Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan heller ikke genkende din beskrivelse af Yam Yam Bambota. Men det er en kedelig oplevelse du har haft. Det er ærgerligt at bruge penge på det.

Nu ved jeg ikke hvornår du var der, men Yam Yam har ikke været der i flere dage. Måske var det ikke hende du var sammen med ? Hun er i Thailand lige for tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været så heldig i dag at besøge Yam Yam.

"Maskinsex" kan jeg ikke nikke genkendende til. GFE er måske også at strække den. Men sød, behagelig og nok det bedste bang for det buck jeg har fået på Sjælland. 

Jeg blev ikke afbrudt og hun havde hele tiden fokus på mig. Vi havde en kort dialog omkring folks tilfredshedsoplevelser og hun gav udtryk for, at hun gør sit bedste og prøver at være dér for alle kunder også dem der prøver at få tid hos hende, men det en gang er sket at en kunde ikke var tilfreds og hun forslog ham, at han måtte vælge en anden butik fremover.

Yam har nok den midste bagdel, der sidder på en dame af hendes alder (som jeg personligt vil skyde på at være nogle få år yngre end mig, deromkring de 55 tror jeg ) . Hun er ikke en stram yngre model og tyngdekraften har gjort sit indtog. Jeg vil ikke kalde hende overvægtig, men en rund moden dame.

Den tid vi havde aftalt blev ikke overholdt (af mig), fordi jeg ikke kunne holde den gående så længe. Det var jeg personligt lidt skuffet over (over mig selv). Hun tilbød flere ting bagefter, men da luften var gået af min mentale ballon, havde jeg ikke behov for at fortsætte.

Da jeg var på vej ud spurgte jeg hvad hun skulle have for den oplevelse (præcis, hvad vi har aftalt er ikke interessant), og hun bad mig om at komme med et forslag. Jeg tilbød hvad jeg syntes var rimeligt, men det syntes hun var i "alt for mange penge ". Hun kom med et modforslag og vi mødtes på midten.

Man kan sige meget om Yam Yam, men hun snyder ikke på vægten. 

Selve etablissementet var pænt, rent og jeg elsker bare at lægge mig på et nyvaske badelagen.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...