Hop til indhold
Gæst

Tag min gangbang mødom! Kolding D.20 maj.

Recommended Posts

Gæst

Nu har jeg snart prøvet lidt af hvert, men mangler stadig at sætte flueben ved gangbang som jeg har gået og fantaseret lidt om i længere tid.

Sted Kolding -Privat hyggelejlighed

Tid 10.00-12.00 og 15.00-17.00

Jeg elsker sex i ALLE mine huller, og ville elske at blive taget fra alle vinkler og retninger af :P Det kilder helt i klitten når jeg tænker på det :D

2 timers hygge 1200, hvor alt er tilladt. 

Samleje er selvfølgelig med gummi på banditten :P

Depositum på 600 ved tilmelding. 

Mobil 21545445 (Kan godt være svær at få fat i) 

Kys Molly

09D56640-1A6A-4117-8892-07867D29533F.jpeg

1CFC4CBF-4101-4DCA-B607-8BBC97E12F06.jpeg

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mikkel34 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er klar

Husk nu at glemme “narrepikken” derhjemme :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oldtimer skrev, for 3 minutter siden:

Ja, fristende...især hvis man samtidigt kunne få taget sin egen anal-mødom (aktivt) ;)

 

Græsk er noget af det bedste jeg ved, det er simpelthent så lækkert og frækt, -det bliver du simpelthent nødt til at sætte flueben ved også :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Håber virkelig jeg får en god oplevelse, og det bliver et godt arrangement med mig i centrum, elsker at være i centrum :lol:

Jeg opretter lige en annonce på annoncelight også, og så kommer der lige nogle små ændringer og mere info om hvad jeg har i tankerne :wub:

Håber virkeligt der er nogle der vil komme, og det ikke ender ud i en masse aflysninger med dårlige undskyldninger, som jeg har set så tit herinde :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 2 minutter siden:

Håber virkelig jeg får en god oplevelse, og det bliver et godt arrangement med mig i centrum, elsker at være i centrum :lol:

Jeg opretter lige en annonce på annoncelight også, og så kommer der lige nogle små ændringer og mere info om hvad jeg har i tankerne :wub:

Håber virkeligt der er nogle der vil komme, og det ikke ender ud i en masse aflysninger med dårlige undskyldninger, som jeg har set så tit herinde :(

Håber  du  får  et  godt  arrangement  - flere  har  oplyst  at  man  skal  regne  med  et  frafald  på  50 %.  Jeg  har  arrangeret  skovbundssex et  par  gange  hvor  flere  mænd  har  deltaget.  For at  samle  5 mænd  har  jeg  været i  kontakt  med  40 mænd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Håber  du  får  et  godt  arrangement  - flere  har  oplyst  at  man  skal  regne  med  et  frafald  på  50 %.  Jeg  har  arrangeret  skovbundssex et  par  gange  hvor  flere  mænd  har  deltaget.  For at  samle  5 mænd  har  jeg  været i  kontakt  med  40 mænd. 

 

Har også lige haft besøg af en gangbang “entusiast”, han siger det samme. Det er lidt det jeg prøver at undgå ved depositum.

Faneme ærgerligt hvis man skal gå og glæde sig og fantaserer om spermparty og så det bliver det bare en “kedelig” trekant :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, blev, som frygtet, arbejdsramt i en anden ende af landet. :( God fornøjelse til de herrer, der måtte "komme" og til den frække Kysseglade Molly, der sikkert også kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oldtimer skrev, for 22 timer siden:

Æv, blev, som frygtet, arbejdsramt i en anden ende af landet. :( God fornøjelse til de herrer, der måtte "komme" og til den frække Kysseglade Molly, der sikkert også kommer.

Måske, hvis første gang bliver en succes og pivfrækt som jeg håber, at jeg gør det igen? Det må tiden vise ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, den 2.4.2019 at 18:42:

 

Faneme ærgerligt hvis man skal gå og glæde sig og fantaserer om spermparty og så det bliver det bare en “kedelig” trekant :P 

Spermparty? Hvad går den fantasi ud på?... Noget bukakke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Randersmand skrev, den 8/4/2019 at 23:39:

Spermparty? Hvad går den fantasi ud på?... Noget bukakke

Nej, jeg køber en pakke kiks og så sætter jeg mig i sofaen og kigger på og ser om i kan ramme :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 2 timer siden:

Nej, jeg køber en pakke kiks og så sætter jeg mig i sofaen og kigger på og ser om i kan ramme :P

Så er tartelet bedre end kiks....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Randersmand skrev, for 2 timer siden:

Så er tartelet bedre end kiks....

Hvordan er det nu det er? Er det den som ikke rammer som skal spise? Eller hvad er det lige den der kikseleg går ud på? 

Tarteletfyld :lol::blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Antallet af deltagere blev ikke hvad jeg håbede på, så for ikke at give mig selv og de tilmeldte en ringe oplevelse, melder jeg desværre fra :(

Satser på at prøve at arrangere en ny dag og krydser fingre for jeg har lidt mere held i sprøjten der.

Hav en dejlig weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kysseglade Molly skrev, for 4 timer siden:

Antallet af deltagere blev ikke hvad jeg håbede på, så for ikke at give mig selv og de tilmeldte en ringe oplevelse, melder jeg desværre fra :(

Satser på at prøve at arrangere en ny dag og krydser fingre for jeg har lidt mere held i sprøjten der.

Hav en dejlig weekend.

Desværre  tit  det  der  sker  - ringe  tilslutning  og  få  der  møder  op  af  de  tilmeldte. 

Hvor  mange  tilmeldte  havde  du  håbet  på?

Jeg  håber  det  lykkes  for dig  på  et  senere  tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...