! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. April, 2019 AalborgLook skrev, for 4 timer siden: Mødes en gang i mellem med en pige og hygger lidt. Da jeg besøgte hende i dag var jeg total udkørt efter 2 omgange, men hun havde på ingen måde fået nok og villle have mere. Så den første der skriver sit tlf i tården får en gratis tur. Skriv dit telefonnummer og hun kontakter dig. Eneste krav er at du er +30 og opfører dig ordentligt. Prøv at kontakte det nærmeste munkekloster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. April, 2019 Vendelbo773 skrev, for 4 timer siden: Du får lige mit: 35 35 35 35. Jej stikker over: 46351448 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 1. April, 2019 Nyttigt nummer - kun til nødhjælp: 38636174 Venerisk klinik på Bispebjerg hospital. Må ikke misbruges!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 1. April, 2019 Borende X skrev, for 37 minutter siden: Jej stikker over: 46351448 Så trængende er hun dog ikke at hun kan nedlægge hele Vestsjællandske politiet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg