Madame Illona 1452 Skrevet 28. Marts, 2019 Jeg har gennem mine 27 år i branchen mange gæster som jeg har kendt i mange år hvilket er rigtig dejligt ... Hvad får egentlig jer mænd til at komme igen og besøge den samme kvinde ? & Hvad skal pigen indeholde for i falder for hende ... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 28. Marts, 2019 Hvis kaffen er friskbrygget og god. Det er ihvertfald en god start. Hvis hun så også er pisse god til at smålyve, så det virker autentisk når hun fortæller at jeg er en dejlig mand, så skulle den jo være i huset. Hvem kan ikke blive afhængig af god kaffe og en lækker kvinder, der overdænger en med de fedeste komplimenter. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. Marts, 2019 (edited) Jeg har før jeg kom i puberteten vidst hvordan min "drømmepige" så ud.. Skulderlangt brunt eller mørkt hår. Brune øjne med lange vipper og et slankt ansigt. At hun udstråler feminitet og elegance..gerne lidt underspillet rolle og viser at hun vil have MIG med hendes bløde bevægelser. Hvis pigen ligger død som en fisk på sengen og signalerer: "Knep mig. Jeg er egentlig ret ligeglad"..Det får min rejsning til at falde til 0 grader. Almindelig af bygning og små/mindre bryster og vigtigt at alt at hun er let at konversere med, smiler med øjnene og griner/smiler af mine utrolig dårlige vittigheder..og at man kan se at hun nyder hvert sekund at vi er sammen også selvom jeg skyder kanonen af for tidligt.. Derfor elsker jeg når hun tager mine fingre og giver mig lov til at gnide hende indtil hun også kommer, bare en lille smule, så vi begge får noget ud af det Redigeret 28. Marts, 2019 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 28. Marts, 2019 Det kan man nok ikke svare på generelt. Mennesker er jo forskellige med forskellige lyster og behov. For mit vedkommende ser jeg kun Lady Iris og sådan har det været i nogle år nu. Hvorfor? Hun er dejlig, smuk, sexet, sød, seriøs, sjov, kompetent, pervers, og så er hun skarp og intelligent, og hun nyder legen. Hun besidder en ægte dominerende natur, og hun hviler i sig selv. Afslappet og myndig. Hun er krævende og også givende. Hun går ikke på kompromis med hendes egne grænser. Da jeg lærte hende lidt bedre at kende, fandt jeg ud af, at hun ovenikøbet også er et ægte varmt og dejligt menneske, som har empati og overskud til andre. En sand Gudinde - og alligevel er hun helt nede på jorden. Derfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 28. Marts, 2019 At pigen har udstråling og charme, at hun virker oprigtigt glad for at se mig igen, at hun EF god at snakke med, at hun er god til det, hun tilbyder. For mig betyder det også neget, at de roller vi har falder os naturlige og spiller sammen. Selvfølgelig etuder udseendet også noget, men er ikke det væsentligste, når vi taler om gentagne besøg. Jeg har haft en del piger, jeg er blevet ved medstifter vende tilbage til. Desværre er de fleste stoppet, og så tager det nogen tid at findeen ny. Jeg har heldigvis en, som jeg helst ville tage med hjem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 28. Marts, 2019 Hvad får jer mænd til at komme igen& igen hos den samme Glædespige Det er nu langt fra hver gang, at jeg kommer flere gange, men den største årsag til at jeg kommer er nok sexuelt aktivitet. Det er vel egentlig samme årsag til at pigen kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 28. Marts, 2019 TheVoice skrev, 1 time siden: Hvis kaffen er friskbrygget og god. Det er ihvertfald en god start. Hvis hun så også er pisse god til at smålyve, så det virker autentisk når hun fortæller at jeg er en dejlig mand, så skulle den jo være i huset. Hvem kan ikke blive afhængig af god kaffe og en lækker kvinder, der overdænger en med de fedeste komplimenter. Behøver man at lyve hvis man bekræfter en mand i at være dejlig .... Det må være ment ironisk Hvorfor sige han er dejlig hvis man ikke mener det... Så heller tie stille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Marts, 2019 "Never change a winning team" Altså den rigtige gode kemi, som der i andre tråde bliver snakket om, har vel en stor andel i de gentagne besøg. Når det føles helt afslappet og normalt, at være i samme rum. Når man synes at man ikke, har lyst til at være et andet sted, eller med andre Jeg vil dog sige at alle de piger som jeg har besøgt, har været pengene værd, og jeg har kun positive ord om dem, men kun nogle få har været et 100% match. Derfor har det været let at vælge til eller fra ( da der jo er økonomi indblandet, må man jo prioritere ). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 28. Marts, 2019 Så længe den goe kemi er der, så bliver jeg ved at komme....men mærker jeg den ebber ud....så finder jeg en ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeren 125 Skrevet 28. Marts, 2019 Hugewatergun skrev, for 3 minutter siden: Så længe den goe kemi er der, så bliver jeg ved at komme....men mærker jeg den ebber ud....så finder jeg en ny. Er du sikker på, det ikke er konen, du omtaler her??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 28. Marts, 2019 Nogle gange bliver man bare solgt første gang. Jeg kom hos Danske Silvia i alle årene i Hermodsgade eller når hun var hos haderuppigerne eller Kolding eller horsens. Besøgte hende sommetider 3 gange på en uge. Hun var fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 28. Marts, 2019 Madame Illona skrev, for 25 minutter siden: Behøver man at lyve hvis man bekræfter en mand i at være dejlig .... Det må være ment ironisk Hvorfor sige han er dejlig hvis man ikke mener det... Så heller tie stille Tja det kunne jo evt. have noget med kundepleje at gøre. Jeg insinuerer slet ikke at den der modtager pengene måske håber på snarligt gentagelse. Jeg fortæller da også Brynhilde, at hun er dejlig - bare en gang imellem, mest i håb om fabrikation af stegt flæsk med persillesovs, eller måske ligefrem brunkål. Det kræver dog normalt flere malende beretninger om udseendet af den Danske sang er ung blo...