Gæst Skrevet 30. Marts, 2019 (edited) Nu har jeg snart prøvet lidt af hvert, men mangler stadig at sætte flueben ved gangbang som jeg har gået og fantaseret lidt om i længere tid. Sted : Kolding -Privat hyggelejlighed Tid : 10.00-12.00 og 15.00-17.00 Jeg elsker sex i ALLE mine huller, og ville elske at blive taget fra alle vinkler og retninger af Det kilder helt i klitten når jeg tænker på det 2 timers hygge 1200, hvor alt er tilladt. Samleje er selvfølgelig med gummi på banditten Depositum på 600 ved tilmelding. Mobil 21545445 (Kan godt være svær at få fat i) Kys Molly Redigeret 30. Marts, 2019 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1983 13 Skrevet 31. Marts, 2019 Er sku også fristet - dejlige billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 31. Marts, 2019 Ja, fristende...især hvis man samtidigt kunne få taget sin egen anal-mødom (aktivt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2019 Mikkel34 skrev, for 2 timer siden: Jeg er klar Husk nu at glemme “narrepikken” derhjemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2019 Oldtimer skrev, for 3 minutter siden: Ja, fristende...især hvis man samtidigt kunne få taget sin egen anal-mødom (aktivt) Græsk er noget af det bedste jeg ved, det er simpelthent så lækkert og frækt, -det bliver du simpelthent nødt til at sætte flueben ved også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 1. April, 2019 Puha jeg kunne også være frisk på det har prøvet hendes dejlige røv før . Og det var bare dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 1. April, 2019 Åh det gad jeg dælme godt, du ser fantastik lækker ud Molly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2019 Håber virkelig jeg får en god oplevelse, og det bliver et godt arrangement med mig i centrum, elsker at være i centrum Jeg opretter lige en annonce på annoncelight også, og så kommer der lige nogle små ændringer og mere info om hvad jeg har i tankerne Håber virkeligt der er nogle der vil komme, og det ikke ender ud i en masse aflysninger med dårlige undskyldninger, som jeg har set så tit herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. April, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 2 minutter siden: Håber virkelig jeg får en god oplevelse, og det bliver et godt arrangement med mig i centrum, elsker at være i centrum Jeg opretter lige en annonce på annoncelight også, og så kommer der lige nogle små ændringer og mere info om hvad jeg har i tankerne Håber virkeligt der er nogle der vil komme, og det ikke ender ud i en masse aflysninger med dårlige undskyldninger, som jeg har set så tit herinde Håber du får et godt arrangement - flere har oplyst at man skal regne med et frafald på 50 %. Jeg har arrangeret skovbundssex et par gange hvor flere mænd har deltaget. For at samle 5 mænd har jeg været i kontakt med 40 mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Håber du får et godt arrangement - flere har oplyst at man skal regne med et frafald på 50 %. Jeg har arrangeret skovbundssex et par gange hvor flere mænd har deltaget. For at samle 5 mænd har jeg været i kontakt med 40 mænd. Har også lige haft besøg af en gangbang “entusiast”, han siger det samme. Det er lidt det jeg prøver at undgå ved depositum. Faneme ærgerligt hvis man skal gå og glæde sig og fantaserer om spermparty og så det bliver det bare en “kedelig” trekant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 3. April, 2019 Æv, blev, som frygtet, arbejdsramt i en anden ende af landet. God fornøjelse til de herrer, der måtte "komme" og til den frække Kysseglade Molly, der sikkert også kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2019 Oldtimer skrev, for 22 timer siden: Æv, blev, som frygtet, arbejdsramt i en anden ende af landet. God fornøjelse til de herrer, der måtte "komme" og til den frække Kysseglade Molly, der sikkert også kommer. Måske, hvis første gang bliver en succes og pivfrækt som jeg håber, at jeg gør det igen? Det må tiden vise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 8. April, 2019 Kysseglade Molly skrev, den 2.4.2019 at 18:42: Faneme ærgerligt hvis man skal gå og glæde sig og fantaserer om spermparty og så det bliver det bare en “kedelig” trekant Spermparty? Hvad går den fantasi ud på?... Noget bukakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2019 Randersmand skrev, den 8/4/2019 at 23:39: Spermparty? Hvad går den fantasi ud på?... Noget bukakke Nej, jeg køber en pakke kiks og så sætter jeg mig i sofaen og kigger på og ser om i kan ramme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 10. April, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 2 timer siden: Nej, jeg køber en pakke kiks og så sætter jeg mig i sofaen og kigger på og ser om i kan ramme Så er tartelet bedre end kiks.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2019 Randersmand skrev, for 2 timer siden: Så er tartelet bedre end kiks.... Hvordan er det nu det er? Er det den som ikke rammer som skal spise? Eller hvad er det lige den der kikseleg går ud på? Tarteletfyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crazydad87 1 Skrevet 21. April, 2019 Er meldt til og glæder mig til at være med til at give Molly al den pik og al den sperm hun hungrer efter! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 22. April, 2019 Kunne være jeg skulle prøve et GB for første gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Maj, 2019 Antallet af deltagere blev ikke hvad jeg håbede på, så for ikke at give mig selv og de tilmeldte en ringe oplevelse, melder jeg desværre fra Satser på at prøve at arrangere en ny dag og krydser fingre for jeg har lidt mere held i sprøjten der. Hav en dejlig weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Maj, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 4 timer siden: Antallet af deltagere blev ikke hvad jeg håbede på, så for ikke at give mig selv og de tilmeldte en ringe oplevelse, melder jeg desværre fra Satser på at prøve at arrangere en ny dag og krydser fingre for jeg har lidt mere held i sprøjten der. Hav en dejlig weekend. Desværre tit det der sker - ringe tilslutning og få der møder op af de tilmeldte. Hvor mange tilmeldte havde du håbet på? Jeg håber det lykkes for dig på et senere tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg