Hop til indhold
kanonkongen

Thaimassage Ikast Herning

Recommended Posts

Hej allesammen.

Prøver lige, at skrive igen. Er der nogen som. Har nogen erfaringe med Thai massage i Ikast Herning området. Har længe gået med en tanke om, at prøve en thai.

Så mit spørgsmål går ud på. Om nogen herinde har haft nogen gode erfaringer med disse steder.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer 2 steder i Herning, og får en god massage...ikke andet og heller ikke tilbudt noget...så tvivler du kan finde noget med mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer 2 steder i Herning, og får en god massage...ikke andet og heller ikke tilbudt noget...så tvivler du kan finde noget med mere...

ok mange tak for info

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok mange tak for info

Ellers besøg Ravnstrupvej 151, vest for viborg eller Kroggårdsvej i Hvam, nord for Thorning, medbring gerne selv en ekstra lampe, hvis du ikke lige er til romatisk belysning/mørkekammersex - begge steder kan du få både med og uden.

Alm massage kr. 300,-/halvtime (time?), m/svensk kr. 5 - 600,-, m/fransk og samleje kr. 8 - 1000,-. Evt. må du lige forhandle lidt om priserne.

Søde, unge og nogenlunde medgørlige piger begge steder, som jeg besøger jævnligt. De reklamerer sjældent - behøver det nok heller ikke, da de yder god service og tiltrækker mange stamkunder.

Der er også et sted lidt syd for Nr. Snede, men jeg har aldrig selv besøgt stedet.

Glemte lige Bjødstrupvej i Hammerum, som jeg endelig besøgte for et par måneder siden. Pigen som tog imod mig i det halvmørke lokale var vel 35, forstod ikke særlig godt hverken dansk eller engelsk og var ikke lige min smag - spurgte så efter den anden pige - så kom hendes mor - så jeg skyndte mig at gå igen.

Hvis du bare skal have alm. thaimassage, findes der flere udmærkede klinikker i Silkeborg - det kunne du jo starte med. Ved det ikke, men måske har de også andet på menuen. Prøv f.eks og spørg efter om du kan få det med happy ending :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers besøg Ravnstrupvej 151, vest for viborg eller Kroggårdsvej i Hvam, nord for Thorning, medbring gerne selv en ekstra lampe, hvis du ikke lige er til romatisk belysning/mørkekammersex - begge steder kan du få både med og uden.

Alm massage kr. 300,-/halvtime (time?), m/svensk kr. 5 - 600,-, m/fransk og samleje kr. 8 - 1000,-. Evt. må du lige forhandle lidt om priserne.

Søde, unge og nogenlunde medgørlige piger begge steder, som jeg besøger jævnligt. De reklamerer sjældent - behøver det nok heller ikke, da de yder god service og tiltrækker mange stamkunder.

Der er også et sted lidt syd for Nr. Snede, men jeg har aldrig selv besøgt stedet.

Glemte lige Bjødstrupvej i Hammerum, som jeg endelig besøgte for et par måneder siden. Pigen som tog imod mig i det halvmørke lokale var vel 35, forstod ikke særlig godt hverken dansk eller engelsk og var ikke lige min smag - spurgte så efter den anden pige - så kom hendes mor - så jeg skyndte mig at gå igen.

Hvis du bare skal have alm. thaimassage, findes der flere udmærkede klinikker i Silkeborg - det kunne du jo starte med. Ved det ikke, men måske har de også andet på menuen. Prøv f.eks og spørg efter om du kan få det med happy ending :D

takker for svaret jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ikke ud til at være et sted der tilbyder andet end massage - men dem skal der jo også være nogen af.

Hvorfor i al verden laver folk hjemmesider i Flash. Det er mega irriterende at sidde og vente for at se noget ligegyldigt animation. Nå, sidespring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan lige tilføje at du ikke kan få ekstra ydelse ved nogen thai massage klinniker i silkeborg, men god massage til billige penge ala 300 kr for 60 min :) I Århus er der mange muligheder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jernsvinet. Du lyder til at være vel orienteret for området omkring Ikast.

Jeg kunne godt bruge en god omgang massage til at løsne muskler rundt omkring når jeg er i bording. Hvor vil du anbefale at jeg tager hen når nu jeg er ret ligeglad med ømhhhh afslutning. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet. Du lyder til at være vel orienteret for området omkring Ikast.

Jeg kunne godt bruge en god omgang massage til at løsne muskler rundt omkring når jeg er i bording. Hvor vil du anbefale at jeg tager hen når nu jeg er ret ligeglad med ømhhhh afslutning. :oops:

Hmmm - nu plejer jeg at foretrække de mere listige steder med afslutning, men http://www.siam-massage.dk/ i Ikast/Herning virker til at være meget seriøst - har faktisk overvejet at sende konen derhen i fødselsdagsgave :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm - nu plejer jeg at foretrække de mere listige steder med afslutning, men http://www.siam-massage.dk/ i Ikast/Herning virker til at være meget seriøst - har faktisk overvejet at sende konen derhen i fødselsdagsgave :D

Det vil jeg prøve næste gang jeg er der nede og skal have en pause. Så kan jeg jo smide en anmeldelse :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evt. kunne du også prøve Ikast Svømmecenter http://www.svommecenter.dk/index.asp?ID=10&TopID=1 - her har de en kabine med Infrarød sauna - velegnet hvis man har gigt eller ømme muskler - koster kr. 20,- udover entreen.

Ellers er der udendørs sauna m. saunagus m. eteriske olier.

Alm. massage kan man vist også få http://www.svommecenter.dk/index.asp?TopID=3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uhh det lyder ellers ikke værst. Desværre er tiden nok ikke til så store svingture. Men måske man skal prøve det på en fridag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jernsvinet. Du lyder til at være vel orienteret for området omkring Ikast.

Jeg kunne godt bruge en god omgang massage til at løsne muskler rundt omkring når jeg er i bording. Hvor vil du anbefale at jeg tager hen når nu jeg er ret ligeglad med ømhhhh afslutning. :oops:

Jeg kan godt give en omgang massage mod naturalier :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet. Du lyder til at være vel orienteret for området omkring Ikast.

Jeg kunne godt bruge en god omgang massage til at løsne muskler rundt omkring når jeg er i bording. Hvor vil du anbefale at jeg tager hen når nu jeg er ret ligeglad med ømhhhh afslutning. :oops:

Sisse...kan nu også anbefale Nøj thaimassage i Herning...enten hende selv, eller en pige du kan få navnet på i en PM.

Kan nu også massere dig uden bagtanker for noget til gengæld... ;)

Hav en god dag

knus Knold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sisse...kan nu også anbefale Nøj thaimassage i Herning...enten hende selv, eller en pige du kan få navnet på i en PM.

Kan nu også massere dig uden bagtanker for noget til gengæld... ;)

Hav en god dag

knus Knold

Kan jeg finde det på nettet eller har du et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vil jeg prøve næste gang jeg er der nede og skal have en pause. Så kan jeg jo smide en anmeldelse :lol:
Hvis det bliver en skuffelse, og du ikke falder over andet i området, kan du da bare komme over til mig. Jeg tager ikke penge for det :lol::lol::lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det bliver en skuffelse, og du ikke falder over andet i området, kan du da bare komme over til mig. Jeg tager ikke penge for det :lol::lol::lol:.

Åhhhhhh x du er altid så galant. Men det er bare lidt af en smuttur i en eftermiddags pause.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Åhhhhhh x du er altid så galant. Men det er bare lidt af en smuttur i en eftermiddags pause.......
Pauser kan jo være kortere – eller længere ..... :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...