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 28. Marts, 2019 Det drejer sig jo primært om penge!! Alt andet vil naivt at fremføre som en afgørende drivkraft. Det må man som besøgende forstå. Jeg vil ligge vægt på, at jeg har indtryk af, at vedkommende har valgt til og ikke synes at være tvunget til det. Derudover har jeg det svært med en stor aldersforskel. Der er bare noget med livserfaring, der spiller ind. Mh. Klodshans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GamerGutten Skrevet 28. Marts, 2019 Udover det åbenlyse at man føler servicen er i top, så er det lige så meget det efter / eller før som tæller for mig, fx snak eller på anden vis hygge/kemi/menneskelig kontakt eller hvad nu man vil kalde det. Selvom jeg ikke vil gå så langt at sige jeg er faldet for hende, så blev jeg da utrolig glad for at blive genkendt af en GP på mit andet besøg som jeg på daværende tidspunkt kun havde besøgt en enkelt gang før (på 30 min) og med næsten 5 måneder i mellem. Jeg bilder mig på ingen måde ind at det var fordi jeg var en ren Adonis første gang jeg mødte hende og det var derfor jeg blev husket, men at vi trods alt havde en rar stund sammen som senere hen er blevet til en del rare stunder... Så at blive lagt mærke til og ikke bare være en i mængden (eller i hvert fald illusionen om dette om man vil) løfter da oplevelsen vil jeg sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 28. Marts, 2019 Det er når den helt rigtige kemi og respekt for hinanden er tilstæde. God sex og kæleri + kys. Man kan hygge sammen og ses over flere dage, stadig med smil og god samtale. Nyder at gå ud sammen eller en mini ferie, samtidig med at der bliver passet på at følelserne ikke tager magten og det er måske den største udfordring der er for GP, at passe på sin gæsts følelser, måske vigtigere end sikker sex. Så en fast GP glemmes aldrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 28. Marts, 2019 Madame Illona skrev, for 4 timer siden: Jeg har gennem mine 27 år i branchen mange gæster som jeg har kendt i mange år hvilket er rigtig dejligt ... Hvad får egentlig jer mænd til at komme igen og besøge den samme kvinde ? & Hvad skal pigen indeholde for i falder for hende ... ? Jeg har inden for de sidste syv år hovedsageligt haft to stampiger. Det er piger, der har udtrykt – eller har vist – at de gerne vil mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. Marts, 2019 Borende X skrev, for 9 minutter siden: Jeg har inden for de sidste syv år hovedsageligt haft to stampiger. Det er piger, der har udtrykt – eller har vist – at de gerne vil mig. De to tøsser har et stort (tryk på stort) hjerte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. Marts, 2019 TheVoice skrev, Lige nu: De to tøsser har et stort (tryk på stort) hjerte. Den ene af dem endda store nødder. Endnu da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. Marts, 2019 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Den ene af dem endda store nødder. Endnu da De dage er vist nok snart talte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. Marts, 2019 TheVoice skrev, for 11 minutter siden: De dage er vist nok snart talte De var. Klokken er 01.29.10 den 29, marts 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 29. Marts, 2019 klodshans1972 skrev, for 3 timer siden: Det drejer sig jo primært om penge!! Alt andet vil naivt at fremføre som en afgørende drivkraft. Det må man som besøgende forstå. Jeg vil ligge vægt på, at jeg har indtryk af, at vedkommende har valgt til og ikke synes at være tvunget til det. Derudover har jeg det svært med en stor aldersforskel. Der er bare noget med livserfaring, der spiller ind. Mh. Klodshans At det primært drejer sig om penge syntes jeg virker nedladende på mig. Hvorfor : Jeg er ikke typen som slesker for at tjene penge i håbet om de besøgende kommer igen. Jeg er et ærligt oprigtigt menneske som ønsker at gi en god oplevelse. Vender det altid rundt og tænker hvordan ville jeg selv ønske og blive behandlet og modtaget hvis det var mig selv som stod i samme situation og ville købe sex eller anden form for samværd. Jeg er absolut ikke den type som bare blabre løs om dit og dat og slikker besøgende i røven blot for at få mønter i kassen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 67 Skrevet 29. Marts, 2019 Danskeren skrev, for 8 timer siden: Er du sikker på, det ikke er konen, du omtaler her??? Konen røg ud for 20 år siden af samme grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 29. Marts, 2019 For mit vedkommende drejer det sig om selve oplevelsen fra jeg ankommer til jeg sidder i bilen igen. Hvis hun får mig til at føle mig velkommen og godt tilpas og derudover virker som en der kan lide det hun laver ja så er jeg solgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 29. Marts, 2019 Det er jo lidt som, at gå til frisør, følere man sig tilpas, er det lidt kemi, gensidigt tillid og når det er hos en GP lidt god sex. Besøgte engang en pige, vi talte godt sammen og havde også okay sex, så da det blev muligt, at besøge hende igen, skynte jeg mig afsted. Selve sexdele af besøget var en tro kopi af første besøg, det gide jeg ikke man skal udvikle sig, prøve noget nyt. Pite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Marts, 2019 Tavsheden efter hyrdetimen. De piger der er tavse af beundring over mine fantastisk evner på et lagen, besøger jeg igen og igen. Jeg gider ikke al den knævren efter sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg