Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Sugarbabe - Frk blond - KBH

Recommended Posts

Guest Sting222
liderlig-dreng skrev, den 28.3.2019 at 21:44:

@Klumb

Jeg ved at du har været forbi her :) 

Hvorfor i alverden spørg du ud i æteren hvis du ved hvem der ligger inde med om intormationer. Der har før været opslag frk blond

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 14 timer siden:

Hvorfor i alverden spørg du ud i æteren hvis du ved hvem der ligger inde med om intormationer. Der har før været opslag frk blond

Fordi det måske er andre her, som feks Zohan, som ku være interesseret i Frk Blond ik! 

Og hvis du kender til opslag om pige, så kan du jo linke til dem?!? Zohan kender ik til opslag om pige.

Knep en pige og få dit humør tilbage gamle sur mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Klumb skrev, for 1 minut siden:

Det stadig tilladt at søge på hendes profilnavn og opdage at hun er tidligere omtalt :)

Det har jeg også en skam gjort og jeg fandt også en tråd om hende. Der bliver kun spurgt om nogen har besøgt hende. Ingen skriver hvordan oplevelsen var. Du skiver bare sidst i tråden: "Nåe men det ender nok med jeg alligevel bliver erfaringen rigere om hende i aften". 

Tråden er her: 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fortæller helst ikk mere. Men enten har man nosser til selv at komme afsted eller så lader man være.. hun hader vatpikke.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr85 skrev, for 34 minutter siden:

Det var da nogle totalt ubrugelige svar i begge tråde om Frk. Blond........ 

Hva hjælper det at jeg fortæller en masse, alt handler om kemi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, 1 time siden:

Hva hjælper det at jeg fortæller en masse, alt handler om kemi 

Selvfølgelig handler det også om kemi men det kunne da være rart at vide om hun er typen der bare laver "søstjernen" eller hvad man kan forvente 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr85 skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig handler det også om kemi men det kunne da være rart at vide om hun er typen der bare laver "søstjernen" eller hvad man kan forvente 

Hvad er det ?? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 14 minutter siden:

Hvad er det ?? :lol:

Du ved når pigen bare ligger sig på ryggen helt slatten og på ingen måde er aktiv og benene ud til siden og det samme med armene og så hvis du tager hoved med danner hun form som en søstjerne og er lige så slatten og passiv som en :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 2 timer siden:

Jeg fortæller helst ikk mere. Men enten har man nosser til selv at komme afsted eller så lader man være.. hun hader vatpikke.. :)

 

Klumb skrev, for 2 timer siden:

Hva hjælper det at jeg fortæller en masse, alt handler om kemi 

Hold op med at tale udenom som en lille vatpik. Zohan og andre vil vide om blond pige knepper godt eller ej?!? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Klumb skrev, for 4 timer siden:

Hva hjælper det at jeg fortæller en masse, alt handler om kemi 

Så kunne du vel også bare lukke, fordi du indrømmer jo selv, at dine svar er komplet irrelevante. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zohan skrev, for 6 timer siden:

 

Hold op med at tale udenom som en lille vatpik. Zohan og andre vil vide om blond pige knepper godt eller ej?!? 

Fuck du er til grin her, hvis du tror jeg fortæller dig alt så er du gået galt i byen her :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr85 skrev, for 6 timer siden:

Du ved når pigen bare ligger sig på ryggen helt slatten og på ingen måde er aktiv og benene ud til siden og det samme med armene og så hvis du tager hoved med danner hun form som en søstjerne og er lige så slatten og passiv som en :D:D

Det ska du dog ikke være bekymret for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 3 timer siden:

Så kunne du vel også bare lukke, fordi du indrømmer jo selv, at dine svar er komplet irrelevante. :rolleyes:

Det jo det jeg prøver på :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, den 2.4.2019 at 00:16:

Fuck du er til grin her, hvis du tror jeg fortæller dig alt så er du gået galt i byen her :blink:

HAHA, det lyder mere som om Klumben er gået galt i byen. 

Næh Zohan har gennemskuet Klumben nu - Klumben er en "keyboardspiller" som ingen rigtig piger møder og bare har stor fantasi og lille pik. HAHA

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Zohan skrev, for 2 timer siden:

Næh Zohan har gennemskuet Klumben nu - Klumben er en "keyboardspiller" som ingen rigtig piger møder og bare har stor fantasi og lille pik. HAHA

Og det tror jeg Zohan har endnu mere ret i end Zohan selv troede:mrgreen:

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, den 7/4/2019 at 16:41:

Jeg tror at Klumben mest er interesseret i at være en troll. :)

Du må gerne tro hvad du har lyst til, men kvinde mennesket ik vil ha jeg pladrer til højre og venstre om hende sååå er mand nok til at holde det for mig selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...