Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der ved om hun stadig er sindssygt lækker? Jeg har set hende en enkelt gang, under besøg hos Sonja. Der blev jeg voldsomt tændt på at lave en aftale med Naomi, for hun var utroligt smuk og dragende. Synes dog at nogle af hendes nye billeder indikerer at hun har taget et skridt for langt med fyld i læber mv.. Det ville være svært ærgerligt, for hun var helt perfekt for et års tid siden. Nogen nylige erfaringer?

 

Møsvrå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Jeg skulle egentlig have besøgt hende i går, men noget kom i vejen. I dag, dagen efter, er hendes service ændret til massage og "no sex". Too bad 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså har skrevet til hende, om hvor mange cums man fik i prisen. Også skrev hun 2 gange. Men skrev så tilbage til hende om sex var noget hun stadig tilbyder, men det har du desværre ikke skrevet tilbage på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stempler lige ind her ;-) Er der nogen på forum der kan af- eller bekræfte om Naomi tilbyder sex eller ej? Jeg har også forsøgt at spørge hende på sms men får heller ikke svar fra hende .... Men det kan være hun blot har for travlt til at svare ..... :P

På forhånd tak for hjælpen!

MVH PN 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret sikker på hun tilbyder det igen. Det står ihvertfald på hendes profil. Noget med hot pussy sex eller i den stil. Så det tænker jeg. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere stod der meget specifikt. "NO SEX". Det er væk nu. Overskriften er heller ikke om massage længere.

Redigeret af Air6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Picard skrev, for 3 timer siden:

Ja det er hende! 

Og der er pussy på menuen igen! 

https://youtu.be/U_umlYV87JY

Ha ha - troede lige hun havde lagt en video ud på YouTube.... jeg blev skuffet, men meget godt underholdt alligevel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...