Liderbukken 631 Skrevet 27. Marts, 2019 Nogen der ved hvad priserne er i swingerklubben Tucan Club ved Fredericia? Det står ikke på deres hjemmeside. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 27. Marts, 2019 Liderbukken skrev, 1 time siden: Nogen der ved hvad priserne er i swingerklubben Tucan Club ved Fredericia? Det står ikke på deres hjemmeside. Det kommer an på hvilket type arrangement der løber af stablen den pågældende aften. Hvis du regner med 200,- plus/minus, går du ikke helt galt i byen. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 27. Marts, 2019 Vi gav som par på en Alm lørdag aften 550 i entré. Nu ikke et sted jeg der sagde mig noget. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 27. Marts, 2019 Det koster 550 for singlefyr fredag og lørdag... 350 hvis du er medlem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 28. Marts, 2019 Kender ikke så meget til stedet, men gad faktisk godt vide, hvorfor de ikke meddeler deres priser på hjemmesiden. De skriver istedet her at "Vores priser bliver kun oplyst ved telefonisk henvendelse". Lidt mærkeligt... Nogen, der ved, hvorfor det er sådan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 28. Marts, 2019 Det er vel for ikke at ryge i karambolage med ligestillingsloven. I swingerklubber har kvinder enten gratis adgang eller betaler et minimum i forhold til fyrene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 28. Marts, 2019 M54Årh. skrev, for 2 timer siden: Det er vel for ikke at ryge i karambolage med ligestillingsloven. I swingerklubber har kvinder enten gratis adgang eller betaler et minimum i forhold til fyrene. Det er nok en rimeligt god forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 28. Marts, 2019 Ekstra Bladet: Swingerklub: Vi fjerner måske priserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 120 Skrevet 28. Marts, 2019 Frodige Ida skrev, den 27/3/2019 at 22:43: Vi gav som par på en Alm lørdag aften 550 i entré. Nu ikke et sted jeg der sagde mig noget. Joys er bedre.. Især når ida er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg